" "

דוד הבעלים של מסעדת בן עמי בירושלים מקבל ליום נסיון את שמשון והוא מציב לו מתחרה,את הוד הבן שלו והוא רק בן 10. שניהם מנסים לעבוד במטבח ולבשל וגם לעבוד עם קהל הלקוחות כמלצרים. עבודה בסביבה של אוכל היא מפתה מאוד. שמשון והוד רוצים כבר לאכול את המנה האחרונה אבל זה יקרה רק אחרי שיסיימו לעבוד. כמו שדוד אומר ״כשעובדים עובדים וכשאוכלים אוכלים״

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • הדר ניצן
    י"א סיון תשע"ו
    יפה
  • מושקא
    כ"ז תמוז תשע"ו
    זה נראה עבודה כיפית מאד! ובכלל זה סרט מטריף!
  • נועה
    ז' אלול תשע"ז
    סרט חמוד. תודה ערוץ מאיר!
  • מנוחה רוסין
    כ"ג חשון תשע"ט
    הסרטים לא עובדים
  • מושקא
    י"ח כסלו תשע"ט
    נירא טעים
  • אורי רחמנביסקי
    כ' אדר תש"פ
    נכנסתי לקפה ויצאתי בנס
  • רוני עמיחי
    כ"ז סיון תש"פ
    כול הכבוד
  • אביגיל שרה
    ז' אלול תש"פ
    כל הכבוד
  • תהילה המוש
    כ"ח חשון תשפ"א
    איזה מותק פשוט בלי עין הרע
  • נריה
    י"ג סיון תשפ"א
    יפה כל הכבוד
  • 3434ץ3
    י"א אייר תשפ"ו
    יפה
  • נטע
    כ"ח סיון תשע"ו
    יפה,נחמד
  • שירה!:-)
    ט"ז טבת תשע"ט
    יפה!!!
  • פלד7383
    י"ט טבת תשע"ט
    ימי איזה מגרה
  • הודיה לואי
    י"ד אייר תשע"ט
    יאמי
  • חני המושלמתתת
    ד' תמוז תש"פ
    מגרה בא לי ללכת לשם חבל שאבא שלי לא עובד במסעדה.
  • תהילה:)
    כ' אב תש"פ
    לאכול את המסך העוגות ממש מגרות
  • אין שם
    י"ח טבת תשפ"א
    סרט מגרה בטירוף בעיקר האוכל
  • אסתי גרנביץ
    כ"ט טבת תשפ"ד
    טעים
  • מאיר מולאיוף
    ט"ו אב תשע"ז
    כיף לכם בטח כל יום יש לכם עוגות מאוד טעימות
    • מושקא
      ח' אלול תשע"ז
      אל תהיי בטוחה שיש להם כל יום עוגות
  • ידידיה מולאיוף
    ט"ו אב תשע"ז
    הוד ושמשון עבדו מאוד יפה
    • אלעזר יעקב
      כ' אדר תשע"ח
      היי, ראיתי פעם את הוד בגן החיות התנכ''י הוא היה כזה חמוד ושקט בתכל'ס אני הילד שראיתי אותו, את הילד המפורסם שהדבר שהוא עושה למען העם, זה לאכול מול המצלמה עוגות שוקולד ושכבות.
      • אפרת גבאי
        ל' ניסן תשע"ח
        חחחחח אלעזר יעקב .ממש חחחחח
        • פלד7343
          י"ט טבת תשע"ט
          טעים ביותר
        • בתיה
          י"ב חשון תשע"ט
          איפה את גרה יש לי חברה בכיתה אפרת גבאי חחחחח ויש לי גם אפרת גבאי בחוג ג'ז ועגב אני גרה באלעד
          • אפרת גבאי
            כ' אדר תשע"ט
            לבתיה גם אני גרה באלעד
            • הדר
              י"ח אב תשע"ט
              איזה קטעים!!!
  • חיה
    ג' תשרי תש"פ
    הסרט הזה הכי יפה מכל הסרטים של אבא ליום אחד
  • לה לה לה לה לה לה
    ל' ניסן תשפ"ב
    לאילה עורכת תוכן: עדין אפשר לשלוח פניות לאבא ליום אחד למרות שהפסקתם לשדר את התוכנית? ואם כן, איך לשלוח?
    • מערכת האתר
      א' אייר תשפ"ב
      מכיוון שלא צפויה כרגע עונה נוספת אין טעם לשלוח. בהצלחה!
