" "
אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות

לתאיר יש חלום - להילחם בתאונות דרכים. יונתן לוקח אותה לעמותת 'אור ירוק' שם, יחד עם כל צוות החשיבה הם יצאו בקמפיין משותף. מה יכלול הקמפיין? ג'ינגל ברדיו? סרטון פרסומת? שלטי חוצות? כל התשובות בפרק.

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • כהן חנה
    ג' אלול תשע"ד
    מדהייייים את גדולה ממש ממש חשוב ונחוץ!!!!!!!!!
  • שרי
    כ"ח חשון תשע"ה
    כל כך נכון וחשוב
  • יונתן כהן
    ב' תמוז תשע"ו
    זה ממש סרט פצצה מדהים....בוווווום
  • מיקה סופר
    כ"ט אב תשע"ז
    זה חלום ממש יפה !!! .
  • שחר פרידלר
    י"ב חשון תש"פ
    גם אני ראיתי תאונת דרכים עמוד נפל על אוטו
  • אלה אייכלר
    ח' ניסן תש"פ
    חלום אדיר!!!!!!
  • עוז וישי
    ל' תשרי תשע"ה
    100לף
  • איילת השחר
    כ' אב תשע"ח
    פרק יפה וחשוב
  • מוטי
    כ' אדר תשע"ט
    מהההההמממם
  • מיכל ישראלוב
    ח' טבת תש"פ
    כן יונתן ,להיזהר!!
  • .ר.ה.ד.
    ח' שבט תש"פ
    תאיר ממש חמודה!!!!!!!!!!
  • יוסף חיים
    כ"ב טבת תשפ"א
    פש סרט מעולה
  • תהילה
    י"ד אייר תשע"ד
    אין עליך
  • דינה
    ט"ו אייר תשע"ד
    כל הכבוד מעולה
  • אלמוני
    כ"א אייר תשע"ד
    התמונה השלט יצאה 100ממת....
  • אפרת
    א' סיון תשע"ד
    מדהים
  • אחינעם
    י"ז אב תשע"ד
    יפה מאוד
  • חסוי
    י"ח אב תשע"ד
    אנחנו עלינו מאמריקה ושם לא היה שם בטיחות כמו בארץ ישראל.........................................................סתםםםםםםםםםםםםםםםם צוחקיםם חלום יפהההה
  • אלי
    כ"ג חשון תש"פ
    אילה עורכת תוכן איזה פרק זה הפרק מהשיר עם הגירפה והילדה שמאכילה בעגבניה ונרתעת?
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ"ו חשון תש"פ
      ששלום אלי. זה פרק שירד מהאתר כבר לפני כמה שנים. הוא לא זמין לצפייה.
      • מיכלוש
        י"א תשרי תשפ"א
        למה?
  • נעמה
    כ"ה ניסן תשע"ד
    <p>חשוב מאוד! אני איבדתי אחות בתאונה ואבא שלי לא יכול להרים יותר את הידיים</p>
    • מיכלוש
      ט' תשרי תשפ"א
      באמת?
  • שלום מאור
    י"ד סיון תשע"ד
    ממש יפה כדאי לראות!!
    • ססס
      י"ג תמוז תשע"ד
      צודק
  • חני
    י' אב תשע"ד
    מהמםםםםםםם ממששששש
  • מ
    ט' אלול תשע"ד
    לתאיר כל הכבוד
  • מרדכי לראש
    כ"א תשרי תשע"ה
    ממש כל הכבוד
  • רבקה
    ו' כסלו תשע"ה
    זה סרט חשוב נורא
  • נסיאס
    ט' טבת תשע"ט
    יפה
  • תאיר נהרי ו1
    כ' אב תשע"ט
    גם לי קוראים תאיר
  • תמר ויהודה
    כ"ט תמוז תשע"ד
    כל הכבוד, זה חלום גדול, השלט יצא 100מם
  • מנחם מענדל
    כ"ב כסלו תשע"ה
    אני שמעתי שרוסיה היא במקום ראשון שבה ילדים נהרגים בתאונות
  • הדר ברדוגו
    ז' שבט תשע"ה
    ממש ממש חמוד
  • חנה
    ט' אלול תשע"ז
    לא ראיתי סרט כזה מושלם
  • צופוש
    ח' תמוז תש"פ
    כל הכבוד
  • טל
    כ"ו אייר תשפ"ב
    לאילה אורכת התוכן שלום האם תאיר היא הבת של יהונתן?
  • הודיה
    ו' אב תשפ"ה
    כל הכבוד תאיר רואים שאכפת לך
  • חסוי
    כ"ה סיון תשע"ד
    כל הכבוד שאת ילדה בטיחותית חשוב מאוד שילדים יראו את זה (במיוחד לא זהירים)וכל הכבוד לך שיש לך לב כל כך רחב שאת דואגת להם ועושה לזה חלום אוהבת ומעריכה מאוד חסוי
  • שיר
    ח' תשרי תשע"ט
    תאיר את מהזה ממי איזה חלום יפה!
  • ??
    ט' טבת תשע"ט
    זה...חלום...אדייר!
  • רחל
    י"ד אדר תשפ"ג
    הסרט פשוט מושלם
  • משפחת עומר
    ל' ניסן תשע"ד
    איתן עומר מ'בא בזמן הוא דוד שלי תגידו ליונתן שימסור לו ד'ש ממשפחת עומר מירושלים
  • שירה כהן ד1
    ט"ו תמוז תשע"ד
    לתאיר יש לך חלום נחמד מאת שירה כהן ד1
  • חמוי
    ט"ו אב תשע"ד
    חמוד
  • תאיר
    י"א ניסן תשפ"ב
    תודה רבה על התגובות
  • ליאורה ניסימאן
    ח' תמוז תשע"ד
    בא לי גם להיות בנידת החלומות...
  • שיינא רובין
    י"ג אב תשפ"ב
    השלט יצא מ-ה-מ-מ-ם
  • ??
    ג' טבת תשפ"ג
    יפה מאוד
  • חסה סלויז
    י"ט אב תשפ"ה
    לפני כמה שנים זה יצא