" "

משחק - איקס עיגול

התגובות שלכם

  • דיני
    ט' אלול תשע"ח
    משחק יפה
  • בת שבע
    ט' אלול תשע"ח
    איזה משחק משעשע
  • שקד והדס
    כ"ב שבט תשע"ט
    לא חשוב.
  • אורה רננה
    כ"ב אב תשע"ט
    ממש קל
  • אורה רננה
    כ"ב אב תשע"ט
    ממש קל
  • מרים הופמן
    י' חשון תשפ"א
    יפה מאוד הדבר הזה יצא לפני כמה שנים
  • חיה
    ח' אב תשפ"א
    עשינו שם משתמש וסיסמה וזה כותב לנו לא נכון אשמח מאוד עם זה יתוקן
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      י"ח אב תשפ"א
      שלום חיה. אז בבקשה פני לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.
  • חסה ופטרוזיליה
    כ"ב כסלו תשפ"ג
    למה המחשב תמיד מתחיל?????
  • חסה ופטרוזיליה
    כ"ו כסלו תשפ"ג
    קללל יש שיטה ממש קלה אז ככה סמים X באמצע ואחר כך X בצד (לא משנה איפה) ואז בצד ימין למטע או בצד שמאול למעלה ומזל טוב לניצחון שלר ונקווה שהבנתם אותי
  • שרה סבג
    כ"ו חשון תשפ"ו
    מושלמוש אין אליכם ערוץ מאיר😘😘😘😘😘😘😘😘😘🥰🥰🥰🥰🥰😚😚😚😚😶😶😶🙄🙄😇😇😇🥳🥳🇮🇱🇮🇱🤠😱😱
  • ציפי וייס
    כ"א תמוז תשע"ז
    הצלחתי 47 ניצחונות
    • בנימין
      י"ג תשרי תשע"ח
      יפה לך ישר כוח אלופה
  • המלכה
    כ"ז כסלו תשע"ט
    הגעתי ל 100 נקודות והוא (המחשב) ל 40
  • תנחשוווו
    ב' אייר תשע"ט
    אההה משחק סבבה
  • שבי המושלמת??????
    כ' ניסן תש"פ
    הצלחתי 140 ניצחונות , אני אוהבת לכתוב 50 שנה אחרי האחרון שכתב:)
  • אביגיל
    כ' סיון תש"פ
    קשה!
  • טליה כהן
    ט"ו חשון תשפ"א
    אני לא טובה בזה.
  • תמר
    כ' אדר תשפ"א
    פעם היה איזה משחק עם כהן גדול שצריך להביא שמן להדליק את המנורה משהו כזה, ומאד אהבתי את המשחק הזה ולמה הוא כבר לא נמצא?
  • חיה
    כ"ה אלול תשפ"א
    משחק
  • סוכנת סמויה
    כ"ט טבת תשפ"ב
    אם עושים איקס במקום 11 עוד איקס 2 מקוות תחתיו המחשב לא קולט ואתה פשוט מנצח זה קרה לי 49 פעמים רצוף פשוט הפסקתי אחרי זה
  • מנצחת
    י"א אב תשפ"ב
    יש לי 41 ניצחונות יש
  • pro
    ל' חשון תשפ"ג
    משחק חמוד!!!! ועוד משהו: האם תוכלו לייצר משחק סימולטור טיסה? [בלי זמן או משהו כזה...] אבל בכל מקרה תודה מראש!!!!!!!!!!!!!!!!
  • יהונתן אברהם בראל
    א' אדר תשפ"ג
    קל. למחשב אין ראש גדול, הוא חושב בראש קטן. לכן קל לנצח אותו.
  • מוסריהו
    ח' אדר תשפ"ג
    שלום! אני מוסריהו! מכל משחק אני לומד מסר לחיים! מה למדתי ממשחק זה: אסור בחיים לחשוב רק שחור או לבן. יש גם את האמצע\הצד האפור!
