" "

משחק - עומס בשדה התעופה

פקחו על סדרי שדה התעופה. דאגו לנחיתת המטוסים הנכנסים והכנסתם לטרמינל, ועל המראות המטוסים היוצאים. מנעו תאונה! שימו לב לאחריות הכבדה המוטלת עליכם!

התגובות שלכם

  • מענדל כהן
    כ"ו אייר תשע"ז
    אני הכי אלוף ואני ראשון
    • דעואל
      כ"ז סיון תשע"ז
      לא נכון אני הגעתי ל28
      • אחינועם ממן
        י"ג כסלו תשע"ח
        28? אני 37
      • מאור פריינטי
        י"א אב תשע"ז
        אני הגעתי ל48
    • לוי גופין
      י"ט סיון תשע"ז
      משחק יפה מאוד אני כל כך אהבתי
    • צמי
      ב' ניסן תשע"ט
      nnnnnn
    • מענדל כהן
      י"ז אדר תש"פ
      למה אתה ראשון ומה השיא שלך
  • חסוי
    כ"ז אייר תשע"ז
    משחק אדיר אהבתי תודה אסי טוביה וכל מי שהכין את המשחק
  • מוריה אוריין
    כ"ז אייר תשע"ז
    תודה על המשחק מאד כיף
  • חיוששששששששששש
    כ"ז אייר תשע"ז
    בהתחלה זה קל והכל איטי ואז זה נהיה מהיר בטירוף על
  • מיטל דוייב
    כ"ז אייר תשע"ז
    השיא שלי הוא 27 מטוסים
  • מענדי זקלס
    כ"ז אייר תשע"ז
    בהתחלה חשבתי שזה קל
    • l;/lmnkj
      כ"ו סיון תשע"ז
      צודקת
  • ידידיה איילי
    כ"ז אייר תשע"ז
    בונה המשחק הכי כיף בכל העולם
  • ראשית
    כ"ז אייר תשע"ז
    כיףףףףףףףףףףףףףףףףףף
  • יעל בוחבוט
    כ"ח אייר תשע"ז
    משחק מהנה ומאתגר
  • תותי
    כ"ח אייר תשע"ז
    כיף חיים!
  • מעוז כליף
    כ"ח אייר תשע"ז
    זה משחק תותח הצלחתי להטיס 18 מטוסים!!!!!
    • הלל
      א' אב תשע"ז
      אני הצלחתי 20!!אני חולה על זה
  • נעם מיכאל
    כ"ח אייר תשע"ז
    מישחק יפה מאוד אבל קצת קל
  • מוריה אלפסי
    כ"ט אייר תשע"ז
    זה היה כיףףףףףףףף
  • שירה
    א' סיון תשע"ז
    32 מטוסים
  • ציפי וייס
    כ"א תמוז תשע"ז
    הצלחתי 33 מטוסים בטרמינל 3
    • אני
      כ' תשרי תשע"ח
      גם אני הצלחתי 33 בטרמינל 3
      • חיט
        י"ב ניסן תשע"ח
        אתם אחים
        • מטורף
          כ"ז טבת תשפ"א
          אין דברים כאלה משחק מטורף
  • רחל כהן
    י"ז אב תשע"ז
    השיא שלי 29 מטוסים
  • חננאל גוסמן
    י"ח אב תשע"ז
    הצלחתי 31 בטרמינל 3
  • הדר ביתן
    ט' תשרי תשע"ח
    אדיר
  • יוסף שלום
    ב' כסלו תשע"ח
    הגעתי ל=104
  • שניצל תירס
    ו' כסלו תשע"ח
    הצלחתי רק 9 מטוסים
  • תמר בכר
    כ"ה טבת תשע"ח
    המשחק שאני הכי אוהבת
  • דוד
    י"ח סיון תשע"ח
    השיא שלי הוא 59!!!!!!!!!!!!!!אני מודה זה היה קשה
  • מיכל גרין
    י"ח סיון תשע"ח
    הצלחתי 30 מטוסים
  • כוסכוס
    כ"ב סיון תשע"ח
    תותח!מטורף!פשוט אין מילים!!!!!!!!!!!!!!!!
