אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות
שמשון מאוד רעב הוא רוצה כבר לאכול סנדביץ מלחם טוב. אז היום הוא הולך לעבוד במאפיה. חנן הבן של דוד האופה הולך לעזור לו לאפות לחם בריא. פת במלח היא לא מאפיה רגילה כאן אופים רק 'לחם מחמצת'. בשביל להבין מה זה? למה זה בריא יותר? ואיך עושים את זה? תצטרכו לצפות בפרק הזה של 'אבא ליום אחד'
התגובות שלכם
מאיר מולאיוף
י"ג אב תשע"זמוסי קולטון
ט"ז סיון תש"פLAY
כ' תשרי תשפ"אחבדי
י"ח אלול תשפ"אחבדניקית
כ"א אדר תשפ"בחני הרשקופ
כ"ט טבת תשפ"וטלי לוי
ב' שבט תש"פחסוי
כ"ג תמוז תש"פטליה
ח' אדר תשפ"בשלוימי
ז' תמוז תשפ"בבניה
ט"ז כסלו תשפ"דהמלכה!
כ"ד אדר ב תשע"והודיה גואטה
כ"ו אדר ב תשע"ואלקנה דדוש
כ"ה סיון תשע"חאוריה יהונתן הגבר
כ' אלול תשע"טשירה לפיד
ב' טבת תשע"חפלוניעלמוני
ג' שבט תשע"טחסוי
ט"ו שבט תשפ"אמעיין אלמכיאס
ט' טבת תשע"טטוביה משה גרציק
ז' תשרי תש"פאביגיל שרה
י"ג תמוז תש"פ