" "
תמיכה
שלחו תגובה

משחקים › כדית והזיתים האבודים

כדית יצאה למסוק זיתים כדי להכין שמן להדלקת נרות!
על ידי לחיצה בעכבר עזרו לה להשיג את כל הזיתים והיהלומים!
היזהרו מכדור הבוץ הענקי והארגזים!

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • אורי
    א' טבת תשע"ז
    כיף ונהנתי מאוד
  • אוריה פרלמן
    י"ט אדר תשע"ז
    ערוץ מאיר הכי שווה!!!!!!
  • מנחם נימוי
    ד' טבת תש"פ
    יש ניצחתי
  • ששש
    כ"ב טבת תשפ"ב
    יפה!
  • יצחק לובצקי
    כ"א טבת תשע"ז
    המשחק ממש כיף
  • אוריאל שלום
    כ"ד טבת תשע"ז
    תודה לערוץ מאיר לילדים על המשחק המגניב הזה
  • תהילה הבוובה
    כ"ה טבת תשע"ז
    משחק ממש כיףףף אין כמוכם ערוץ מאיר משחק תודההההההההההה
  • נעה רינה חיה
    י"ב אב תשע"ז
    הגעתי ל שלב 3
  • אבי
    ז' שבט תשע"ט
    מהמם ממש
  • בניה
    ז' שבט תשע"ט
    יפה
  • מנדי ברגר
    ז' שבט תשע"ט
    לא כל כך אהבתי חחח סתם משחק אחלה
  • ישיריבו
    ח' סיון תשע"ט
    נפשי חמדה
  • מירב
    י"ד תשרי תש"פ
    כיף
  • אלי7
    י"ט כסלו תש"פ
    לאילה עורכת תוכן, מה הסימן שאלה השחור הזה גמרתי את כל השלבים והוא לא פותח לי אותם?
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ' כסלו תש"פ
      הסימן שאלה הזה לא פעיל. אם סיימת את כל השלבים זה אומר שסיימת את המשחק - כל הכבוד!
      • אלי7
        כ"ג טבת תש"פ
        כן אבל עכשיו פתאום זה עובד... תודה שסידרתם ת'תקלה!!!!
  • מירי ושטערני
    י"ג כסלו תשפ"א
    אילה עורכת תוכן למה בחכמולוגי לא נותנים לי להיכנס ** תשובת מערכת האתר ואילה - תנסי לרענן ואז להיכנס שוב בבקשה**
  • מירי ושטערני
    י"ג כסלו תשפ"א
    אגב, למי יש את המספר של יונתן מניידת החלומות כי פשוט לא מצאתי בגוגל
  • מיכל שמעוני
    כ"ו שבט תשפ"א
    זה כיף למרות שהוא ישן
  • שלמה
    ב' ניסן תשפ"א
    משחק אדיר! תעשו הרבה משחקים דומים ( רק פחות קשים)
  • מטורפי
    א' אדר תשפ"ו
    אני לא מצליח לקפוץ לפמים
  • ללי
    ה' טבת תשע"ז
    וואי משחק ענק פצץ
  • רחלי טרבניק
    ה' טבת תשע"ז
    עשיתי את כל הרמות ובסוף יש סימן שאלה
    • יומינולי המנוזל
      א' ניסן תשע"ז
      גמרתייייייייייייי!!!!!!
  • אורי
    ה' טבת תשע"ז
    חייבים לקחת את כל היהלומים וכל הזיתים ורק אחר כך הוא נפתח... זה שלב ממש קשה
  • אליסף עמר
    ו' טבת תשע"ז
    כיף
  • מוישי .ר.
    ו' טבת תשע"ז
    איזה משחק כיף תודה לערוץ מאיר
  • מוחמד טרבניק
    י' טבת תשע"ז
    עעעעעעעננננננננננקקקקקקקקק
    • לא משנה כרגע...
      ו' ניסן תשע"ז
      המישחק הז ממש מיוחד אני אוהבת את סוג המשחקים האלה
  • דוד
    כ"ט טבת תשע"ט
    סיימתי את כל השלבים
  • יחיאל יאיר פינפטר
    י"ד שבט תשע"ט
    אני חולה על המשחק הזה
  • איליי מור
    י' אדר תשע"ט
    יפה מאוד תודה ערוץ מאיר(לילדים)
  • מימי
    י' אדר ב תשע"ט
    תגידו איך קראו למשחק שהיו צריכים למצוא את המפתחות?
  • נודניק
    כ"ג אייר תשע"ט
    למה זה בת ולא בן? למה זה כל כך קשה? למה היא אוספת דווקא זיתים? ולמה קוראים לה ''כדית''?