  • יויו
    כ"ב סיון תשע"ז
    משחק אדיר
  • רפאל
    כ"ה סיון תשע"ז
    השיא שלי בטרמינל 3 58
    • חסוי
      א' ניסן תשע"ט
      איך?
  • אגם
    כ"ה סיון תשע"ז
    משחק הכי כפי
  • שד
    כ"ח סיון תשע"ז
    הצלחתי 30 בטרמינל 3!
    • ישראלה
      א' תמוז תשע"ז
      אני הצלחתי 24
  • אביתר חרף
    כ"ט סיון תשע"ז
    השיא שלי הוא 28
  • בנימין שלמה
    א' תמוז תשע"ז
    אהבתי
  • אחינועם ממן
    כ"ה תמוז תשע"ז
    השיא שלי בטרמינל 3 הוא 37
    • לאחינועם מחסוי
      ז' כסלו תשע"ח
      37 זה המון
    • גקסון בוחבוט
      ט' כסלו תשע"ח
      באמת יפה =) זאת חברה שלי מהבית ספר ובאמת כל הכבוד מושלמת
      • לגקסון מאחוש
        י"ב כסלו תשע"ח
        +תודה רבה חיימשלי
        • לאחינועם מברק
          כ"ה כסלו תשע"ח
          באיזה בית ספר את|ה
          • גקסון בוחבוט
            ל' כסלו תשע"ח
            אני גר ב-------! אני לומד בבי'הס שניקרא---------והשם השני שלי הוא א------
  • תהילה הבוובה
    כ"ז תמוז תשע"ז
    השיא שלי הוא 27 מטוסים בטרמינל 3 תודה רבה ערוץ מאיר זה משחק כיף
  • דוד בן סעדון
    י"ג אב תשע"ז
    הצלחתי להגיע בטרמינל שלוש, שלושים ושלוש
  • הודיה גרינברגר
    י"ד אב תשע"ז
    והגעתי ל31 ואו איזה שיא מרשים
  • אביעד אלפסי
    י"ד אב תשע"ז
    משחק כיף
  • gili
    ט"ו אב תשע"ז
    מדהים!!!!!! הגעתי לשיא עצום!!
  • גלידה
    א' אלול תשע"ז
    משחק מאד כיף!!!!!!!!
  • גלידה
    א' אלול תשע"ז
    משחק מאד כיף!!!!!
    • סודי
      י' טבת תשע"ח
      אני ראשון ! ! !
  • עוז לוי
    ב' אלול תשע"ז
    משחק אדיר
  • מיכאלי
    ב' אלול תשע"ז
    הצלחתי 43
  • תהילה ביטון
    י"ב תשרי תשע"ח
    הצלחתי בטרמינל 3 והשיא שלי 30
  • נהוראי
    ב' טבת תשע"ח
    זה משחק קל
    • נריה
      א' ניסן תשע"ט
      קל - לא אבל לכמה הגעת
  • טליה כהן
    י"ד אדר תשע"ח
    זה המשחקים שאני אוהבת ניהול תוכלו לעשוט עוד משחקים כל כך כפיים
  • אנונימי
    כ"ו אייר תשע"ח
    השיא שלי 30 בטרמינל 3
  • אילה המהממת
    כ"ז סיון תשע"ח
    משחק ממש כיף הצלחתי 21 מטוסים
  • איילה
    כ"ז סיון תשע"ח
    הגעתי ל28!!!!
  • אליהו פרוכטר הצדיק
    י"ג אלול תשע"ח
    אני הצלחתי לעשות במשחק הסירות 239 ואני אלוף
  • שני כהן
    י"א סיון תשע"ז
    השיא שלי הוא 32 מטוסים תודה רבה לערוץ מאיר על כל המשחקים הייייייייייייפפפפפייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
    • איילה
      ב' תמוז תשע"ח
      גם שלי
    • שני גדסי
      ח' אב תשע"ז
      יש לך שם מהמם
  • רש/הקכ
    י"א סיון תשע"ז
    בטרמינל 3 הצלחתי 23
    • תמר מושקוביץ
      י"ב ניסן תשע"ט
      חחחחחח, אני הצלחתי בטרמינל 3 34 מטוסים!
