" "

טוביה אוסף כסף לעניים. אסי תורם מכספו, ואז מחליט שהוא רוצה את הכסף שלו בחזרה. האם הוא יכול לדרוש את כספו בחזרה? על פי מסכת בבא קמא, דף ל'ו.

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • כסב
    א' חשון תשע"ו
    אין מילים
  • איילת השחר :)
    י"ז טבת תשע"ט
    אין על אסי
  • xxx
    ט' תשרי תשע"ט
    52
  • רועי חסון
    י"א טבת תשפ"ב
    אסי המלך
  • תות
    כ"ה אלול תש"פ
    100מם
  • בר.ו
    כ"ח שבט תשע"ה
    אין דברים כאלה!! הפרק הכי קורע שלכם!! אתם מ-ה-מ-ה-מ-י-ם
  • רינה וידברג
    כ"ט שבט תשע"ה
    חמוד
  • אגם ונעה
    כ"ט שבט תשע"ה
    פולקע קקקווורררעעע מצחוק
  • רוזה
    כ"ט שבט תשע"ה
    איזה מצחיק אסי שהוא אמר שהוא לא רצה את הגלידה והוא עשה סתם פרצופים.פולקע שחקן טוב
  • גד
    כ"ט שבט תשע"ה
    איזה צדיק אסי
  • מנחם ציון והבה
    כ"ט שבט תשע"ה
    אסי אתה גיבור
  • אלחנן אלימלך
    ה' ניסן תשע"ה
    יפה מאוד
  • תהילה פנינה
    כ"ט אב תש"פ
    מהמם
  • שילה
    כ"ט שבט תשע"ה
    מותח
  • אריאל משה
    ג' אדר תשע"ה
    הפרק הזה באמת הכי יפה שראיתי בתלמוד ישראלי
  • שירה
    כ"ב אלול תשפ"ב
    מצחיק נראה לי שאסור לאסי לבקש את הצדקה שהוא אביה
  • .
    כ"ה כסלו תשפ"ה
    אך פולקע ניראה שהוא היצר הרע חחחח