" "

אסי בונה מבצר גבוה מקרטונים. המבצר מסתיר לפולקע את האור, ומונע ממנו מלהמשיך בהמצאות שלו. האם על אסי לפרק את המבצר? על פי מסכת בבא בתרא, דף ז'

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • איילת השחר
    ח' חשון תשע"ט
    אני מאד מאד אהבתי במיוחד את אםי הוא היה הכי מצחיק. אין על ערוץ מאיר
    • איילת השחר :)
      י"ז טבת תשע"ט
      נכון!! נב. יש לך שם מושלם...
  • סודי
    ט' סיון תשע"ח
    חחחחחחחחחחח [חחח]
  • ךןחטאא
    ט"ו חשון תשע"ט
    איזה מצחיק
  • יאיר
    י"ט אדר ב תשע"ט
    זה הפרק הכי מצחיק שלכם
  • שששש...
    א' חשון תשפ"א
    וואי זה הסרט הכי מצחיק שהוצאתם ניקרעתי מצחוק!!!!
  • חסי
    י"ח כסלו תשפ"ב
    אסי מצחיק
  • יונתן
    י"א אב תשפ"ד
    אין על ערוץ מאיר
  • אביגייל ירון
    כ"א שבט תשפ"ה
    השכן לא חייב להסכים.... נראה לי שהאיש שבנה את הקיר צריך לפרק בכל מקרה..(אלא אם כן השכן מסכים לבית החדש...).
  • סמוי
    כ"ב סיון תשפ"ו
    יפה
  • מישהו
    כ"ג שבט תשע"ו
    מישהו יודע את התשובה???
  • לבנהרץ
    כ"ג שבט תשע"ו
    למרות שהוא מציע לו בית חדש הוא צריך לשבור את הקיר כי הוא יכול לטעון שזה טרחה עבורו לעבור בית
  • תנחשו לבד...
    ב' טבת תשפ"ב
    אהבנו שאסי בונה מגדל מקרטונים
  • אחינועם
    כ"ט אב תש"פ
    ואאאו כמה קרטונים
  • הלל
    ד' תשרי תשפ"ב
    חחחח