" "

משחק - עומס בשדה התעופה

פקחו על סדרי שדה התעופה. דאגו לנחיתת המטוסים הנכנסים והכנסתם לטרמינל, ועל המראות המטוסים היוצאים. מנעו תאונה! שימו לב לאחריות הכבדה המוטלת עליכם!

התגובות שלכם

  • מענדל כהן
    כ"ו אייר תשע"ז
    אני הכי אלוף ואני ראשון
    • לוי גופין
      י"ט סיון תשע"ז
      משחק יפה מאוד אני כל כך אהבתי
    • דעואל
      כ"ז סיון תשע"ז
      לא נכון אני הגעתי ל28
      • מאור פריינטי
        י"א אב תשע"ז
        אני הגעתי ל48
      • אחינועם ממן
        י"ג כסלו תשע"ח
        28? אני 37
    • צמי
      ב' ניסן תשע"ט
      nnnnnn
    • מענדל כהן
      י"ז אדר תש"פ
      למה אתה ראשון ומה השיא שלך
  • חסוי
    כ"ז אייר תשע"ז
    משחק אדיר אהבתי תודה אסי טוביה וכל מי שהכין את המשחק
  • מוריה אוריין
    כ"ז אייר תשע"ז
    תודה על המשחק מאד כיף
  • חיוששששששששששש
    כ"ז אייר תשע"ז
    בהתחלה זה קל והכל איטי ואז זה נהיה מהיר בטירוף על
  • מיטל דוייב
    כ"ז אייר תשע"ז
    השיא שלי הוא 27 מטוסים
  • מענדי זקלס
    כ"ז אייר תשע"ז
    בהתחלה חשבתי שזה קל
    • l;/lmnkj
      כ"ו סיון תשע"ז
      צודקת
  • ידידיה איילי
    כ"ז אייר תשע"ז
    בונה המשחק הכי כיף בכל העולם
  • ראשית
    כ"ז אייר תשע"ז
    כיףףףףףףףףףףףףףףףףףף
  • יעל בוחבוט
    כ"ח אייר תשע"ז
    משחק מהנה ומאתגר
  • תותי
    כ"ח אייר תשע"ז
    כיף חיים!
  • מעוז כליף
    כ"ח אייר תשע"ז
    זה משחק תותח הצלחתי להטיס 18 מטוסים!!!!!
    • הלל
      א' אב תשע"ז
      אני הצלחתי 20!!אני חולה על זה
  • נעם מיכאל
    כ"ח אייר תשע"ז
    מישחק יפה מאוד אבל קצת קל
  • מוריה אלפסי
    כ"ט אייר תשע"ז
    זה היה כיףףףףףףףף
  • שירה
    א' סיון תשע"ז
    32 מטוסים
  • איתם נבט פרץ
    י"ד אלול תשע"ז
    איזה מישחק אדיר
  • מור
    ל' סיון תשע"ח
    בטרמינל 3 הצלחתי 36 יווו זה הרררבבההההה
  • דרור גרשלר
    ב' תמוז תשע"ח
    קל!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • אליהו פרוכטר הצדיק
    י"ג אלול תשע"ח
    אני הצלחתי לעשות במשחק הסירות 239 ואני אלוף
  • רחלי
    י"ד אלול תשע"ח
    טרמינל 3 24 מטוסים
  • יהודה לייב
    כ' סיון תשע"ז
    אני הצלחתי בטרמינל 18-3 מטוסים בטרמינל 2 -24 מטוסים בטרמינל 1 -31 מטוסים
    • יהודה לייב
      ב' אב תשע"ז
      טרמינל 3- 27 2- 53 1- 78
  • שיר ברמסון
    כ"ג תמוז תשע"ז
    אני הצלחתי 19 בפעם השניה
  • אחיה אפללו
    כ"ד תמוז תשע"ז
    אני הצלחתי 47
  • דוד בן סעדון
    י"ג אב תשע"ז
    הצלחתי להגיע בטרמינל שלוש, שלושים ושלוש
  • הודיה גרינברגר
    י"ד אב תשע"ז
    והגעתי ל31 ואו איזה שיא מרשים
  • אביעד אלפסי
    י"ד אב תשע"ז
    משחק כיף
  • gili
    ט"ו אב תשע"ז
    מדהים!!!!!! הגעתי לשיא עצום!!