      • מרים
        ג' טבת תש"פ
        ואני הצלחתי בטרמינל 3 38 מטוסים
  • הראל ד
    ב' תמוז תשע"ז
    ניסיתי להעלות תמונה של זה ולא הצלחתי...
  • חסוי
    ב' תמוז תשע"ז
    הצלחתי בכולם...
  • נעה נחמני
    ב' תמוז תשע"ז
    זה כמו סרט
  • יאיר גולד
    ג' תמוז תשע"ז
    משחק כיף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • אני
    ד' תמוז תשע"ז
    עשיתי 24 על המשחק הראשון שלי
  • חסוי
    כ"ג אב תשע"ז
    איזה לחץ.
  • איתם נבט פרץ
    י"ד אלול תשע"ז
    איזה מישחק אדיר
  • יוספה (שם בדוי)
    ל' תשרי תשע"ח
    הצלחתי בפעם הראשונה 59
  • מלך העולם
    א' שבט תשע"ח
    הגעתי ל1100
  • משה מזרחי
    ב' אייר תשע"ח
    יווואו הצלחתי למרות שאני לא אוהב את המשחק הזה תנו לייק556737
  • רננה שבת
    ג' אייר תשע"ח
    הצלחתי 24!!!! אני ממש טובה
  • מור
    ל' סיון תשע"ח
    בטרמינל 3 הצלחתי 36 יווו זה הרררבבההההה
  • דרור גרשלר
    ב' תמוז תשע"ח
    קל!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • מיכאל דוידה
    י"ח אלול תשע"ח
    אני הצלחתי בטרמינל 3 69
  • נחלה
    י"ט אלול תשע"ח
    משחק ממש כיף!! השיא שלי הוא 40
  • נטשה
    י"ט אלול תשע"ח
    משחק טוב
  • יעלה חיון
    כ"ד תשרי תשע"ט
    מה אתם כול כך מתרגשים זה לא משחק זה סרט
  • אביה רחל
    כ"ד תשרי תשע"ט
    השגתי רק 23
  • שירה תפארת
    כ"ד כסלו תשע"ט
    ממש כיף, ,נחמד וממכר ערוץ מאיר תודה רבה
  • מנחם מושכל
    כ"ו כסלו תשע"ט
    אני הגעתי 89
  • לינוי כהן
    ח' תמוז תשע"ז
    השיא שלי הוא 44
  • אריאל אהוביה
    ח' תמוז תשע"ז
    תודה
  • יעל המושלמת
    ט' תמוז תשע"ז
    איזה כיף שיש ערוץ חדש
  • נקניק
    י' תמוז תשע"ז
    השיא שלי הוא 34 מטוסים.תודה רבה ערוץ מאיר!!!
  • דוידי
    י"א תמוז תשע"ז
    אני עשיתי שיא בטרמינל 3 עשיתי 33 מטוסים!!!
  • הודיה
    כ"ח תמוז תשע"ז
    משחק כיף מאוד!
  • הלל
    כ"ט תמוז תשע"ז
    הצלחתי 16 אני יחסית טובה
  • נחמן
    כ"ט תמוז תשע"ז
    11 מטוסים!!!! אני טוב!!!!!!
  • יעלוש
    א' אב תשע"ז
    איזה משחק פצצה! מאוד כיף! הגעתי ל15 מטוסים! אני אלופה
  • שירוש
    ט"ו כסלו תשע"ח
    אני כבר בגיל 10 ואני משחקת במשחק הזה הוא חינוכי ומלמד שכל מעשה שעושים יש לו תוצאה !
    • המטיף
      כ"ב אדר תשע"ח
      כמה מרגש!!!
