" "

משחק - סלט פירות

עליכם להכין סלט פירות, אך היזהרו מתולעים - הן לא כשרות! חתכו עם העכבר את הפירות, אל תחתכו את התולעים :) בהצלחה :)

התגובות שלכם

  • שריון
    י"ד שבט תשע"ז
    זה ממש כיף תודה רבה
  • נעה
    י"ד שבט תשע"ז
    ככייףף בבררממוותת עעלל!!!!
  • מנדי חזן
    י"ד שבט תשע"ז
    כיף ממש!!!!!!!!
  • אחיה רדר
    ט"ו שבט תשע"ז
    זה אדיר !!!
  • ברוך
    ט"ו שבט תשע"ז
    המשחק הזה ממש משעשע
  • אליה המלך יפרח
    ט"ז שבט תשע"ז
    יווווווווווווווווווווווו מגניב פשוט משחק אדיר
  • יוסף חיים פרץ
    ט"ז שבט תשע"ז
    זה.... משחק.... אדיר!!!!!!!! זה ממש יפה משחק מטורף!!!!!!!!!
  • לולי
    י"ז שבט תשע"ז
    וואו משחק מלהיב!!!!!!
  • אורי
    י"ז שבט תשע"ז
    אני ממש טובה בזה זה ממש ממש כיף
  • שקד
    י"ז שבט תשע"ז
    משחק מאוד חמודי.. :)
  • רננה
    י"ח שבט תשע"ז
    וואו פשוט משחק שווה:)
  • אפרים בר
    י"ח שבט תשע"ז
    זה מאוד כיף תודה רבה ערוץ מאיר!
  • איילת ביצה
    י"ח שבט תשע"ז
    אדיר ברמות ממטרופת
  • פריידי
    י"ח שבט תשע"ז
    משחק מאד כיף תודה רבה לערוץ מאיר
  • תהילה הבוובה
    י"ט שבט תשע"ז
    וואו איזה משחק כיף תודה ערוץ מאיר אין עליכםם
  • שיר:)
    כ' שבט תשע"ז
    המשחק הזה כיף מאוד תודה רבה לערוץ מאיר!!!!!!!!
  • אליס
    כ' שבט תשע"ז
    יפה מאוד
  • יעכי
    כ' שבט תשע"ז
    משחק מושלם
  • שמולי בלקינד
    כ' שבט תשע"ז
    משחק מגנייייייייבבבבבבבבבבבבבבבבבב
    • יצחק לוי
      ו' סיון תשע"ח
      שמולי המלך
  • יסכה חיה דנינו
    כ"ו סיון תשע"ז
    איזה משחק שווה
  • שמעון פרס
    כ"ז סיון תשע"ז
    שיא חדש 1920!!
  • אביתר רפאל אלעזרוב
    כ"ט סיון תשע"ז
    הגעתי ל1170
  • נעה רינה חיה
    י"ב אב תשע"ז
    הגעתי ל 1050
  • ללי
    כ"ט אדר תשע"ז
    הניקוד שלי זה640 ;)
  • ללי
    כ"ט אדר תשע"ז
    הניקוד שלי אחרי 5 משחקים מהפעם הקודמת זה..... טדאדאדאם דאדאם= 20017 ווהווו הי רק עכשיו שמתי לב שזה גם השנה עכשיו חחחחח ענק!!! תודה לכל המעריצים סתתם תודה לערוץ מאיר הנפלא!;)
    • נוני
      א' ניסן תשע"ז
      השנה עכשיו אבל 2017... וגם באמת הצלחת את הניקוד הזה?????? תותחיתתתתתת
  • נעמה לוי
    א' ניסן תשע"ז
    וואי הניקוד שלי זה: 2290 טיפ מצויין: עשו לפי הסדר של הפירות- 1)אגוז=40, 2)תפוח משמש ואגס=30, 3)תפוז=20 4)ואבטיח=10... בהצלחהה!
  • הודיה רוזנברג
    א' ניסן תשע"ז
    זה כיף תודה רבה
    • נעמה וידנפלד
      ב' ניסן תשע"ז
      השיא שלי הוא 111520
      • לולה
        כ"ז סיון תשע"ז
        אני לא כל כך מאמינה שאפשר בכלל להגיע לסכום הזה זה אמיתי?
      • jjj
        ו' ניסן תשע"ז
        טוב ממש זה בכלל לא הגיוני!!!!!???