  • יוסף שלום
    ב' כסלו תשע"ח
    הגעתי ל=104
  • שניצל תירס
    ו' כסלו תשע"ח
    הצלחתי רק 9 מטוסים
  • תמר בכר
    כ"ה טבת תשע"ח
    המשחק שאני הכי אוהבת
  • אילת היפיופה
    י"ז אדר תשע"ח
    אין זה המישחק הכי יפה שיש אין עליכם תודה על כל המשחקים
  • אנונימי
    כ"ו אייר תשע"ח
    השיא שלי 30 בטרמינל 3
  • אוריה הופבאור
    כ"ח אב תשע"ח
    בטרמינל 3 הצלחתי 15 מטוסים בסה'כ
  • מלאכי
    י"ז חשון תשע"ט
    בתרמינל 3 הצלחתי 64
  • מוריה
    כ' חשון תשע"ט
    זה משחק מדהים
  • אלישיב בן שמעון
    כ"א שבט תשע"ט
    אני הצלחתי 18 בטרמינל 3
  • רפאל רובין
    כ"ג שבט תשע"ט
    משחק יפה מאוד! אם אפשר בבקשה להוסיף אופציה שיהיה אפשר להשתיק את המשחק בלבד [וע'י כך אפשר לשמוע דבר אחר בזמן המשחק] תודה מראש!
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ"ג שבט תשע"ט
      שלום רפאל. אין באפשרותנו לעשות זאת עבור המשחק הזה, אבל אתה יכול להשתיק את המשחק על ידי השתקת האתר - לחיצה ימנית על כרטיסיית המשחק הפתוחה ואז לבחור ב'השתק את האתר'. אבל שים לב - פעולה זו תשתיק לך את כל האתר שלנו, אז בסיום המשחק כדאי ללחוץ שוב לחיצה ימנית ולעשות 'בטל השתקת אתר'.
  • יויו
    כ"ב סיון תשע"ז
    משחק אדיר
  • רפאל
    כ"ה סיון תשע"ז
    השיא שלי בטרמינל 3 58
    • חסוי
      א' ניסן תשע"ט
      איך?
  • אגם
    כ"ה סיון תשע"ז
    משחק הכי כפי
  • שד
    כ"ח סיון תשע"ז
    הצלחתי 30 בטרמינל 3!
    • ישראלה
      א' תמוז תשע"ז
      אני הצלחתי 24
  • אביתר חרף
    כ"ט סיון תשע"ז
    השיא שלי הוא 28
  • בנימין שלמה
    א' תמוז תשע"ז
    אהבתי
  • הודיה
    כ"ח תמוז תשע"ז
    משחק כיף מאוד!
  • הלל
    כ"ט תמוז תשע"ז
    הצלחתי 16 אני יחסית טובה
  • נחמן
    כ"ט תמוז תשע"ז
    11 מטוסים!!!! אני טוב!!!!!!
  • יעלוש
    א' אב תשע"ז
    איזה משחק פצצה! מאוד כיף! הגעתי ל15 מטוסים! אני אלופה
  • יוספה (שם בדוי)
    ל' תשרי תשע"ח
    הצלחתי בפעם הראשונה 59
  • טליה כהן
    י"ד אדר תשע"ח
    זה המשחקים שאני אוהבת ניהול תוכלו לעשוט עוד משחקים כל כך כפיים
  • משה מזרחי
    ב' אייר תשע"ח
    יווואו הצלחתי למרות שאני לא אוהב את המשחק הזה תנו לייק556737
  • רננה שבת
    ג' אייר תשע"ח
    הצלחתי 24!!!! אני ממש טובה
  • אילה המהממת
    כ"ז סיון תשע"ח
    משחק ממש כיף הצלחתי 21 מטוסים
  • איילה
    כ"ז סיון תשע"ח
    הגעתי ל28!!!!