  • המנצח
    י"ט אלול תשע"ט
    סיימתי את כל השלבים!!!! השלב ? לא נפתח
  • נריה זולברג
    ט"ז אייר תש"פ
    גמרתי את כל השלבים
  • אורי
    ל' סיון תש"פ
    אילה, למה יש לי בשלב האחרון סימן שאלה והוא לא נותן לי להיכנס לשלב **תשובת מערכת האתר - ממליצים לרענן, ואם לא עוזר אז לפנות לצוות התמיכה הטכנית**
  • רננה
    ט' כסלו תשפ"ה
    יפה
  • אהרוני
    א' אב תשע"ז
    מגניב
  • נחומי
    כ' שבט תשע"ט
    משחק קשה אבל כיף
  • אפרת גרוס
    כ"ח אדר תש"פ
    זה פשוט כיף
  • סמויה
    כ"ט טבת תשע"ז
    המישחק הזה היה מדהים בטרוף
  • דוד
    ג' שבט תשע"ז
    אלוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
  • אני
    ד' ניסן תשע"ז
    כמה זיתים צריך כדי להגיע לסימן שאלה בסוף??
  • הלל בלוי
    א' אלול תשפ"א
    משחק כיף ברמות מי אחד עד 10 אני נותן 9
  • בנג'י
    י"א אדר תשפ"ב
    משחק מאוד מאתגר
  • ננח המלך
    י"ג אדר תשפ"ב
    למה הגזע עץ הזה בלתי אפשרי
  • אלה
    י"ט אייר תשע"ז
    מגנייייייייייייב זה משחק מעולה, פצצההההההההההה!!!
  • אמונה
    ח' תשרי תשע"ח
    מה זה הסימן שאלה בסוף?
  • אביטל
    י"א שבט תשע"ט
    מה הסימן שאלה עושה?
  • אוריה קהלני
    ד' אדר ב תשע"ט
    איזה משחק מעולה! אין עליכם!!
  • סוד
    ט"ז אייר תשע"ט
    הסימן שאלה זה שלב? אני הצלחתי את כל השלבים והסימן שאלה לא ניפתח...
  • הילה המוש
    ט' תשרי תש"פ
    יפה מאוד
  • שרה
    כ"ג שבט תשפ"א
    חמוד וקל
  • ששש
    א' שבט תשפ"ב
    לאילה עורכת תוכן אני מאוד נהנתי!
  • אני 8
    ב' שבט תשפ"ב
    לאיילה עורכת תוכן! שלב 8 לא עובד!!! יש עליו סימן שאלה. אני ממש ממש אשמח שתחזירי לי תשובה בהקדם. תודה.
  • צופי
    כ"ז תמוז תשפ"ב
    מושלםםםםםםםםםםםםםםם ופצצתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
  • יהונתן
    ט' תמוז תשע"ז
    משחק טעים מאוד
  • ציפי מלובה
    כ"ד טבת תש"פ
    אהבתי את הסיפור של המשחק!!
  • אסי
    ב' כסלו תשפ"א
    שאני רושמת תגובה לא מפרסמים אותה **תשובת מערכת התאר - כי אתה משתמש בשם של אסי. ניתן לבחור שם חסוי אחר, אך לא את השם אסי צובל.**
  • חגית
    ג' כסלו תשפ"א
    משחק תותח יש גם משחק כזה שצריכים לברוח ולקפוץ וזה אבל לא עם גלגל נראלי זה עם אסי איך קוראים למשחק????????.
  • דבורי
    ז' סיון תשפ"א
    100לף
  • הללי&&&&המלכה
    א' טבת תשפ"ג
    כמובן קליל בפקלללללללללללל
  • מיכאל יוסף ואשר
    ד' אב תשפ"ד
    תודה על המשחקים
  • סודי
    ו' ניסן תשפ"ו
    אני לא מצליחה ליקפוץ, מישהו יכול לעזור לי
  • נועם כחלון
    י"ד טבת תשע"ז
    מהמם אין עליכם
  • יחי המלך
    כ"ה אדר תשע"ז
    ההוראה בעבודת ה': צריך לברוח מ'כדור הבוץ' - העבירות
  • ישי זרביב
    ל' שבט תשע"ט
    אחלה
    • זושי שלא אוהב סושי
      ו' אייר תשפ"ה
      🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱😁😁😁
  • רעות
    ט' טבת תשפ"א
    איך קופצים
  • מענדי רובין
    י"ב אב תשפ"ב
    משחק קל
  • יהונתן אברהם בראל
    ה' אדר תשפ"ג
    סיימתי את המשחק!