  • שללל
    ב' ניסן תשע"ז
    כמה תגובות...
  • ישראל
    ג' ניסן תשע"ז
    השיא שלי הוא 2540
  • רעיה היפה
    ד' ניסן תשע"ז
    השיא שלי 300משחק נהדר
  • שלי 1780
    כ"ד תמוז תשע"ז
    משחק אדיר!!!
  • רחלי
    י"ז אב תשע"ז
    משחק מדהים נפלא מהמם ומושלם!
  • לבונה נוה
    י"ג תשרי תשע"ח
    אין על המשחק הזה!!! זה אחד המשחקים שאני הכי אוהבת!! תמשיכו להוסיף עוד ועוד משחקים כאלו!!!
  • מענדי שאער
    י"ט תשרי תשע"ח
    במשחק האחרון ששחקתי היה לי 650 נקודות
  • אביגיל אנקונינה
    כ' שבט תשע"ח
    הגעתי ל 9999999999887
  • אליה מרציאנו
    י"ג ניסן תשע"ח
    כיף מאד!!!
  • אביעד
    י"ד ניסן תשע"ח
    יפה
  • יהונתן מכבי
    כ"ז אב תשע"ח
    השיא שלי הוא 1973
  • נחלה הממי
    י"א אלול תשע"ח
    זה המשחק הכי כיף בערוץ מאיר..
  • ישראל כהן
    ט"ז שבט תשע"ט
    עשיתי 1000000 נקודות יא אפסים
  • לא עניינכם
    י"א ניסן תשע"ט
    משחק מהנה!!!! (רק חבל שאפשר לשחק אותו גם באתרים אחרים)
  • המושלמת
    י"ג ניסן תשע"ז
    זה הההההמשחק
  • שרון
    י"ג ניסן תשע"ז
    ניסן
  • ללל
    י"ג ניסן תשע"ז
    השיא שלי 2040!!!!!!!!!!!
  • שרית ק
    ד' אב תשע"ז
    2170 תודה לערוץ המשחק מאלף
  • מיטל
    כ"ח אב תשע"ז
    השיא שלי 955 באצלחה לכולם
  • עוז לוי
    ל' אב תשע"ז
    משחק אדיר!!!!!!!
  • אביה לוי
    ל' אב תשע"ז
    משחק כיף!!!!!!!!
  • לעול
    כ' תשרי תשע"ח
    הצלחתי בו 280
  • ת.נ
    ב' טבת תשע"ח
    משחק קל ברמה מטורפת
  • סטטיק
    י"ז אייר תשע"ח
    ערוץ מאיר אתם תותחים. אבל יש פה ילדים שמרמים
    • בן אל
      ח' אלול תשע"ח
      וואלה
  • רעיה המלכה
    י"ט אייר תשע"ח
    משחק 100מם!
  • שלי3450
    כ"א אב תשע"ח
    משחק אדיר
  • רחלי פבר המיוחדת
    כ"א אב תשע"ח
    1430!!!!!!!!!!!! אין עלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • מטאטא
    כ"ג אלול תשע"ח
    אין על זה
  • שירה אברהמי
    ב' חשון תשע"ט
    איזה משחק כיף הצלחתי 3,000
  • צמנה
    ג' חשון תשע"ט
    מגניב
  • אוף!
    י"א כסלו תשע"ט
    השיא שלי זה רק 330
  • יוניקורן
    י"ג אדר ב תשע"ט
    (:
  • המלכה העלומה
    כ"ג טבת תש"פ
    איזה יופי משחק חזק שברתי שיא של 1,046
  • יסמין שיבר המלכה
    כ"ז אדר תש"פ
    ראשונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!פשוט משחק:אדיר,שווה, טוב ותותח!
  • לא מגלה
    ל' סיון תש"פ
    אדיר
  • י
    י"ב תשרי תשפ"א
    יפה
  • א
    כ"ג חשון תשפ"א
    זה לא נחתך לי
  • מלכה
    א' אייר תשפ"א
    משחק כיף
  • טליה
    א' כסלו תשע"ח
    המשחק ממש כיף
  • הודיה מוטיעי
    ב' כסלו תשע"ח
    הסלט נראה לא רע . חחח...