  • חני קנטרוביץ
    ט' תשרי תשע"ט
    זה משחק מאוד כיף
  • יוסף יצחק
    י' אדר ב תשע"ט
    אני הגעתי ל-25!
  • שני כהן
    י"א סיון תשע"ז
    השיא שלי הוא 32 מטוסים תודה רבה לערוץ מאיר על כל המשחקים הייייייייייייפפפפפייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
    • איילה
      ב' תמוז תשע"ח
      גם שלי
    • שני גדסי
      ח' אב תשע"ז
      יש לך שם מהמם
  • רש/הקכ
    י"א סיון תשע"ז
    בטרמינל 3 הצלחתי 23
    • תמר מושקוביץ
      י"ב ניסן תשע"ט
      חחחחחח, אני הצלחתי בטרמינל 3 34 מטוסים!
      • מרים
        ג' טבת תש"פ
        ואני הצלחתי בטרמינל 3 38 מטוסים
  • ציפי וייס
    כ"א תמוז תשע"ז
    הצלחתי 33 מטוסים בטרמינל 3
    • אני
      כ' תשרי תשע"ח
      גם אני הצלחתי 33 בטרמינל 3
      • חיט
        י"ב ניסן תשע"ח
        אתם אחים
        • מטורף
          כ"ז טבת תשפ"א
          אין דברים כאלה משחק מטורף
  • חסוי
    כ"ג אב תשע"ז
    איזה לחץ.
  • תהילה ביטון
    י"ב תשרי תשע"ח
    הצלחתי בטרמינל 3 והשיא שלי 30
  • מלך העולם
    א' שבט תשע"ח
    הגעתי ל1100
  • הלל המלך
    י"ג סיון תשע"ח
    אני הצלחתי 100
  • לא מפרסמת
    י"ג סיון תשע"ח
    אני הגעתי בטרמינל 3 לשיא 34. וחוץ מזה זה פשוט משחק כיף ומרתק
  • חסווייי
    ט"ו סיון תשע"ח
    עשיתי 34 יווו זה מלא
  • דביר יעקבסון
    ג' אלול תשע"ח
    אני הגעתי ל28
  • מיכאל דוידה
    י"ח אלול תשע"ח
    אני הצלחתי בטרמינל 3 69
  • נחלה
    י"ט אלול תשע"ח
    משחק ממש כיף!! השיא שלי הוא 40
  • נטשה
    י"ט אלול תשע"ח
    משחק טוב
  • משה נמן
    כ"א חשון תשע"ט
    משחק אדיר !!!!!!!!
  • המצליח
    כ"ד חשון תשע"ט
    52 מטוסים
  • שילה ששון
    ט"ו שבט תשע"ט
    טוב מאוד וקצת קשה
  • פורת המלך
    ט"ו אדר תשע"ט
    אני הגעתי ל-501 מטוסים בטרמינל 3
  • דויד המלך
    י"ח אדר תשע"ט
    הגעתי ל153 בטרמינל 2
  • מאיר שלמה אזימאוו
    ג' אדר ב תשע"ט
    אני מאוד אוהב את המשחק הזה
  • vush
    י' ניסן תשע"ט
    מתתערב איתכם על857464539386 $ שלא קראתם את כל המספר
  • חני בוחניק
    כ"א סיון תשע"ט
    המשחק איך מגדילים אני לא מצליחה להגדיל ??
  • שושה
    כ"ה תמוז תשע"ט
    כול הכבוד לערוץ מאיר האלופים יוווווו
  • הודיה אשכנזי
    ח' תשרי תש"פ
    נגמר לי המקום ואז זה עשה לי תעונה
  • הראל ד
    ב' תמוז תשע"ז
    ניסיתי להעלות תמונה של זה ולא הצלחתי...
  • חסוי
    ב' תמוז תשע"ז
    הצלחתי בכולם...