  • אילת היפיופה
    י"ז אדר תשע"ח
    אין זה המישחק הכי יפה שיש אין עליכם תודה על כל המשחקים
  • דביר יעקבסון
    ג' אלול תשע"ח
    אני הגעתי ל28
  • מלאכי
    י"ז חשון תשע"ט
    בתרמינל 3 הצלחתי 64
  • מוריה
    כ' חשון תשע"ט
    זה משחק מדהים
  • חני בוחניק
    כ"א סיון תשע"ט
    המשחק איך מגדילים אני לא מצליחה להגדיל ??
  • אבישי יהודה
    י"ג תמוז תשע"ט
    אין לי מה ליכתוב
  • אבישי יהודה
    י"ג תמוז תשע"ט
    איך כותבים דברים שרוצים ליכתוב
  • שיר ברמסון
    כ"ג תמוז תשע"ז
    אני הצלחתי 19 בפעם השניה
  • אחיה אפללו
    כ"ד תמוז תשע"ז
    אני הצלחתי 47
  • תמר
    ז' אב תשע"ז
    איזה משחק כיפי אין עליו
  • אמיתי כהן
    ט' אב תשע"ז
    אני הגעתי ל79
  • אמיתי כהן
    ט' אב תשע"ז
    2345
  • !!!
    ט' אב תשע"ז
    ממש משחק טוב שיעשו עוד כאלה ממש כדאי!!!!
  • הדס כהן
    ו' חשון תשע"ח
    הופה 530 מטוסים!!!!
  • תהילה
    י"ג חשון תשע"ח
    1000!!! יוווווווואווווו
  • הלל המלך
    י"ג סיון תשע"ח
    אני הצלחתי 100
  • לא מפרסמת
    י"ג סיון תשע"ח
    אני הגעתי בטרמינל 3 לשיא 34. וחוץ מזה זה פשוט משחק כיף ומרתק
  • חסווייי
    ט"ו סיון תשע"ח
    עשיתי 34 יווו זה מלא
  • לוי כרמל
    ח' אלול תשע"ח
    מה אמנוי
  • המושלמת של המדינה
    כ"ג אלול תשע"ח
    גדול מתה על זה
  • תותי
    כ"ט תשרי תשע"ט
    אני עשית מוטסים 30 וקיבלתי 0
  • אליה כהן
    ח' כסלו תשע"ט
    קשה
  • רעות ושירה
    כ"ז אדר תשע"ט
    הגענו ל7000!!!!!!!!!!!!!! סתם הגענו ל7
  • שם חסוי
    כ' אדר ב תשע"ט
    אני הגעתי ל 46
  • לימור
    ט"ז ניסן תשע"ט
    אני חושבת שרק אני לא מצליחה במישחק
  • שמואל
    ט"ו אייר תשע"ט
    אם זה היה השדה תעופה שלי לא הייתי מרשה למטוסי פיפר משנות ה-30 לנחות שם!
  • מ
    ג' תמוז תשע"ט
    השיא שלי הוא ###30
  • מיני
    ג' טבת תש"פ
    מהמם אבל יוצא המון פשלות
  • קוקומן
    י"א תמוז תשע"ז
    השיא שלי 113 מטוסים בטרמינל 3!
  • רות אלגרבלי
    ט"ז תמוז תשע"ז
    זה פשוט אדיר
  • חסוי מהמוסד
    כ"ח אב תשע"ז
    משחק פצצה
  • עלימתוששש
    כ"ח אב תשע"ז
    הצלחתי 22!!!! אני מלכה
  • ישראל קורד
    כ"ט אב תשע"ז
    בטרמינל 3 הגעתי ל 490
  • יעלי
    ט"ז שבט תשע"ח
    משחק מושלם אהבתי נורא
  • יעלי קנלסקי
    כ"ה אדר תשע"ח
    משח מושלם אהבתי נורא הצלחתי בטרמינל 3 100000000
  • יאיר
    א' ניסן תשע"ח
    משחק מעולה!!! נשמח אם תוסיפו עוד טרמינלים ושלבים.... תודה!!!!!!!!
