חכמולוגי
בלוג

כד וחומר

 

כד וחומר

 

שלום ילדים! כמו ילדי המרוץ 'הסוד של ירושלים', גם אנחנו ממשיכים לטייל בעיר! תכף מתחילה חופשת החנוכה, ואולי גם אצלכם מחפשים פעילות שמתאימה לכל המשפחה? אז הנה מקום עם פעילות קצת אחרת: כד וחומר.  

 

כד וחומר הוא סטודיו של כלי קרמיקה שנמצא במושבה הגרמנית בירושלים. במקום יש המון סוגי כלים - גביעי קידוש וחנוכיות, ספלים ופמוטות, אגרטלים, צלחות וצלוחיות, מגשים, מזוזות ומה לא?

 

כל מה שתצטרכו לעשות זה לבחור כלי לפי רצונכם והתקציב שלכם (לכל כלי מחיר אחר), ולשבת לשעה שעתיים של צביעה מהנה בסטודיו!

לא צריך להיות אמן גדול ולא בעל ניסיון, רק לאהוב לצבוע, ולכן הפעילות מתאימה מגיל שלוש ועד גיל 120. תוכלו להמציא דוגמה לבד ולצבוע אותה בצבעים המיוחדים שיתנו לכם, או להיעזר במדריכים כדי לקבל רעיונות.

אולי תרצו להשתמש בשבלונה או להעתיק דוגמה מספרי הדרכה? הכל אפשרי! מה שבטוח זה שבסופו של דבר, תקבלו כלי מקסים שתוכלו להמשיך להשתמש בו גם בבית.

 

הערה חשובה: את הכלי שיצרתם לא תוכלו לקחת הביתה מיד. הוא צריך לעבור תהליכים שונים לפני שיהיה ראוי לשימוש, ותצטרכו לאסוף אותו אחרי שבוע. אז אם אתם לא ירושלמים, קחו את זה בחשבון... ואולי ככה יהיה לכם תירוץ לעלות שוב לירושלים! 

 

תהנו! 

 

התגובות שלכם

  • אבי
    כ"ה כסלו תשע"ז
    זה מגניב
  • איילת יחזקאל
    י"ט חשון תשע"ח
    זה ממש כיף הייתי שם בחופש הגדול
  • סמדר אסתר חדד
    י' טבת תשע"ז
    אהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתיייייייי
  • נעה כהן
    כ"א כסלו תשע"ז
    הייתי שם וממש נהנתי!!!
    • תפתחו דחוף
      כ"ה סיון תשע"ז
      באמת זה מקום מדהים! הייתי שם מלאאאאאאא פעמים! כדאי לכם לבקר שם וגם כדאי לכם לבקר ב'כיד הדמיון' גם שם צובעים כלים רק ששם הרבה יותר כיף!