  • נעה נחמני
    ב' תמוז תשע"ז
    זה כמו סרט
  • יאיר גולד
    ג' תמוז תשע"ז
    משחק כיף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • אני
    ד' תמוז תשע"ז
    עשיתי 24 על המשחק הראשון שלי
  • תמר
    ז' אב תשע"ז
    איזה משחק כיפי אין עליו
  • אמיתי כהן
    ט' אב תשע"ז
    אני הגעתי ל79
  • אמיתי כהן
    ט' אב תשע"ז
    2345
  • !!!
    ט' אב תשע"ז
    ממש משחק טוב שיעשו עוד כאלה ממש כדאי!!!!
  • גלידה
    א' אלול תשע"ז
    משחק מאד כיף!!!!!!!!
  • גלידה
    א' אלול תשע"ז
    משחק מאד כיף!!!!!
    • סודי
      י' טבת תשע"ח
      אני ראשון ! ! !
  • עוז לוי
    ב' אלול תשע"ז
    משחק אדיר
  • מיכאלי
    ב' אלול תשע"ז
    הצלחתי 43
  • יעל
    י"ג ניסן תשע"ח
    השיא שלי זה 39 בטרמינל 3
  • אלישיב בן שמעון
    כ"ח שבט תשע"ט
    שיא:21
  • רעות ושירה
    כ"ז אדר תשע"ט
    הגענו ל7000!!!!!!!!!!!!!! סתם הגענו ל7
  • ליאה.
    א' ניסן תשע"ט
    3 -32
  • לימור
    ט"ז ניסן תשע"ט
    אני חושבת שרק אני לא מצליחה במישחק
  • דודן
    ב' אלול תשע"ט
    השיא שלי 4215721574971
  • שטערני דונין
    י"ח כסלו תש"פ
    יפה אבל קשה
  • מענדל כהן
    י"ב טבת תש"פ
    לא לכתוב תגובות בשמי למשל כמו בתגובה הראשונה
  • לינוי כהן
    ח' תמוז תשע"ז
    השיא שלי הוא 44
  • אריאל אהוביה
    ח' תמוז תשע"ז
    תודה
  • יעל המושלמת
    ט' תמוז תשע"ז
    איזה כיף שיש ערוץ חדש
  • נקניק
    י' תמוז תשע"ז
    השיא שלי הוא 34 מטוסים.תודה רבה ערוץ מאיר!!!
  • דוידי
    י"א תמוז תשע"ז
    אני עשיתי שיא בטרמינל 3 עשיתי 33 מטוסים!!!
  • לינוי כהן
    ג' אב תשע"ז
    משחק ממש כיף!!!!!!!!!!! הכי הכי כיף בעולם !!!!!!!!
  • רחל כהן
    י"ז אב תשע"ז
    השיא שלי 29 מטוסים
  • חננאל גוסמן
    י"ח אב תשע"ז
    הצלחתי 31 בטרמינל 3
  • הדר ביתן
    ט' תשרי תשע"ח
    אדיר
  • שירוש
    ט"ו כסלו תשע"ח
    אני כבר בגיל 10 ואני משחקת במשחק הזה הוא חינוכי ומלמד שכל מעשה שעושים יש לו תוצאה !
    • המטיף
      כ"ב אדר תשע"ח
      כמה מרגש!!!
  • יעלי
    ט"ז שבט תשע"ח
    משחק מושלם אהבתי נורא
  • שם חסוי
    ט' תמוז תשע"ח
    הצלחתי בטרמינל 3 להוציא 30 מתוסים
  • שם חסוי
    י"א תמוז תשע"ח
    איזה משחק יפה
  • לוי כרמל
    ח' אלול תשע"ח
    מה אמנוי
  • פלפל
    ג' חשון תשע"ט
    כיף מאוד תודה רבה מכוער
  • מיכל גרין
    ו' חשון תשע"ט
    הצלחתי בטרמינל 3, 31 מטוסים
  • אברהם קרמר
    י"ב תמוז תשע"ט
    השיא שלי הוא 67 מטוסים בטרמינל 3
  • נועה אסולין
    ל' ניסן תש"פ
    יפה
  • פינחס רקובסקי
    י"ב חשון תשפ"א
    59
  • שירה
    י"ד חשון תשפ"א
    אני ממש אהבתי
  • סודדדדדדדדד
    י"ד חשון תשפ"א
    משחק פצצה!
