" "

איתי הולך היום להחליף את אבא ולנהל מפעל ל... (לא תאמינו!!) לסוכריות ממתקים וחטיפים ! איזה כיף לו. זה החלום של כל ילד.  לאיתי ושמשון מחכה עבודה קשה אבל מתוקה .

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • הדר ניצן
    י"א סיון תשע"ו
    מענין מאוד מאוד יפה
  • ננה בננה
    א' סיון תש"פ
    זה מגרה
  • אילת
    י"א אייר תשע"ו
    די איתי איזה עבודה מגניבה ו100לפת!הלואי אלי!עבדת מדהים ו100מם!!!!כיף לכם!בטח כל שבת יש לכם מיליון ממתקים,די כיף לכם!זה החלום הכי מתוק ויפה ומגניב שראיתי עד עכשיו!רצינית!!וכיף לך שימשון שקיבלת את הממתקים,בא לי גם.
  • הודיה
    י"א אייר תשע"ו
    אמורים לעבוד עם כפפות
  • מאיר טוטמה
    י"א אייר תשע"ו
    הסרט מאוד יפה תודה על הסרט היפה
  • חסוי
    י"א אייר תשע"ו
    וואו הסרט הזה מושלם כיף לילד הזה חלום של כל אחד
  • ככ
    י"א אייר תשע"ו
    סידרה מאד יפה!
  • נעה איגולד
    י"ט חשון תשע"ז
    הסרט היה מאוד כיף ומגרה מאוד הלואי שיהיו עוד פרקים כל כך כיפיים כמו זה תודה רבה על הסרט!!
  • נועה כהן
    כ"ט חשון תשפ"א
    הממתקים מאוד מגרים
  • אין שם
    כ' כסלו תשפ"ג
    לאילה מנהלת תוכן האם באמת יש אנשים שהלכו לאיבוד במפעל ולא מצאו אותם *תשובת המערכת: לא, אל דאגה, ב'ה אנשים לא נאבדים במפעלים :) *
  • עדי משעלי
    כ"ז שבט תשע"ח
    ממש יפה
  • מושקא
    י"ח כסלו תשע"ט
    איזה ממתקים טעימים
  • מנוחה רחל
    ו' ניסן תשע"ט
    למה אף פעם לא בוחרים את שמשון להתקבל לעבודה?
  • סוד
    כ"ג אייר תשפ"א
    נחמד
  • ננננעערא
    י"א טבת תשע"ז
    ממממממממ-ההההההההה-מממממממממממממ-םםםםםםםםםםם-!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • מיקה סופר
    ח' אב תשע"ז
    נכון שהסוכריה של איתי נראת טעימה מאוד ?.
  • מיכלי דוד
    י"ח תמוז תשע"ח
    יאמיייי!
  • חוה
    כ"ד אייר תשע"ט
    חחח לא הבנתי כלום
  • יאירלוי
    ב' תשרי תש"פ
    זה לא בריא לשיניים
  • אביגיל שבח
    א' חשון תש"פ
    מגרה
  • ילדה בכיתה ח
    כ"ו אב תש"פ
    מהמם
  • רבקה
    ט' תשרי תשפ"ב
    ימיק ממתקים
  • וואו מגרה
    א' אייר תשפ"ב
    מדהים!! איזה חמוד איתי!!!
  • דוברי
    ו' כסלו תשפ"ד
    חמודדדד
  • גרשום
    י' טבת תשע"ח
    כל הכבוד אתי על היוזמה של סוכרית הבזוקה !!!
  • אור בן דוד
    י' סיון תש"פ
    יואו זה מגרה בטירוף נכון?
  • מרים
    י"ד אב תשפ"ב
    מגרה, נאמי נאמייייייי ממתקים, אני אוהבת ממתקים, בקיצור כלם אוהבים ממתקים נאמממממממיייייייייייייייייייייייייי
  • מרים
    י"ד אב תשפ"ב
    יאירלוי, נכון מאד זה לא בריא לשיניים אבל זה כמו שלבן דוד שלך יש בר מצווה אז זורקים סוכריות וגם תופסים סוכריות ואוכלים. זה גם כמו שיש לך טיול אז אתה קונה ממתקים ואתה אוכל את הממתקים בטיול. אז אותו דבר, אבל נכון.
  • שני
    י"ד אב תשפ"ב
    זה מגרה אבל אכלתי טופי בזוקה
  • משה
    י"א אב תשפ"ה
    עוד רעיון איך להשיג סוכריות פשוט תלך לסופר ותקנהסוכריות הכי קל בעולם
  • מאיר מולאיוף
    י' אב תשע"ז
    איתי ושמשון עבדו מאוד יפה איתי גם דאג לחפש את שמשון עם מיקי
  • טוהר לב
    ט"ו שבט תש"פ
    גדול
  • פרופסור ד.כ
    כ' אדר תש"פ
    מתוק מדבש (סוכר) חחחחח
  • מושקא קטורזה
    ט"ז סיון תש"פ
    חמוד
  • פאר
    ב' טבת תשפ"ו
    ממש מצחיק
  • תפארת
    כ' סיון תשע"ח
    הסרט היה יפה שאני רוצה לראות שוב
    • תמר ניומן
      כ"ג חשון תשע"ט
      אז תראי שוב
  • ערבה המלכה
    ג' כסלו תשע"ט
    זה נראה טעים מאוד
  • איריס
    כ' אדר ב תשע"ט
    באיזה מפעל אפשר לעשות ביקור כזה?
  • צופיה לוי
    כ"ו אדר ב תשפ"ב
    יפה