  • חיים
    ח' ניסן תשפ"ד
    לערוץ מאיר היקר בכל פעם שאני מגיע ל2 נצחונות זה נתקע למה? אשמח שתענו *תגובת המערכת: איננו יודעים. אצלנו אין בעיה כזו*
  • יוסף
    י"ב טבת תשפ"ה
    משחק קליל
  • רבקה שלמה
    כ"ח אדר תשע"ז
    מישחק כיף תודה לערוץ מאיר
  • הדר ביתן
    ג' חשון תשע"ח
    הצלחתימ המם
  • אביאל שרגא
    י"א תשרי תשע"ט
    כל המשחקים שלי נצחתי
  • לא זמין
    ג' טבת תשע"ט
    נצחתי 71 אבל אין קטע כל פעם עשיתי באותו מקום
  • ינון
    כ"ב אב תש"פ
    יש דרך לנצח תמיד
  • וופםחםך
    כ"ב סיון תשפ"א
    תודה
  • דור 2025
    ב' אב תשפ"ה
    יואווו איזה תגובות ישנותת
  • כנה אורה נריה
    ל' תשרי תשע"ז
    א ד י ר
  • לא ידוע
    ט"ו אלול תשע"ז
    אחלה משחק
  • עדיף שלא תדעו
    ב' כסלו תשע"ח
    המחשב טיפש וניצחתי אותו בקלות
  • אלמוג
    י"ט ניסן תשע"ט
    המשחק הזה לא נגמר אף פעם?
  • ניר טוביה גרנות
    כ"ג ניסן תשע"ט
    המישחק הזה מבלבל
  • נעמה רחל אדרעי
    ה' תשרי תשפ"א
    נחמד
  • המושלמת!!
    י"ט אייר תשפ"ב
    כל מי שמתחיל תמיד מנצח ואין לזה קטע אפילו בן אדם הכי טוב יפסל
  • אושר
    כ"ט ניסן תשפ"ד
    יש לי 100
  • שימי
    י' תמוז תשפ"ה
    נראה שהמחשב רוצה יותר לחסום אותי מאשר לנצח בעצמו!
  • שרה סבג
    ח' אלול תשפ"ה
    מושמוש
  • הדס שמעיה
    ב' אלול תשע"ח
    זה קל אבל יפה סליחה אבל כול פעם ניצחתי באותו מקום בכונה זה כזה טיפשי
  • אליה המלך
    כ"ז טבת תשפ"א
    ואוו זה כיף חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  • עדן אמונה ליברמן
    ח' ניסן תשע"ז
    יפפפפפפפפפפפפפפפפפה מאוווווווווד
  • פלוני אלמוני
    ב' אדר תשע"ט
    משחק קל, המחשב טיפש מאוד, 28 לי ו9 למחשב(:
  • יעל
    ב' אב תש"פ
    אני הגעתי 121
  • הארי פוטר
    כ"ו אב תש"פ
    ניצחתי את המחשב 38479 פעמים!! עכשיו 1:00 בלילה ואני עדיין משחק!!!
    • רות ??????
      ג' שבט תשפ"ב
      למה אתה חושב שאתה הארי פוטר?
  • דוד
    י"ח שבט תשפ"א
    ניצחתי 100 פעמים והפסקתי
  • מירי כהן
    י"ג סיון תשפ"א
    חלום שהיה לי כל הזמן לשחק מול מחשב רובוט איקס עיגול
  • מירי כהן
    י"ג סיון תשפ"א
    היה לי 100 ולהם 11 יש לי שיטה קלה ופשוטה אז היא ככה עושים בקצה בצד ימין הכי למעלה ואז באותה שורה הכי למטה ואז באמצע ואת מנצחת או שאם הוא חוסם לך באמצע שעשית כבר את הלמעלה והלמטה אז תעשי בלמטה בצד השני ואז ככה את או אתה מנצחים שיטה מזה אבל מזה מזה קלושה קלה....
  • סמוי
    י"ז אב תשפ"א
    70 0 לי
  • נעמושי האלופההה
    כ"ז כסלו תשפ"ב
    איזה אדיר אני גאה!!!!!!הרובוט קיבל;24, אני[הילדה הכי אלופה];125' בדיוק 101 מעל הרובוט
  • יחי המלך
    ו' אדר תשפ"ד
    אתם יכולים לעשות משחק מונופולללל*
  • 😭
    כ"א סיון תשפ"ה
    אני 35 הוא 15 😭
  • נחמן אורי גוזלן
    כ"ט אדר תשע"ז
    איזה משחק אדיר תמשיכו ליצר כאלו משחקים אדירים! ערוץ מאיר
  • סאניא
    ו' ניסן תשע"ז
    32 לי 17 למחשב
  • שיר
    כ"ג תמוז תשע"ח
    למה כל הפעמים המחשב ראשון חוץ מהפעם הראשונה???
