" "

הדר מחולון מנגנת בקלרינט וחולמת לנגן עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית ולשמח אנשים. יהונתן לוקח אותה ליום שמתחיל ברחוב ונגמר בהיכל הבית של התזמורת הפילהרמונית, בחלום שהוא קסם מוזיקלי של ממש.

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • תמי
    כ"ט אלול תשע"ט
    אחלה סרט
  • אנונימוס
    ו' אדר תש"פ
    אני מנגנת במלודיקה אבל את מנגנת מהמם
  • שירה
    ז' כסלו תשפ"ב
    הדר את יודעת שבזכות החלום הזה שמעתי על קלרינט והיום אני גם מנגנת בקלרינט
  • עלמה דר
    י"ט אדר תשע"ט
    זה יפה
    • יעקב ישראל
      ט"ז תמוז תש"פ
      אני מנגן על תופים, אקורדיון וממש רוצה שתגשימו לי את החלום לנגן בתזמורת.
  • לא זמין
    ט"ז תשרי תש"פ
    הדר יה מלכההההה
  • רחלי
    כ"א טבת תש"פ
    מהמם! אני מנגנת בצ'לו אבל את מנגנת מהמם
  • רבקה
    כ"ב טבת תש"פ
    שלום את מנגנת מהמם
  • אלעד
    כ"ד סיון תש"פ
    מתי יצא עונה חדשה של ניידת החלומות??????
  • תילוש
    כ"ז סיון תש"פ
    אני גם יודעת לנגן אבל בחליל צד!!
  • אסתי המוששש
    ו' כסלו תשפ"ד
    הדר אחלה ניגון את גם מנגנת מושלם
  • אור
    י"ח תמוז תשפ"ד
    אני מנגנת בפסנתר, אורגנית, חליל צד ותופים
  • ברכי
    כ"ב אב תשע"ו
    א-י-ן מ-ה-מ-ם
  • חסוי
    י"ח תמוז תשע"ז
    גם אני מנגן בקלרינט זה פשוט הכלי הכי טוב בעולם
    • אנונימית
      כ"ה סיון תשע"ח
      מסכימה!!! אני גם מנגנת בקלרינט
  • ישראל
    ב' אלול תשע"ח
    מגניב כל הכבוד לערוץ מאיר על השקעה
  • אורי
    כ"ו אדר תשע"ט
    מלודיקה זה הכלי הכי טוב
  • 1446
    י"ב ניסן תשע"ח
    ממש יפה לא להאמין ... הדר כל הכבוד לך!!
  • 1446
    י"ב ניסן תשע"ח
    אהבתי כל הכבוד במיוחד את הקטע שהדר ניגנה בו וגם את הקטע בהתחלה שכתב על השלט:'' שימו שקל אם תירצו שאפסיק לנגן'' ושמו לו שטרות !! קורע אין על יונתן!
  • אלמוני
    י"ז ניסן תשע"ט
    הי גם אני מנגנת בכינור -גם אני חולמת לנגן בפילארמונית
  • הודיה ומשה יעקב
    כ"ו טבת תשפ"א
    זה היה מרגש
  • לבונה
    א' אדר תשפ"ג
    הדר, את מנגנת מושלם!!!! אני מנגנת על חליל צד ואני בתזמורת הפילהרמונית של העיר שלי: מגדל העמק אנחנו מופיעים בכל הארץ ואני כמוך, ממש ממש ממש רוצה וחולמת להיות בפילהרמונית של ישראל ולהופיע בכל העולם!!! מי יודע, אולי עוד נפגש שם:]
    • דבורי מדינה
      י"ג תמוז תשפ"ג
      לבונה נכון את לומדת בבית חיה מושקא מגדל העמק
  • אביה דואני
    ח' שבט תשע"ז
    אני ממש אהבתי איך את מנגנת אני מנגנת על גיטרה אבל המוזיקה שלך ממש יפה
  • אורי
    כ"ט סיון תשע"ח
    גם אני מנגן בקלרינט זה הכלי הכי טוב בעולם
  • צופיה לוי
    י"ט אדר תשפ"ב
    יפההה כל הכבוד
  • הילושש
    י"ח אב תשפ"ה
    מהמםםםםם
  • אורוש(בדוי)
    ב' אלול תשע"ו
    הי הדר קוראים לי ... ואני חושבת שאת מהממת יפהיפיה מדהימה בקיצור מושלמת ומ שיש לך בשיער...אין!!!את מדהימה בקיצור אהבתי את הפרק אני מנגנת בחלילית והשנה אני עוברת למטלופון אני בכיתה ה' ובקיצור ביייי
  • דידוש
    י"ד אב תשע"ז
    פרק פשוט מהמם ומרגש
  • עדי משעלי
    ד' כסלו תשע"ח
    מהמם
  • אורי שמואל
    ח' כסלו תשע"ח
    אין דברים כאלה
  • שקד
    ד' אדר ב תשע"ט
    הדר את מנגנת 100מם
    • חסוי
      י"ב אב תש"פ
      הדר כל הכבוד את 100ממת
  • קים
    כ' חשון תשפ"ב
    נכון שזה עיר מהממת אני ממש אוהבת אותה
  • דורה
    ט"ו תמוז תשע"ז
    מהמם לגמרי ונוח
  • רות המושלמת
    א' אב תשע"ז
    הדר מה שיש לך בשיער ממש מושלם איך עשית את זה עיזבי לא חשוב אבל באמת מה שרציתי לומר זה שאת פשוט מדהימה אין לי מילים את מנגנת מושלם אוקיי וכולם מודות בזה אפילו חוץ מזה אחלה סרט אהבתי טוב ביוש............
    • מיקל
      י"ח אב תשע"ח
      כן גם אני ממש אהבתי נורא!!!!!!!!!!!
  • חסוי
    כ"ה תמוז תשע"ח
    פשוט מטריף!!!!!!!!!!
    • מיקל
      ג' תשרי תשע"ט
      לחסוי היקר! אני לא מבינה למה אתם כל החסוים לא כותבים ל את שמם כיאלו משהו מחפש אחרייכם ויחפש בגוגל... ישמח אם תענו לא משנה לי איזה חסוי/ה תכתב...
  • הנ
    ט"ז תשרי תשע"ט
    הדר תחמודה
    • תמר שם טוב
      ג' סיון תשע"ט
      טוב תקשיבי יש כאלה שפשוט לא רוצים שחברים שלהם יראו שהם רואים ערוץ מאיר לילדים כי נגיד זה לא לגילם
  • רבקה
    א' אדר תש"פ
    אהבתי
  • נהורא
    כ"ה אלול תשפ"א
    אני מנגנת בחלילית, קלרינט, ועכשיו אני לומדת קלרינט ואורגנית. הדר, את מנגנת מהמם...
  • תמר הייזלר
    י"ח אב תשפ"ב
    יפה מאוד
  • רוני
    ה' ניסן תשפ"ג
    כל הכבוד להדר