" "

מה דינו של מישהו שפגע בגופו של חברו? טוביה מלמד את אסי את דיני 'החובל' ואת חמשת התשלומים שעליו לשלם לחברו. אסי מנסה לנצל את הרעיון לטובתו... על פי מסכת בבא קמא, דף פ'ג.

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • חירות
    א' אדר תשפ"ג
    יואאאאאאאאאאאאאאאאאאאא בדיוק אני למדתי על זה בכיתה
  • ניתאי
    י' שבט תשע"ט
    מצחיק
  • שרה
    כ"ג חשון תשפ"א
    רק בסוף מצחיק עם פולקע אבל זה היה קצת מצחיק
  • אחיה
    י"ג כסלו תשפ"א
    מקסים
  • יודש לוי
    ו' אדר תשפ"א
    מוש
  • עמיחי
    א' אדר תשע"ה
    יפה
  • אביחי חדד
    ה' אדר תשפ"ד
    שאלה: לגבי התשלום של השבת אם אדם הכה אדם אבל לא עד כדי שיצטרך לנוח בבית ויהיה הפסד כספי מכך וכו' האם ה'חובל' חייב לשלם גם על שבת?
  • שטערנא
    ב' אדר תשפ"א
    100מם
  • יאיר
    כ"ח חשון תש"פ
    יפה
  • מושק'ירובין
    י' שבט תשפ"ג
    מצחיק
  • מענדי
    כ"א טבת תשע"ה
    חמוד!
  • יסכה
    כ"א טבת תשע"ה
    כן כי הוא גורם לו נזק על החיה ובכסף שצריך לשלם לווטרינר ושבט טלטלה עד למרפאה וצער על החיסרון
  • חני
    כ"א טבת תשע"ה
    לא, נראה לי שצריך לשלם רק על הקנייה של הבעל חיים או החפץ שנחבל ונראה לי גם + צער נ.ב ממממממהדדדדדהההההייייייםםםםם!!!!!!!!!!!!
  • אילת
    כ"א טבת תשע"ה
    היה מאוד יפה
  • הכיכצגכ
    כ"א טבת תשע"ה
    הוא לא חייב, רק על בן אדם חייבים
  • אביגיל
    כ"א טבת תשע"ה
    פרק ממש חמוד
  • צאלה שטרן
    י"א אדר תשע"ה
    זה היה מוווווושלם
  • תמר הודיה
    כ' סיון תשע"ח
    כן