" "
אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות

שמשון מוצא כלב אבוד ומנסה למצוא לו בית. אבל כמו תמיד הוא בבעיה. שמשון מפחד מכלבים. עמית ילד בן 10 מוביל אותו למקום המושלם. פנסיון לכלבים במשק דרור. פנסיון זה כמו אכסניה שם צריך לטפל בכלבים להאכיל לנקות ולשעשע אותם במשחק. האם שמשון יצליח להתגבר על הפחד שלו מכלבים ? עמית ועופר יעזרו לו אפילו לאהוב אותם. 

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • שירהלפיד
    ב' טבת תשע"ח
    איזה חמודים הגורי כלבים
  • מנוחה רחל
    כ"ה תמוז תשע"ט
    משמש הכלבה שלי כזאת מתוקקקקהההה!!!!
  • המושלמתתתתת!!!
    כ"א כסלו תשפ"ד
    לנו היה כלב בבית והוא היה מה זה מאמי עכשיו יש לי אוגרים והם מאמושיםםם אני חולה עליהם
  • נעם
    כ"ו טבת תשע"ט
    איזה מתוקים הגורים, אין בא לי אותם!!!
  • שמוקי התוכי
    י"ז שבט תשפ"ו
    האים הפשר לכנות או להשכיר או לקבל את הכלב בחינם
  • פייגי
    כ"ה חשון תשע"ח
    אני מתה על כלבים
  • אלישבע ב
    כ"ב תמוז תש"פ
    הוא באמת אימץ כלב
  • כ"ז תמוז תשפ"ד
    מאמי
  • אני
    י"ח טבת תשע"ט
    פרק מוששש
  • מלאכי לוי
    כ"ב סיון תש"פ
    באמת הוא לקח את הכלב
  • שנאיור מנדל
    ח' חשון תשפ"ד
    לי היה 14 כלבים ועכשיו אני מגדל את הכלב ה 15 שלי
  • שקד
    כ"ב כסלו תשע"ח
    מהמם!!גם לי בא כלב
  • תותים בשדה
    ח' ניסן תשפ"ד
    לי יש כבר כלב
  • רועי בר שאול
    י"ט אייר תשפ"ו
    גמלי יש כלב🐶🐶🐶🐶🐶
  • הדסה
    ט"ז שבט תשע"ח
    עמית אתה ממש מתוק!
  • אוריין כהן
    י"ז אדר תשפ"א
    איזה חמוד
  • כבוד!
    ג' אייר תשפ"א
    אני בעיקרון מפחדת מכלבים. אבל אני רוצה לגדל כלב קטן ופרוותי. אבל אמא שלי ממש מפחדת מכלבים. בגלל זה אין לי.
  • אלעזר יעקב
    י"ב תשרי תשע"ח
    איזה חמוד ג'רי שהוא ליקק את שמשון בדיוק בתמונה
    • מיכל
      כ"ו חשון תשע"ח
      איזה ממי לאקי
  • אלעזר יעקב
    י"ב תשרי תשע"ח
    מה זה בא לי כלב
  • שילת דדיה
    כ"א תמוז תשע"ט
    לאילה אורכת תוכן שלום רב קודם כול תודה על ערוץ מאיר ועל ההשקעה אבל אני כול הזמן מנסה ליראות וזה לא עובד לי אשמח עם תפתרו את הבעיה הזאתמהר ואשמח שתאני לי תשובה עוד היום תודה על אכפתיות ממני שילת תשע'ט
  • חני אברהם מצפת
    י"ד אלול תשפ"ה
    😀😍😘🥰🐶🍖
  • סוד
    י"א אב תשע"ח
    באמת יש לשמשון את הכלב
  • בתיה אליאש
    ט"ו שבט תשע"ט
    איזה אמיץ אתה שמשון
  • מנוחה רחל
    כ"ב תמוז תשע"ט
    גם לי קנו כלבה וקוראים לה משמש והיא בת 3 חודשים!!
  • ששששששש
    כ"ג חשון תש"פ
    איזה חמוד גרי, גם לי יש כלבה שקורים לה מילקי
  • חסוי
    ט"ו תמוז תש"פ
    עלק מפחד הכלב שלו (לקי)