  • הדרי
    ד' כסלו תשע"ח
    נחמד מאוד מאוד ב200
  • מנחם ציון
    ז' אדר תשע"ח
    קל השיא שלי 1320
  • מנחם ציון
    ז' אדר תשע"ח
    קל השיא שלי הוא1760
  • חיה רחל
    כ' תמוז תשע"ח
    על הפעם השלישית 890 נקודות המשחק מאוד כיף
  • שטערנא
    ה' אלול תשע"ח
    אני הגעתי ל1230
  • נחלה הממי
    כ' אלול תשע"ח
    למה התגובות מתפרסמות רק אחרי כמה ימים? עכשיו יום שישי ונראה מתי זה התקבל.. טוב השיא שלי הוא 300000 וזה הסוף של המשחק ביי!!!!!!!!!!
  • למי אכפת
    ט"ז תשרי תשע"ט
    שלי 1500 איןןן עליי!....
  • הודיה כליל החורש
    ד' שבט תשע"ט
    לאילה עורכת התוכן זה קשה!!!
  • יהודה
    ג' אדר תשע"ט
    משחק כיף
  • ?
    י"ד ניסן תש"פ
    קשה
  • ילד
    י' תמוז תש"פ
    יש לי שיא הגעתי ל10000
  • נווה
    ב' חשון תשפ"א
    איך חותכים
  • רוני ציון גואטה
    ב' חשון תשפ"א
    זה לא עובד לי ואני לא מצליחה לשחק אז אפשר לתקן את התקלה
  • רוני ציון גואטה
    ב' חשון תשפ"א
    וגם נכנסתי מחדש אז תודה רבה
  • רוני ציון גואטה
    ד' חשון תשפ"א
    תודה שתיקנתם את המשחק
  • לאהלה
    י"ט חשון תשפ"א
    אני לא מצליחה לחתוך אני לא רואה את הסכין
  • אור
    ג' אדר תשפ"א
    1300
  • אודל
    כ"ח אלול תשפ"א
    למה אי אפשר לעשות מסך מלא ולמה אני לא מצליחה גם לשחק
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ג' תשרי תשפ"ב
      שלום אודל. בהחלט ניתן להגדיל את המשחק. במסך המשחק, בצד שמאל למעלה, יש כפתור כתום עליו כתוב 'מסך מלא'. לחיצה עליו מגדילה את המשחק למסך מלא. במידה והמשחק לא נפתח לך, אנו ממליצים לנסות לפתוח אותו בדפדפן אחר או במחשב אחר (נייד או נייח, אך לא בפלאפון חכם).
  • שירה רחל
    כ"א אדר ב תשפ"ב
    זה לא עובד לי אם אפשר לעזור ליייייייייייייייייייי
  • חסוי\ה
    ט' אלול תשפ"ב
    לאילה עורכת תוכן כשאני מנסה לחתוך את הפירות עם העכבר(סכין) הוא לא חותך זה לא שיש בעיה בעכבר העכבר עובד מעולה אבל אני לא מצליחה לחתוך ושתדעי שיש לי עכבר גדול כאילו יש לי לפטופ וקניתי לו עכבר גדול אז יכול להיות שזה בגלל זה אבל אני חושב\ת שזה לא כ'כ סיבה לזה שאני לא אצליח לשחק
  • חני
    כ"ג אדר תשע"ז
    המשחק הזה מזה כיף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • משה
    כ"ג אדר תשע"ז
    יש! קבלתי1760 כל הכבוד לערוץ מאיר!!!
  • אופיר
    כ"ד אדר תשע"ז
    תודה לארוץ מאיר
  • לאה
    כ"ח אדר תשע"ז
    משחק מגניב!!!!!!!!!
  • 1960
    כ"ח אדר תשע"ז
    היגתי ל1960 נקודות
  • חסוי
    ב' תמוז תשע"ז
    המשחק ממש טוב
  • ישי יפרח
    ג' תמוז תשע"ז
    השיא שלי הוא 2310 אני אלוף... מקום 1
    • נעמי
      י"ב תשרי תשע"ח
      אני הצלחתי 10008 (עשרת אלפים ושמונה
  • לא זוכר
    כ"ה תמוז תשע"ז
    נחמד
  • תהילה הבוובה
    כ"ז תמוז תשע"ז
    השיא שלי הוא 2500 משחק אדיר אין כמוכם ערוץ מאיר תודה רבה
  • צאיגוביצית חמודה
    ט"ו אב תשע"ז
    אין עליכם ערוץ מאיר המשחק כיף ברמות
  • תמר דגן
    ט' אלול תשע"ז
    משחק ממש טעים
    • יונתן יום טוב
      כ"ג תשרי תשע"ח
      אני הגעתי ל2200
  • חסוי מספר 5
    ט' אלול תשע"ז
    המשחק הזה ממש כיף
  • מרים
    י' טבת תשע"ח
    השיא שלי 1340
  • נפך
    י"ד תמוז תשע"ח
    אני אלופה בזה
  • מענדי בורקיס
    י"ג חשון תשע"ט
    הגעתי ל1000
  • מישהי
    י"ט חשון תשע"ט
    משחק די כיף
  • רעיה זוהרה
    י"ב טבת תשע"ט
    ממש קל וכיף!!!
