" "

מפקדת מעמול נפלה לידי פרעטצל ונראה כי לא נותרה עוד תקווה. האם ימצאו אסי וגדי דרך להציל את המצב, והאם יהיו מוכנים לשלם את המחיר?

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • חסוי
    ב' אלול תשע"ו
    לא אהבתי את הסוף
  • אלעזר יעקב
    י"ג תמוז תשע"ז
    אם צ'וצ'ו סילק את אסי וגדי ממעמול, אז איך יכול להיות שהם חוזרים בעונה 3?
    • שלמוני
      י' אב תשע"ז
      בהחלט שומה מציין את הפיטורים שלהם. הם חזרו בגלל ה'טוסט עמבה'...
  • דבורה לאה אופיר
    כ"א שבט תשע"ט
    אסי וגדי רקדנים
    • טל מנשה
      ב' אייר תשפ"ו
      מי אוהב את המאכל מעמול? (אני ממש לא)
  • אוריה בוצקו
    י"ח אלול תשע"ט
    מענין
  • היגיון בריא
    כ"ב חשון תש"פ
    הם היו יכולים לחזור במכונת הזמן דור אחד כדי להחזיר את המכונה שהם הרסו
  • זום זום
    י' תמוז תש"פ
    אסי וגדי פשוט פחדנים
  • למה זה מעניין אתכם
    ב' טבת תשפ"ב
    צ'וצ'ו היה יכול לחזור בזמן עם המכונה 'דור 1' ולמנוע מאסי וגדי להרוס את 'דור 2'
    • לא עינינכם
      כ"ד שבט תשפ"ד
      הם לא ידעו שיש את מכונת הזמן ''דור 1''
  • מושקי המוש
    י"ח כסלו תשפ"ג
    100מם
  • אילאי ברק
    י"ט שבט תשפ"ד
    אני לא מבין מה אכפת להם מרובו גדי הרי הם כבר לא סוכני מעמול?!
  • זה אני זומזום
    כ"ב תמוז תש"פ
    אסי וגדי חכו לעונה הבאה אני יראה לכם מה זה חחחחחחח
  • נעה המלכה
    כ"ט סיון תשפ"ד
    סדרה טובה
  • לא מגלה
    י"ב טבת תשפ"ו
    לא אהבתי את הסוף
  • הדס
    י"א חשון תשע"ח
    סדרה אלופה אין עליכם ערוץ מאיר! תודה
  • ידידיה מולאיוף
    כ"ט אב תשע"ח
    כל הכבוד לאסי שהציל את גדי
  • נריה
    י"א כסלו תשע"ט
    מגניב
  • חסוי
    ד' סיון תשע"ט
    מגניב
  • דביר ואזנה
    י' אב תשע"ז
    וחוץ מזה אם צ'וצ'ו וריש נייהיו זקנים בפרק האחרון אז איך הם פתאום לא זקנים בעונה החדשה
    • לא משנה
      ל' סיון תשע"ח
      כי זה היה רק פרק לא קשור לעונה עצמה אלא סתם פרק שכאילו יהיה בעתיד
  • שהם מסודי אזולאי
    י"ז שבט תש"פ
    פרק טוב בטירוף
  • המלך
    ט"ו אדר ב תשפ"ד
    הסרט הכי מעניין שיש
  • אש
    כ"ב אב תשפ"ד
    סרט מרתק ויפה
  • אני חמודה
    ה' תשרי תשפ"א
    הסדרה הזאת מאלפת
  • נועם
    ז' ניסן תשפ"ד
    לא הבנתי אין לפרק המשך ישיר??
  • נהוראי בניטה
    י' ניסן תשע"ח
    אני שרוף על אסי
  • אוריאל בן נון
    כ"ו אב תש"פ
    הסדרה הכי טובה שהייתה
  • חסוי
    ח' שבט תשפ"ב
    רק אני שמתי לב שיש רק חוט אחד לפצצה?
  • מנחם
    כ"ו תשרי תשפ"ד
    בשעה 3:59צוצו ממצמץ
  • הדר
    ח' כסלו תשפ"ה
    טוב
  • יעלוש
    ח' אלול תשע"ז
    אני חולה על אסי! משחק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • רועי
    ט' שבט תש"פ
    אחלה סרט
  • לא מגלה
    י"ב אב תש"פ
    לא הם לא
  • מנגו
    ט"ז חשון תשפ"ה
    לילה טוב
  • אליה
    י"ט תמוז תשע"ז
    אוי נכון צודק אליעזר
  • ידידיה שלום
    כ"ה אלול תשע"ח
    מתי העונה הבאה של מעמול
  • ידידיה דורי
    כ"ז אלול תשע"ח
    לאילה עורכת תוכן מתי תצא העונה הבאה של הסדרה מעמול? זאת סדרה אלופה מגניבה וכיפית.
  • יצחק
    ג' שבט תשע"ט
    איזה משחק מאלף
  • סזסזס
    כ' תמוז תשע"ט
    יפההה
  • מנדי בצלאל
    כ"ו אדר תש"פ
    סדרה יפה מאוד
  • סוד
    י"א אייר תש"פ
    מדהים
  • אלעד גרון
    ד' תמוז תש"פ
    אמורה לצאת עוד חודש עונת זומזום מה זה אומר שזה בלי אסי וגדי?
    • אסף רוטשטיין
      ב' טבת תשפ"ב
      אסי וגדי (י)היו בעונה הבאה
  • מעריצה מספר 1
    א' כסלו תשפ"א
    אין על ערוץ מאיר דרך אגב איזה ערוץ אתם בטלוזיה??? אני לא מצליחה לראות פעם זה היה 96 אבל עכשוו זה לא עובד לי אז משהוא יכול להגיד לי??? תודה רבה!! **תשובת מערכת האתר - שלום. אנחנו כבר לא בטלוויזיה. ניתן לצפות בנו רק דרך מנוי לאתר.**