" "

אסי מאבד את הילקוט שלו, וטוביה מסביר לו שהכל לטובה באמצעות הסיפור על נחום איש גמזו. על פי מסכת תענית, דף כ'א

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • נריה ויצמן
    י"ט אדר ב תשע"ו
    אלופים!!!
  • ללא שם
    י"ג סיון תש"פ
    אהבתי!!!!
  • החכם
    א' אב תש"פ
    כדי שלא ירגיש שגנבו את היהלומים
  • מיכל
    ה' אדר תשפ"א
    למה שינו את ערוץ מאיר???.?
  • הודיה
    כ"ג שבט תשע"ו
    אני אפילו לא הייתי מצליחה לעשות סרטים תותחים כמו שלכם.
  • רות קורצמן
    א' חשון תש"פ
    אהבתי את המחשב
  • הדס ברכה
    ג' אלול תשע"ז
    הוא באמת שבר את המחשב
  • moria golkarov
    י' אב תשפ"ה
    בגלל שהיהלומים היו כבדים אז הם רצו שנחום לא ירגיש שפהתום התבה ממש קלה ויבדוק אם היהלומים בפנים ואז היה ררואה שהם לא שם ויתחיל לחפש את אחראים על המעשה אני דווקה מקירה את הסיפור אבל ממה שאני מכירה אז הוא התארח באכסניה ודעל האכסניה הסכים לו בגלל שראה את התבה ובלילה החליף את היהלומים באפר אבל בעקרון זה אותו דבר😉
  • ששששששש
    ט' אדר תשע"ט
    sweet
  • תמר
    כ"ט אדר תשע"ט
    התשובה היא: היהלומים הם כבדים והוא רצה שירגישו שיש שם משהוא כבד וביגלל זה הוא שם עפר!!!!!!!!!
  • אור מוק
    ג' טבת תשע"ו
    כל מה שה' עושה הכל לטובה זה קרה גם לי !!!
  • חלטע7
    ג' טבת תשע"ו
    הם שמו חול כדי שהמלך לא יחשוב שגנבו ויתחיל בחיפושים
    • יוסי
      ג' חשון תשע"ח
      בגלל שיחשוב שהיה כבד כהילומים היו כבדים
  • יצחק אורי אברהמי
    ג' טבת תשע"ו
    פשוט תותחים
  • רפאל כהן
    ג' טבת תשע"ו
    התשובה היא כדי שלא ישים לב שנעלמו היהלומים
  • נאוית מעטוף
    ג' טבת תשע"ו
    בשביל שלא יחשוד שהארגז כבד
  • חסוי
    ג' טבת תשע"ו
    הם שמו לו עפר בתיבה כדי שלא ירגיש שזה קל יפתח את התיבה ויגלהשלקחו לו את היהלומים לכן שמו עפר שירגיש שזה כבד
  • אלי
    ג' טבת תשע"ו
    פרק מצוין! ונראה לי שהתשובה היא בגלל שהגנבים רצו שהמלך יתעצבן!
  • נחליה
    ד' טבת תשע"ו
    כדי שהיה כבד
  • חנה
    ד' טבת תשע"ו
    זה מה זה מוכר מי לא מכיר את הסיפור הזה והתשובה היא כדי שהוא לא ירגיש בכובד שנעלם הרי הוא סחב את זה והוא יודע באיזה כובד הוא
  • טליה
    ג' ניסן תשע"ט
    יש גם מושב כזה שקוראים לו גמזו זה המושב שאני גרה בו גמזו כבוד!!
  • מתן פלדמן
    א' כסלו תשפ"א
    התשובה היא שהגנבים לא רצו שגמזו הזה לא ירגיש שהם גנבו משהו ואז הוא ירוץ אחריהם זו הסיבה
  • שירי
    ב' טבת תשפ"ה
    נראלי שהם רצו שהמלך יהרוג את היהודים!!!!!!!!!
  • יונתן השרירן
    כ"ג שבט תשפ"ו
    בגלל שהיא הייתה שולת פחות ואז לא היה הולך למלך ורצו שהמלך יהורגו
  • מיחצמ
    כ"ו תמוז תשע"ז
    הם שמו חול כדי שהמלך לא יחשוב שגנבו ויתחיל בחיפושים
  • הודיה קרמבפל
    ג' סיון תשע"ח
    בגלל שלא יחשדו שהארגז קל
  • אמונה פרץ
    ד' אלול תש"פ
    הם שמו חול כדי שנחום לא ירגיש בדרך שגנבו לו בלילה את היהלומים
  • תות
    כ"ה אלול תש"פ
    מושלם
  • שרה
    כ' ניסן תשע"ו
    חחח חמוד מאאאוד
  • הדר
    ד' אדר תשע"ט
    זה בגלל שרצו שנחום איש גם זו ירגיש את התיבה כבדה כי היהלומים גם כבדים נכון אילה עורכת תוכן?
  • המלך
    ח' סיון תשפ"ו
    יפה פולקע כל הכבוד🥴🥴🥴🥴