  • הניעיח
    כ"א שבט תשע"ט
    זה ממש כיף!!!
  • יעל וינר
    ז' תשרי תש"פ
    1586 התגובה חחח השיא ליגמרי
  • הילה קורקוס
    ח' תשרי תש"פ
    משחק אדיררר הגעתי לתוצאה של 3575 מגניבבבב אתם אלופים אין כמוכם ערוץ מאירררררררר
  • סודי ביותר
    כ"ב טבת תשפ"א
    איך עושים את זה
  • אני המלכה
    ג' אדר תשפ"ג
    השיא שלי 1006
  • יהונתן אברהם בראל
    ו' אדר תשפ"ג
    הניקוד שלי: 1950
  • אורי לחמני
    י"ג אדר תשע"ח
    זה המשחק הכי מגניב!!!!!
  • מלכת הלבבות
    ט' ניסן תשע"ח
    השיא שלי הוא 12345
  • בניה אגמי
    כ"ג תמוז תשע"ח
    הגעתי ל172
  • רחלי כלף
    א' אלול תשע"ח
    הגעתי ל 1680
  • חחח
    י"ז תשרי תשפ"א
    ואו מהמם
  • יוסף חיים אמלך
    י' חשון תשפ"א
    זה לא עובד לי
  • חגית
    י' חשון תשפ"א
    יו מהמם מושקע וכיף תודה
  • משה
    כ"א כסלו תשפ"א
    שלום לכם ערוץ מאיר זה קצת מעצבן שאי אפשר להגדיל את המשחקים הישנים וחלק מהחדשים אשמח שיהיה אפשר להגדיל תודה לערוץ מאיר אין עליכם
  • חיה אסתר
    כ"א תמוז תשפ"א
    כיף!!!!
  • Seviהמושלמת
    ו' כסלו תשפ"ג
    משחק מושלם! מזה כייף! תעשו עוד מהסוג הזה! בבקשה!!!!!!!!
  • לא מעניין
    כ"ה תמוז תשפ"ד
    יאו אני גרועההההההההה בזה השיא שלי הוא רק 860
  • מירי החמודה
    כ"ט ניסן תשפ"ג
    מגניב בטירוף!!
  • רינה ובער רוטשילד
    כ"ט שבט תשפ"ד
    למה זה נטען שעות?
  • יודי ציקוושוילי
    כ"ד אלול תשע"ז
    אני הצלחתי 3290 נקודות אני מקום ראשון
  • הודיה עזר
    כ"ו אלול תשע"ז
    מכל המשחקים אני אוהבת רק את זה !!!!!!!!!!
  • יהונתן ריגר
    כ"א אדר תשע"ח
    מהמם מעניין
  • חירות נמדר
    י"ח ניסן תשע"ח
    הגעיתי ל1570 נקדות
  • למה אתם חופרים
    י"ט ניסן תשע"ח
    משחק כיף
  • בלה בלה
    כ"ג סיון תשע"ח
    משחק נחמד אבל יש יותר טובים ממנו
  • מלך
    כ"ז אדר תשע"ט
    משחק מגננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננננניייייייבבבב
  • אביגיל
    ט"ו שבט תש"פ
    תודה לערוץ מאיר
  • לוי
    י"א סיון תשפ"ב
    איזה משחק כיף הצלחתי 3,000
  • חסוי 1
    כ"א סיון תשפ"ב
    לאילה עורכת התוכן המשחק לא עובד לי
  • המלכה
    כ"ו סיון תשפ"ה
    640 על הפעם הראשונה. זה קשההההההההההה
  • אפרתוש
    ט"ז תמוז תשע"ז
    אחלה משחק!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • נפך
    א' אב תשע"ז
    איזה באסה הגעתי ל630
    • האלופה ח
      ט"ז כסלו תשע"ח
      אני הצלחתי 1140 מבטיחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • אךירז
        ב' ניסן תשע"ח
        אסור להבטיח
  • בת שבע בן ישראל
    ג' אלול תשע"ח
    משחק כיף בטרוף
  • נריה עוזי ציון
    ט"ו אדר ב תשע"ט
    אני נראה לי ואני ושם דגש על המילה נראה לי היחיד שפשוט לפעמים לא מפספס
  • 25
    ד' אייר תשע"ט
    2460
  • הדר וישי
    י"ד תשרי תש"פ
    מגניב אגב יש גם אפליקציה
  • מלכת הארץ!!!!
