" "
אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות

גנב מסתובב בשכונה, אסי מארגן את חבורת הצריף לתפוס אותו בלילה. כולם מפחדים מהעניין וכולם מתביישים לספר על זה לחבריהם, את מי הם יתפסו בסוף ומה הוא יספר להם?? = = =

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • חני
    י"א סיון תש"פ
    סרט ממש ממש ממש חינוכי!!!!!!! כל הכבוד!!!!
  • דוד אשכנזי
    א' אלול תשפ"א
    מרגש
  • יותם צור
    כ"ה סיון תשע"ד
    איזה מצחיק מלאכי, מת עליו, הסוף של הפרק הכי מצחיק....
  • אליה
    כ"ה סיון תשע"ד
    מצחיק מאוד
    • אליה
      כ"ו סיון תשע"ד
      צודק ועוד איך צודק
  • רונן
    ח' חשון תשפ"ד
    אואייי פולקע חמוד
  • איילה
    י"ב אלול תשע"ד
    איזה תותח...!!
    • יניב אורבינו
      י"ב שבט תשפ"א
      גם אני מאוד מפחד
  • מיקה סופר
    י"ט טבת תשע"ח
    איזה מצחיק מלאכי השוטר.
  • מתוקה
    כ"ו סיון תש"פ
    גם אני מאוד מפחדת מגנבים, ואני מפחדת כמעט מכל דבר!
  • הלל
    ל' סיון תשפ"ב
    באמת כל הכבוד לאסי כי עם מישהו אחד אומר אז כבר כולם מעיזים לומר את האמת
  • יסכה
    ד' אדר תשפ"ה
    יואו מסכן מלאכי בסוווווווווף
  • אביגיל
    ל' אב תשפ"ה
    מי הגנב בסוף חשבתי שזה אסי.
  • הלל שרעבי
    כ"ז אדר תשפ"ו
    אני בשנת תשפו
  • הלל
    י"ח אלול תשע"ט
    כול הכבוד לאסי
  • רחל
    י' אלול תש"פ
    אסי כל הזמן צוחק
  • יהונתן מנחם
    ד' אב תשפ"ה
    אני לא מבין מי הגנב🥺🥺🥺🥺🥺
  • STERNA
    י"ט סיון תשפ"ו
    חחחחח👻👽👻👽👻👽
  • שמואל הרצמן
    ה' תמוז תשע"ד
    אין על אבישי שטרית הוא פשוט קורע
  • הדס ואבי צדרבוים
    ל' אב תשע"ד
    למה אסי מפחד
  • יובל
    ב' אלול תשע"ד
    איזה מתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  • צמח
    א' תמוז תשע"ז
    מלאכי בסוף לפני הנאום אמר במקום הסכיתו הכסיתו....
    • מיכלוש
      י"ד אלול תש"פ
      נכון
  • הדסה
    כ' ניסן תשע"ח
    כל הכבוד לערוץ מאיר עם כל הסרטים המהממים הללו
  • אביגיל שרה
    כ"ט אדר תש"פ
    אין עליכם!!!
  • חסוי
    ב' אדר תשפ"א
    סרט מעולה מקסים ראיתי אותו הרבה פעמים
  • אמונה שטרן
    כ"ז תמוז תשע"ד
    תאסו חדש
  • אני ש'ר'ב'ק
    ד' חשון תשפ"א
    ברור שגב זה מקצוע ללא שום ספק פולקע צודק גנב זה מקצוע גנב זה מקצוע הוא עובד קשה כל הלילה והוא מתפרנס מזה אבל לא בכבוד זה מה שפולקע אמר ואני בטוחה שגנב זה מקצוע כל פעם שאני משחקת ארץ עיר חי צומח דומם ב ג' אני אומרת גנב ברור שזה מקצוע
  • תאומות
    ו' אלול תשע"ד
    חינוכי
    • אביגיל ואלישבע
      כ"ז כסלו תשע"ט
      יו גם אנחנו תאומות איזה מדליק מה השמות שלכן??
  • אילת
    ו' ניסן תשע"ה
    איזה מותח ויפה אהבתי את זה
  • רעי המלך
    ט"ו תשרי תשפ"ב
    לאילה עורכת תוכן מה קרה עם הגנב אשמח לתשובה מאירה
  • מירי
    כ"ט טבת תשפ"ג
    מפחידדדד
  • נועה סבח
    כ"ט ניסן תשפ"ד
    סיפור עצוב ומרגש