      • לה לה לה לה לה לה
        א' אייר תשפ"ב
        בבקשה אם אתם עושים עונה חדשה אז בבקשה תישלחו אלי איזה מיסרון או משהו כזה כי אני ממש רוצה השתתף. תודה מראש.
  • לא משנה
    כ"ד חשון תשע"ח
    מסעדת בין עמי - במסעדה יש באמת מנות ללא גלוטן כי גם אני רגישה
  • אהבה
    ח' אייר תשע"ט
    שווה!!! איזה כיף להם בא לי גם!!!!
  • ישראל יעקב שפץ
    ג' תשרי תשפ"א
    השף יואל הוא אבא שלי ואני אכלתי עוגה של בן עמי
  • ללי מלכה
    ט' חשון תשפ"א
    זה ממש מענין אנחנו רואים את זה כל פעם מחדש
  • המלך
    י"ח אלול תשפ"ב
    יפה
  • חסויייייי
    ט"ו חשון תש"פ
    הסרט יפה מאוד מעורר תאבון כל הכבוד על על המאמץ
  • איתמר
    כ"ז כסלו תש"פ
    נחמד
  • הוד
    ט"ז חשון תשפ"א
    כל יום אבא שלי נותן לי מזה העוגות מזה טעימות תתגרו!!!
  • חסוי
    ט' כסלו תשפ"א
    סרט טעים
  • תפארת
    כ' שבט תשפ"א
    מהמם ראיתי את הסרט הזה מליון פעם
  • לא מגלה
    ז' אלול תשפ"א
    זה לא חינוכי שככה מגרים...
  • ג׳וליה
    ז' ניסן תשפ"ד
    באיזה עיר המסעדה הדאות?
  • מה אכפת לכם
    ו' אדר תשע"ח
    איזה כיף לו פרק ממש יפה ומגרה
    • אלעזר יעקב
      כ' אדר תשע"ח
      איזה כיף לו ואנחנו כמעט אוכלים את המסך מרוב שזה נראה טעים, וואי וואי אני הולך לשם, איפה זה? במרכז העיר?
  • נעם
    כ' אב תשע"ח
    מהמם ממש יפה
  • נעם
    כ' אב תשע"ח
    פרק יפה
  • אוריה
    י"ט אדר תשע"ט
    מגניב הלוואי שגם אבא שלי יעבוד בכזאת עבודה...
  • ינון יהודה
    י"ג ניסן תש"פ
    טעים מאוד
  • פלוני
    א' תמוז תשע"ז
    איזה כיף לך
    • איתי
      ד' טבת תשע"ח
      יפה
  • מבשר
    ה' שבט תשע"ח
    אחלה סרט
  • רעיה וואנונו
    ו' שבט תשע"ח
    ניראה טעים!!!!!!!
  • הילה קורקוס
    ט"ו סיון תשע"ח
    אני מזה אוהבת שקשוקה
  • לא מגלה
    י"ג שבט תשע"ט
    יפה
  • חיה
    כ"ח כסלו תש"פ
    איזה מגרה
  • הללי
    ל' סיון תש"פ
    העוגות נראות מה זה טעים
  • הלל בלוי
    י"ד חשון תשפ"ב
    העוגה הכי טעימה מה שעוד אכל בסוף
  • הלל פישר
    ו' תמוז תשפ"ב
    מממממממממממימי
  • אריאל הגבר
    ט"ו חשון תשפ"ג
    איזה עבודה טעימה
  • חשן
    כ"א חשון תשפ"ג
    אני חולת ציליאק ואכלתי בבן עמי את המנות ללא צליאק שלהם והם היו טעימות ממש ממליצה מאוד!!
  • עמיחי
    ח' כסלו תשע"ח
    שלום! זה היה פרק מאוד יפה. מה?
  • הוד
    כ"ג חשון תשפ"א
    כל יום אני אוכל הרבה עוגות
  • טליה עזיזה
    ז' אב תשפ"א
    אבא ליום אחד הסדרה הכי טובה עוד עונה עוד עונה
  • שלומיאל כהן
    י"ז תשרי תשפ"ב
    הם לא ברכו
  • אלופי כיתה ו3
    ה' חשון תשפ"ג
    בסוף ששמשון והוד אכלו תעוגות זה היה נירא ששימשון רצה תעוגה של הוד
  • המושיתתתתתתתתת
    כ"ד שבט תשפ"ג
    דיייייייייייי זה טעיםםםםםםם
  • תהל
    ב' חשון תשפ"ד
    מהמם נראה מגרה ברמות וטעים