" "

אלעד הולך לעבודה עם אבא אוריאל ברפת. יחד הם ישאבו חלב אבל גם ישקו חלב (וזה לא פשוט כמו שזה נשמע) חוץ מהריח יש ברפת, עוד כמה עבודות שצריך להתמודד איתן.

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • אורי
    כ"ו תמוז תשפ"ה
    רוצים עוד עונה של בול בפוני!!!!!
  • שרה קולטון
    כ"ג סיון תש"פ
    יפה...
  • שירה
    כ"ג אב תשע"ד
    רפת נחמדה ביותר
  • הלל
    ח' סיון תשע"ד
    אחלה של סרט
    • רבקה
      כ"ט תמוז תשע"ד
      הסרט היה יפה נהננו ממאוד
  • דבורה לב ארי
    י"ט תשרי תשע"ה
    אני מתה על הרפת יש שם אחלה ריח וגם יש לנו בישוב(רמת מגשימים שבגולן)רפת ע נ ק י ת
  • דוד
    י"ג ניסן תשע"ח
    בן דוד שלי
  • אביה ונועם
    ז' אב תשע"ד
    שלום!!!!!!!!!!!!!!!!
  • אלחנן גלבוע
    ד' אייר תשע"ה
    אני שונא להיות ברפתות בגלל הריח שיש שם
  • יוסי
    י"ח אב תשע"ד
    אחלה סרט ואחלה רפת יש לנו בישוב
  • מושקי
    כ' אב תשפ"א
    איך אומרים לא בוכים על חלב שנשפך
  • שחף1
    י"ד אלול תשע"ד
    מדהים אין אין
  • עדי רבינוביץ
    ז' טבת תשע"ה
    רפת מהממת אין עליה למרות הריח יש שם אחלה רפת