    ט"ו תשרי תש"פ
    יפה מאוד!!! אוכלים רק כשר, אהה? ממש ממש ממש מגניב!!
  • לא משנה כרגע
    ה' ניסן תש"פ
    אתם מלכים
  • כלום
    ד' תמוז תש"פ
    אני הגעתי ל1780 נקודות!
  • נועה (שם בדוי)
    ה' ניסן תשפ"ב
    נשמע משחק ממש מגניב וכיפי אין עליכם ערוץ מאיר!!!
  • סזסזס
    כ"ב תמוז תשפ"ב
    2170 שיא!!!!!
  • יוסי
    כ"ב תמוז תשפ"ב
    אני לא יכול לחתוך זה לא עובד לי מישהו מהצוות יכול לתקן את זה?
  • הודיה
    כ"ג תמוז תשפ"ב
    אין על ערוץ מאיר
  • המלכה!
    ד' סיון תשפ"ו
    אני לא יודעת מה איתכם אבל אני הגעתי ל4030
  • אליה אשוואל
    כ"א שבט תשע"ז
    תודה רבה ערוץ מאיר משחק יפה
  • יהודה רוזנטל
    כ"ד שבט תשע"ז
    אדיררררררררררררררררראדיררררררררררררררררר
  • טליה ט.
    כ"ז שבט תשע"ז
    חמוד מאוד אבל קצת קשההההה.
  • חני עינב
    ל' שבט תשע"ז
    זה מישחק מגניב וכיף בטירוף תודה רבה ערוץ מאיר
  • מוריה כהן
    ז' ניסן תשע"ז
    כיף חיים משוגעים
  • אבישג
    י' ניסן תשע"ז
    יש אני תותחית הגעתי ל 11233
  • תמוש
    כ"ד אייר תשע"ח
    השיא שלי הוא 1890 אגב אחלה מישחק!
  • שם חסוי
    י"א תמוז תשע"ח
    הצלחתי ליצבור 920
  • טליה
    ג' אב תשע"ח
    אדיר
  • מוריה המלכה
    י"ד אב תשע"ח
    השיא שלי 1390
  • חסויה
    כ"ה אלול תשע"ח
    אתם יכולים לעשות את משחק טמפלרן או הפסנתר שצריך ללחוץ על משבצות שחורות
  • רחל ברוך
    כ"ו אלול תשע"ח
    פשיייי ערוץ מאיר תותחים
  • נחמיה הולץ
    כ"ח חשון תשע"ט
    יפה וכיף
  • לא רוצה להגיד
    י"א שבט תשע"ט
    ממש קשה
  • שרה ביתיה
    י"א שבט תשע"ט
    1470 הצלחתי
  • מלכה
    כ"ד אדר תשע"ט
    מטורף
  • רננה
    כ"ב אדר תש"פ
    מושי
  • יקיר בוקצין
    ג' אלול תש"פ
    ממש יפה
  • תהילה בוחבוט
    ה' סיון תשפ"א
    המשחק הזה כיף
  • חסוי
    כ"ו טבת תשפ"ב
    טוב
  • לוי רבין
    ט"ו אייר תשפ"ד
    460
  • מגן
    י"ב טבת תשפ"ב
    השיא שלי 1740...
  • לא עניינכם
    י"א ניסן תשע"ט
    הגעתי ל-710 במשחק הראשון
  • מלך
    ו' אדר תש"פ
    השיא שלי זה 670!!
  • מלך
    ט' אדר תש"פ
    סליחה 1630
  • סוד
    כ' תשרי תשפ"א
    חזק הגעתי לשלב 16
  • אילה והדס החמודות
    א' שבט תשפ"א
    משחק כיף חיים תודה ערוץ מאיר אנחנו גרות באלעד ביוש
  • אבישג סבג
    י"ט חשון תשפ"ה
    משחק ממש מגניבוווווווששששש