  • אוריה הופבאור
    כ"ח אב תשע"ח
    בטרמינל 3 הצלחתי 15 מטוסים בסה'כ
  • משה נמן
    כ"א חשון תשע"ט
    משחק אדיר !!!!!!!!
  • המצליח
    כ"ד חשון תשע"ט
    52 מטוסים
  • שרה ביתיה
    כ"ד טבת תשע"ט
    הצלחתי את תרמינל 3 40 נקודות
  • שילה ששון
    ט"ו שבט תשע"ט
    טוב מאוד וקצת קשה
  • יסכה
    י"ג אדר ב תשע"ט
    משחק יפה
  • דוד הרשקוביץ
    כ"ד ניסן תשע"ט
    הגענו ל64 מטוסים בטרמינל 3!!!
  • אביים שמעוני
    ד' כסלו תש"פ
    הצלחתי 34
  • יעלי ק המושלמת
    ז' ניסן תש"פ
    המשחק מושלם הגעתי ל31 מטוסים טרמינל 3
  • המלכה
    ח' ניסן תש"פ
    אני הגעתי ב3 ל98
  • חסוי
    כ"ו אייר תש"פ
    משחק ממכר וכיף!
  • תודה על המשחקים
    ט"ז חשון תשפ"א
    המשחק לא עובד כשלוחצים להנחית את המטוס הוא לא נוחת
  • ידידיה
    כ"א טבת תשפ"א
    17
    • ידידיה מס 1
      י"ט אדר תשפ"א
      יאוו
      • ידידיה
        כ"ג אדר תשפ"א
        תודה
        • ידידיה מס 1
          כ"ד אדר תשפ"א
          בכיף
  • יהודה לייב
    כ' סיון תשע"ז
    אני הצלחתי בטרמינל 18-3 מטוסים בטרמינל 2 -24 מטוסים בטרמינל 1 -31 מטוסים
    • יהודה לייב
      ב' אב תשע"ז
      טרמינל 3- 27 2- 53 1- 78
  • לינוי כהן
    ג' אב תשע"ז
    משחק ממש כיף!!!!!!!!!!! הכי הכי כיף בעולם !!!!!!!!
  • תמר דגן
    ט' אלול תשע"ז
    אני אוהבת את המשחק הזה.
  • ברניקל
    י"ג טבת תשע"ח
    אני הגעתי ל-51 בשלב שלוש!!
  • שירה תפארת
    כ"ג שבט תשע"ח
    איזה משחק יפה! כל הכבוד על כל הכבוד על הרעיון לעלות את המשחק הזה! אהבתי אותו מאוד! יישר כח!
  • אלוף המשחק
    כ"ד שבט תשע"ח
    אני הצלחתי 127 מטוסים
  • יעל
    י"ג ניסן תשע"ח
    השיא שלי זה 39 בטרמינל 3
  • שם חסוי
    ט' תמוז תשע"ח
    הצלחתי בטרמינל 3 להוציא 30 מתוסים
  • שם חסוי
    י"א תמוז תשע"ח
    איזה משחק יפה
  • חני קנטרוביץ
    ט' תשרי תשע"ט
    זה משחק מאוד כיף
  • צי'פס
    ג' שבט תשע"ט
    סיימתי 144 {בורקסים}
  • חנה
    ה' שבט תשע"ט
    27 בטרמיל 3
  • פורת המלך
    ט"ו אדר תשע"ט
    אני הגעתי ל-501 מטוסים בטרמינל 3
  • דויד המלך
    י"ח אדר תשע"ט
    הגעתי ל153 בטרמינל 2
  • תמר מושקוביץ
    י"ג אדר ב תשע"ט
    הצלחתי 33 בטרמינל 3!!!
