מה משותף לאחיות ופיג'מה?
שאת איתם בבית סבבה!
ושאת איתם בחוץ בושות...
כ"ג אדר ב תשע"ד
•עבוד אביהוא רחמים
מורה לגיאוגרפיה נותנת לתלמידים לעשות עבודה
לאחר השיעור ניגשת אחת התלמידות למורה ואומרת לה :
המורה אני צריכה תמונה שלך
בשביל מה את צריכה תמונה שלי שואלת המורה
התלמידה עונה : אני עושה את העבודה על אסונות טבע
י"ט אדר ב תשע"ד
•מיכל
איש אחד היה אוכל 30 שנה באותה מסעדה יום אחד הוא עבר לאכול במסעדה ממול,בעל המסעדה שתמיד אכל אצלו מתקרב אליו עצבני ואומר לו-תגיד למה עברת לאכול במסעדה המתחרה אתה לא מתבייש?ענה לו האיש-אני עושה מה שהרופא שניים שלי אומר! מה זה קשור לרופא שניים???? אה,אתמול עשיתי עקירה והרופא אמר לי לאכול בצד השני............................................. חה...חה.... :) :)
י"ט אדר ב תשע"ד
•מיכל
מה המשותף בין בית ספר ושרותים??????????????
שכשיוצאים משניהם מרגישים הקלה...
י"ט אדר ב תשע"ד
•תמר
שאלה- למה הדבורה מזמזמת?
תשובה- כי היא שחכה את המילים של השיר.
ט"ז אדר ב תשע"ד
•אחינועם נחושתאי
מורה בודקת את החיבור של התלמיד
המורה : מצאתי 5 טעויות
התלמיד : מצוין
המורה : לא כל כך מהר עכשיו נעבור לשורה השניה
ט"ז אדר ב תשע"ד
•אחינועם נחושתאי
ילדים בבצפר עושים מבחן. המורה מבחינה שהם לא יודעים כלום ומחרבשים כל המבחן. אחרי כמה דקות הם מסיימים את המבחן ומגישים לה אותו. ואז המורה שואלת את אוזי: אוזי מה משותף לכל מלכי יהודה? והוא עונה לה : כולם מתו!
ט"ז אדר ב תשע"ד
•אחינועם נחושתאי
המורה שואלת את התלמיד: אני יפה, באיזה זמן זה? עבר הווה או עתיד
התלמיד עונה: אין זמן כזה
ט"ז אדר ב תשע"ד
•אחינועם נחושתאי
מורה: כשאני הייתי בגילך ידעתי את השמות של כל הנשיאים ושל כל ראשי הממשלה!!!
תלמיד: נכון... כשאת היית בגילי היו רק שני נשיאים וראשי ממשלה...
ט"ז אדר ב תשע"ד
•אחינועם נחושתאי
המורה: היכן מת משה רבינו ?
גיא: בעמוד 32!!
ט"ז אדר ב תשע"ד
•אחינועם נחושתאי
מורה: באיזה חודש פסח? תלמיד : לא ידעתי בכלל שפסח בהריון
ט"ו אדר ב תשע"ד
•קובי נתן
מיהו הדמות בתנ'ך האהוב על הילדים?
פרעה, כי בגללו יש 3 שבועות חופשה:)
ט"ו אדר ב תשע"ד
•מוסי
שאלה. מה אמרו לויזתא לפני שתלו אותו על העץ?
תשובה: אתה 10. והמבין יבין חחח
י"ד אדר ב תשע"ד
•שירה
בהפסקת אוכל כולם אוכלים
בהפסקת שתיה כולם שותים
בהפסקת עישון כולם מעשנים
ואח'כ מתפלאים שבהפסקת אש כולם יורים חחח
מתאים מ-א-ד לחמסניקים של ימינו......
י"א אדר ב תשע"ד
•חחח
כשנכנסים לתור אצל הדיאטן? ת.: 'ברוך...חכם הרזים'
(זוכרים את העצרת?)
י"א אדר ב תשע"ד
•טליה תם
כשרוצים שהשניצל יהיה יותר דק דופקים עליו עם פתיש מיוחד. יוסי נכנס למסעדה ומזמין שניצל המלצר מגיש לו שניצל עם המספר 42 יוסי שואל את המלצר למה רשום על השניצל 42? המלצר עונה לו הטבח לא מצא את הפטיש לדפוק על השניצל אז הוא דפק עם הנעל שלו....
י"א אדר ב תשע"ד
•ישוש
זקן מגיע לחברו ואומר לו אני מפחד למות כי נהייתי היום בן 60 וכתוב 60 לזקנה ואז חבר שלו אומר לו אל תדאג גם כתוב 40 לבינה אז אל תדאג זה לא קרה אז גם זה לא יקרה
ט' אדר ב תשע"ד
•תומר
איך ידעים שבזמן משה היה כדורגל?
'וירם קרן לעמו'.
ח' אדר ב תשע"ד
•רבקי
פצינט לרופא: 'דוקטור, האוזן..'
רופא: 'אל תדאג זה מהזקנה..'
פצינט: 'זה לא יכול להיות, שני האוזנים באותו גיל!!'
ז' אדר ב תשע"ד
•ישי
איש אחד נכנס לאוטובוס ושואל את הנהג: ''זה אוטובוס ישיר שנוסע חלק?''. הנהג משיב: ''כן - ואם תשלם הוא גם ירקוד''. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.......
פורום בדיחות