עוגה פצצה מי שרוצה אפשר אחרי הכנת העוגה לקחת עוגיות לוטוס לפורר אותם ולפזר מעל העוגה זה יוצא טעים ברמות תנסו
הילה כלפה
ט' סיון תש"פ
נראה טעים!
שרה קולטון
ט' סיון תש"פ
זה נראה טעים מאוד!!!!
חסוי
י' סיון תש"פ
יפה
...
י"ז טבת תשפ"א
מתי צריך להוסיף את הפודינג?
שולמית
ט"ז חשון תשפ"א
העוגה נראת טעימה מאוד מאוד
שירה הגמישה
ד' סיון תש"פ
ראשונה יפה מאוד חג שמח
שירה הגמישה
ד' סיון תש"פ
ראשונה יפה מאוד חג שמח
רחלי
ה' סיון תש"פ
אני עומדת להכין כזה מהמתכון שלך! בידיוק חיפשתי אחד קל עם סרטון פשוט, תודה רבה וחג שמח!
רננה
ה' סיון תש"פ
וואוו נראה עוגה טובההה
מיכלושששש
ה' סיון תש"פ
וואו נראה טיל
איתן ביינהורן
ה' סיון תש"פ
כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!
רבקה שץ
כ"ז אלול תש"פ
ארוץ מאיר תקשיבו שאני שולחת תגובות אז שאני שולחת כתוב לי שצוות האתר יעבור על זה ויפרסם בימים הקרובים ובסוף אחרי כמה ימים אני בודקת אם התגובה שאני שלחתי לכם נישלחה והיא לא נישלחה אז אם תוכלו ליבדוק את העינין כי אניחנו רשומים לערוץ מאיר אז בבקשה אם תוכלו תיבדקו ואגב הערוץ הזה פצצה!!!
התגובות שלכם
מנדי
ט' סיון תש"פעוגה טובה!
ט' סיון תש"פהילה כלפה
ט' סיון תש"פשרה קולטון
ט' סיון תש"פחסוי
י' סיון תש"פ...
י"ז טבת תשפ"אשולמית
ט"ז חשון תשפ"אשירה הגמישה
ד' סיון תש"פשירה הגמישה
ד' סיון תש"פרחלי
ה' סיון תש"פרננה
ה' סיון תש"פמיכלושששש
ה' סיון תש"פאיתן ביינהורן
ה' סיון תש"פרבקה שץ
כ"ז אלול תש"פשולמית
ז' חשון תשפ"אמאור חדידה
ט' תמוז תש"פעוגת גבינה ולוטוס
ג' סיון תשפ"אחסוי
י"א תמוז תשפ"בחסוי/ה
כ"ג תמוז תש"פחני
כ"ג תשרי תשפ"אסמיילי??????????
ח' סיון תש"פשיינא
ח' סיון תש"פרננה אנגלמן
ח' סיון תש"פ