  • שמעון
    ז' אב תשע"ח
    אני אוהב את המשחק הזה
  • שרה יפרח
    כ"ח תשרי תשע"ט
    תודה רבה ל אסי טוביה ופולקע ולכל החברים שבערוץ מאיר לילדים אוהבת שרה יפרח
  • שירה
    כ"ב כסלו תשע"ט
    איזה כיף!!! תוכלו להוסיף אנשים בבקשה?
  • נמלה
    ו' אדר תשע"ט
    למחשב היה 0 ולי היה 111, 000 ,9
  • לא ידוע
    ה' אייר תשע"ט
    משחק כיף הגעתי ל-100 והמחשב ל- 84!!
  • זהו שדה חובה
    ח' ניסן תש"פ
    אחד למעלה בצד ימין אחד למטה בצד ימין ואחד באמצע בצד ימן תמיד מנצחים ככה ( :
  • The Twich
    י"ז חשון תשפ"א
    משחק סבבה אני יכול ללחוץ פעמיים באותה שנייה וככה אני מנצח אז עשיתי 30 :0 והפסקתי השתעממתי נודר
    • גבר
      כ' חשון תשפ"א
      אתה אחד הגברים
  • נויה עשוש
    ז' אייר תשפ"א
    קשה
  • חיה
    ט"ז אלול תשפ"א
    פשוט קל וכיף
  • ליבי בוגלר
    כ"ח כסלו תשפ"ב
    למחשב יש 11 ולי יש 65
  • רחל
    ו' אדר תשפ"ב
    אני אוהבת את זה
  • נעמי
    י"ט אב תשפ"ג
    אני נצחתי מול המחשב זה כל זה משחק כיף טוב אני כבר חופרת חחחחחח
  • רחלי
    א' ניסן תשפ"ד
    אהבתי את הרפתקאות רחלי
  • נערה מאה
    י"ז כסלו תשפ"ו
    אחד הקלאאסייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
  • אודל
    כ"ח תשרי תשע"ז
    מישחק יפה
    • וואלה אכבר
      ל' ניסן תשפ"ה
      יווו איזה ישן זה 🤣
    • נעמה רוזנבוים
      כ"ט שבט תשע"ח
      משחק יפה, אני הצלחתי 78 משהו כזה וניצחתי יש
  • מעיין שרה אליסיאן
    כ"ט אב תשע"ז
    נחמד לא משהו הצלחתי 60 נצחונות אבל זה בא לי בקל... סתם בצחוק משחק טוב היה קשה לנצח אבל בסדר לא נורא אבל המחשב לא איי איי במשחק יש פעמים שמנצחים אותו בקלות
    • שמוליק טללה
      כ"ו אלול תשע"ח
      המשחק לא משהו
    • חני
      י"א תמוז תש"פ
      חחחחחח
  • טליה
    י"ח טבת תשע"ח
    אני בשלב 1300
  • יוסף שלום
    י"ב ניסן תשע"ח
    משחק יפה
  • יאיר מילר
    כ' תמוז תשע"ח
    אני הצלחתי 16 11 לי
  • ללא
    כ"א תשרי תשע"ט
    כיף מאד וקל
  • לא מגלה
    ט' אדר תשע"ט
    אי אפשר לעשות שלבים יותר קשים הגעת ל10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 כבר לא היה מקום במחשב
    • לא מגלה
      י"ב אייר תש"פ
      אין כזה מספר
  • שירה כהן
    כ"א חשון תשפ"א
    זה משחק כפי אני אוהבת מאוד את המשחק הזה תודה רבה ערוץ מאיר
  • שירה כהן
    כ"א חשון תשפ"א
    תודה רבה לכם ערוץ מאיר
  • אריאל אשרוף
    י"א אדר ב תשפ"ב
    משחק ישן
  • אורי בנובייב
    ח' תמוז תשפ"ב
    יפה לכם! השיא שלי זה 4 ניצחונות, באמת המחשב טיפש. אבל זה כיף כי אחרי זה נוכל לנצח אותו!
  • יאיר רבי
    כ"ד אדר תשפ"ג
    השיא שלי זה 227 מאמינים לי?