  • לימור
    כ' ניסן תשע"ט
    או פתאום נהיתי טובה למרות שהמשחק די ישן הוא כיף
  • שושה
    כ"ה תמוז תשע"ט
    כול הכבוד לערוץ מאיר האלופים יוווווו
  • 9
    כ"ט תשרי תש"פ
    מלך
  • חני
    ט' חשון תשפ"א
    זה לא עבד לי
  • מתנאל
    כ"ב חשון תשפ"א
    השיא שלי: 113098
  • יוסף
    י"ד שבט תשפ"א
    התשובה בחדר המדע זה רמב'ם.
  • תמרי
    ג' אדר תשפ"א
    חבל שאי אפשר להגדיל את זה (עומס בשדה התעופה )
  • פלפל
    ג' חשון תשע"ט
    כיף מאוד תודה רבה מכוער
  • מיכל גרין
    ו' חשון תשע"ט
    הצלחתי בטרמינל 3, 31 מטוסים
  • אלישיב בן שמעון
    כ"א שבט תשע"ט
    אני הצלחתי 18 בטרמינל 3
  • רפאל רובין
    כ"ג שבט תשע"ט
    משחק יפה מאוד! אם אפשר בבקשה להוסיף אופציה שיהיה אפשר להשתיק את המשחק בלבד [וע'י כך אפשר לשמוע דבר אחר בזמן המשחק] תודה מראש!
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ"ג שבט תשע"ט
      שלום רפאל. אין באפשרותנו לעשות זאת עבור המשחק הזה, אבל אתה יכול להשתיק את המשחק על ידי השתקת האתר - לחיצה ימנית על כרטיסיית המשחק הפתוחה ואז לבחור ב'השתק את האתר'. אבל שים לב - פעולה זו תשתיק לך את כל האתר שלנו, אז בסיום המשחק כדאי ללחוץ שוב לחיצה ימנית ולעשות 'בטל השתקת אתר'.
  • יוסף יצחק
    י' אדר ב תשע"ט
    אני הגעתי ל-25!
  • מענדי בורקיס
    י' אדר ב תשע"ט
    32
  • vush
    י' ניסן תשע"ט
    מתתערב איתכם על857464539386 $ שלא קראתם את כל המספר
  • יעלי קנלסקי
    ה' אייר תשע"ט
    משחק מושלםםםםםםםםםםם אני אלופה בזה כיףףףףףף
  • בנימן
    כ"ד סיון תשע"ט
    משחק כיף
  • שטערני דונין
    י"ח כסלו תש"פ
    יפה אבל קשה
  • מענדל כהן
    י"ב טבת תש"פ
    לא לכתוב תגובות בשמי למשל כמו בתגובה הראשונה
  • מני סגל
    כ"ב ניסן תש"פ
    משחק הכי כיף
  • מאיר
    ט' אייר תש"פ
    השיא שלי 2222
  • דודי וולף
    כ"ג אב תש"פ
    משחק כיף מאוד אבל למה אי אפשר להגדיל אותו?
  • פינחס רקובסקי
    י"ב חשון תשפ"א
    59
  • שירה
    י"ד חשון תשפ"א
    אני ממש אהבתי
  • סודדדדדדדדד
    י"ד חשון תשפ"א
    משחק פצצה!
  • מכיין רקובר
    כ"א שבט תשפ"א
    וואי משחק מטורף
  • מיכל שמעוני
    כ"ב שבט תשפ"א
    טוב..
  • חסויה מושלמת!!!!!
    כ"ד שבט תשפ"א
    משחק מושלם!!!! לא יכולה להפסיק לשחק. רק בבקשה אם אפשר לעשות שיהיה אפשרי להגדיל את הלוח. תודה רבה! ואשמח שתסדרו את זה
  • מאיר שלמה אזימאוו
    ג' אדר ב תשע"ט
    אני מאוד אוהב את המשחק הזה
  • ליאה.
    א' ניסן תשע"ט
    3 -32
  • יחיאל יאיר פינפטר
    י"ג סיון תשע"ט
    ב3 19
  • אברהם קרמר
    י"ב תמוז תשע"ט
    השיא שלי הוא 67 מטוסים בטרמינל 3
  • רונצו
    כ"ה אלול תשע"ט
    הצלחתי בשלב הכי קשה 88 מטוסיםםם
  • רונצו
    ג' תשרי תש"פ
    אדיררררר
  • דוד בן גוריון
    ג' תשרי תש"פ
    משחק נקץ
  • שמואל מייזליש
    י"ז אדר תש"פ
    מה עם התגובה שלי
  • hub,i
    י"ד ניסן תש"פ
    ממש החלום שלי
  • אילת
    י"ב אייר תש"פ
    משחק כיף:)
  • שיא עולם
    י"ב אב תש"פ
    אתם לא מאמנים השיא שלי בשלב 3 זה 43 נכון שיא עולמי מי שעבר את זה שיכתוב לי למטעה: אני עברתי. פ'סדר הו. קיי
  • הילדה הכי הכי!
    י"ח חשון תשפ"א
    השיא שלי הוא 34
  • יונה זאב סטמבלר
    ד' שבט תשפ"א
    וואווווווווווווו בטרמינל 1 הגעתי ל34 וב2 ל59 וב3 111
  • יוכי לראש
    ה' שבט תשפ"א
    וואו איזה משחק טוב
  • MMM
    כ"א אייר תשפ"א
    השיא שלי 30
  • ~גילי לאה~
    כ"ח כסלו תשפ"ב
    הצלחתי 24 מטוסים בטרמינל 3!
  • וייס
    ח' אייר תשפ"ב
    קשה, השיא שלי 23
  • חני
    ט"ו אייר תשפ"ב
    השיא שלי הוא 31!
  • שמוליק כהן
    י"א אב תשפ"ב
    למה אין טרמינל 4
  • נועה אסולין חב''ד
    י"ז אב תשפ"ב
    משחק נחמד
  • לא ידוע
    כ' שבט תש"פ
    המשחק ממש טוב לא אהבתי שאי אפשר להגדיל ולפעמים בעומס מטוס צריך לחנות אבל כל החניות תפוסות חוץ מזה המשחק ממש יפה
  • אתם לא צרכים לדעת
    י"ח ניסן תש"פ
    משחק טוב
  • אילה הרשקוביץ
    י"ב אלול תש"פ
    אני הגעתי ל100
  • מושית מושלמת
    כ"א טבת תשפ"ב
    לאיילה עורכת התוכן או למי שאחראי על המשחקים. אני אשמח ממש אם תוכלו לעשות אופציה במשחק למסך מלא, זה ממש מעצבן שאין, ואני נפסלת פעמים רבות בגלל שאני לא רואה את כל הלוח. תודה רבה על כל המשחקים!
  • רות אורנשטיין
    י"ב תמוז תשפ"ב
    משחק כיף בטירוף.
  • נועה אסולין
    ט"ו תמוז תשפ"ב
    משחק ממש טוב!
  • יונתן
    ב' אב תשפ"ד
    אני השגתי 73
  • נחמן
    ה' אדר תשפ"ה
    הגעתי ל-37 יציאות
  • המלכה
    כ"ו סיון תשפ"ה
    25 פעם ראשונה
  • שם\כינוי
    י"ח אייר תשפ"ו
    אני משחק את זה שניםםם המשחק הכי טוב שאהבתי!🤗
  • איתיאל ברכה
    כ"ז אב תשע"ט
    אני הגעתי ל157 מטוסים והתרסקתי כשהיו 9 מטוסים במסלול
  • יוסי
    כ"ז אב תשע"ט
    ואני הגעתי ל231
  • שירה
    כ' חשון תש"פ
    השיא שלי זה 18 ב3 איך אתם מצליחים
  • אילה הרשקוביץ
    י"ג אדר תש"פ
    אני הצלחתי 100
  • שמואל מייזליש
    י"ג אדר תש"פ
    אני יודע לשחק במשחק עומס בשדה התעופה והשיא שלי הוא 29 מטוסים
  • נועה אסולין
    ל' ניסן תש"פ
    יפה
  • ישראל
    ל' תשרי תשפ"א
    קל
  • יאיר
    ב' סיון תשפ"א
    50!
  • MMM
    ג' סיון תשפ"א
    שיא שלי 28
  • יוחנן
    י' ניסן תשפ"ב
    אהבתי ברמות
  • טליה
    ד' אב תשפ"א
    לאילה העורכת למה אי אפשר לשלוח שתי תגובות
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ' אב תשפ"א
      שלום טליה. אפשר לשלוח 2 תגובות, אבל צריך לרענן את הדף בין תגובה לתגובה.
  • חסוי
    י' אב תשפ"א
    משהו יודע אם אפשר על מסך מלא?
  • מני מאמריקה
    י"ז תשרי תשפ"ב
    תודה ערוץ מאיר
  • ישי מטלון
    ב' ניסן תשפ"ב
    משחק טוב כל הכבוד ערוץ מאיר!
  • צחמ
    ה' אב תשפ"ה
    😎😎😍😍😍
  • אושר
    ג' טבת תשפ"ו
    שיא עולמי 256
  • יסכה המלכה
    א' אלול תשפ"א
    הצלחתי 100 על המשחק הראשון!!!!!
  • לנדא
    כ"א אלול תשפ"ד
    אשמח אם תעשו אפשרות לקנות חניות, סוגים של מטוסים וכאלה תודה רבה!! [אשמח לתשובה] *כרגע עובדים על דברים אחרים :) *
  • דודן
    ב' אלול תשע"ט
    השיא שלי 4215721574971
  • יוכבד
    כ"ט אדר תש"פ
    קשה
  • תפארה ברקוביץ
    י' תמוז תש"פ
    כן זה משחק מגניב
  • אברימי פרידקיס
    ג' אייר תשפ"א
    לאילה העורכת למה לא יכולים לעשות מסך מלא.
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ז' אייר תשפ"א
      שלום. מכיוון שבחלק מהמשחקים, כולל המשחק הזה, זה לא אפשרי.
  • המהממת
    כ"א סיון תשפ"ה
    ממש כיף!! תודה רבה!!!🥰😎😍😍
  • שולמית
    א' אלול תשפ"ה
    אחלה משחק😍😍😍
  • רחלי
    י"ד אלול תשע"ח
    טרמינל 3 24 מטוסים
  • אלישיב בן שמעון
    כ"ח שבט תשע"ט
    שיא:21
  • מוריה
    כ"א אדר תשע"ט
    זה משחק מדהים
  • הודיה אשכנזי
    ח' תשרי תש"פ
    נגמר לי המקום ואז זה עשה לי תעונה
  • ראשית
    כ"ה טבת תש"פ
    זה ממש כיף
  • הודוש
    כ"ג תשרי תשפ"א
    לא עובד פתאום מה קרה
  • חסוי
    כ"ג תשרי תשפ"א
    אני לא מצליחה לשחק המטוסים נוחתים אבל לא נוסעים
  • תודה מראש
    ו' כסלו תשפ"א
    המשחק לא עובד כבר תקופה. בעבר היה עובד. נשמח שתתקנו
  • שונאת את כולם
    ו' אב תשפ"ב
    למה הצלחתי רק 41? זה לא פייר
  • ...
    ז' אלול תשפ"ד
    משחק שכיף לשחק בו תמידדדד! תודה רבה ערוץ מאיר
  • איתמר כהן
    ג' סיון תשפ"ו
    אני הצלחתי 35!! 😎😎זה קשה שיש עומס!!🥴 אבל אחלה משחק!🥳 בעיקר טרמינל 3 💙💙✈️✈️🛫🛬🛩️🏁
  • גרינום
    כ"ו ניסן תשפ"ג
    כמה זמן לוקח לזה להיטען
  • גילי לאה ואזנה נצר
    י"ד סיון תשפ"א
    מהמם
  • דניאל
    ז' אדר תשפ"ד
    השיא שלי ב1 הוא 17