  • אחינועם ממן
    כ"ה תמוז תשע"ז
    השיא שלי בטרמינל 3 הוא 37
    • לאחינועם מחסוי
      ז' כסלו תשע"ח
      37 זה המון
    • גקסון בוחבוט
      ט' כסלו תשע"ח
      באמת יפה =) זאת חברה שלי מהבית ספר ובאמת כל הכבוד מושלמת
      • לגקסון מאחוש
        י"ב כסלו תשע"ח
        +תודה רבה חיימשלי
        • לאחינועם מברק
          כ"ה כסלו תשע"ח
          באיזה בית ספר את|ה
          • גקסון בוחבוט
            ל' כסלו תשע"ח
            אני גר ב-------! אני לומד בבי'הס שניקרא---------והשם השני שלי הוא א------
  • תהילה הבוובה
    כ"ז תמוז תשע"ז
    השיא שלי הוא 27 מטוסים בטרמינל 3 תודה רבה ערוץ מאיר זה משחק כיף
  • תמר דגן
    ט' אלול תשע"ז
    אני אוהבת את המשחק הזה.
  • הדס כהן
    ו' חשון תשע"ח
    הופה 530 מטוסים!!!!
  • תהילה
    י"ג חשון תשע"ח
    1000!!! יוווווווואווווו
  • ברניקל
    י"ג טבת תשע"ח
    אני הגעתי ל-51 בשלב שלוש!!
  • יעלי קנלסקי
    כ"ה אדר תשע"ח
    משח מושלם אהבתי נורא הצלחתי בטרמינל 3 100000000
  • יאיר
    א' ניסן תשע"ח
    משחק מעולה!!! נשמח אם תוסיפו עוד טרמינלים ושלבים.... תודה!!!!!!!!
  • דוד
    י"ח סיון תשע"ח
    השיא שלי הוא 59!!!!!!!!!!!!!!אני מודה זה היה קשה
  • מיכל גרין
    י"ח סיון תשע"ח
    הצלחתי 30 מטוסים
  • כוסכוס
    כ"ב סיון תשע"ח
    תותח!מטורף!פשוט אין מילים!!!!!!!!!!!!!!!!
  • המושלמת של המדינה
    כ"ג אלול תשע"ח
    גדול מתה על זה
  • תותי
    כ"ט תשרי תשע"ט
    אני עשית מוטסים 30 וקיבלתי 0
  • תמר מושקוביץ
    י"ג אדר ב תשע"ט
    הצלחתי 33 בטרמינל 3!!!
  • בנימן
    כ"ד סיון תשע"ט
    משחק כיף
  • 9
    כ"ט תשרי תש"פ
    מלך
  • אילה הרשקוביץ
    י"ג אדר תש"פ
    אני הצלחתי 100
  • שמואל מייזליש
    י"ג אדר תש"פ
    אני יודע לשחק במשחק עומס בשדה התעופה והשיא שלי הוא 29 מטוסים
  • אתם לא צרכים לדעת
    י"ח ניסן תש"פ
    משחק טוב
  • יסכה המלכה
    א' אלול תשפ"א
    הצלחתי 100 על המשחק הראשון!!!!!
  • שמוליק כהן
    י"א אב תשפ"ב
    למה אין טרמינל 4
  • נועה אסולין חב''ד
    י"ז אב תשפ"ב
    משחק נחמד
  • דניאל
    ז' אדר תשפ"ד
    השיא שלי ב1 הוא 17
  • שם\כינוי
    י"ח אייר תשפ"ו
    אני משחק את זה שניםםם המשחק הכי טוב שאהבתי!🤗
  • מענדי בורקיס
    י' אדר ב תשע"ט
    32
  • לימור
    כ' ניסן תשע"ט
    או פתאום נהיתי טובה למרות שהמשחק די ישן הוא כיף
  • שמואל
    ט"ו אייר תשע"ט
    אם זה היה השדה תעופה שלי לא הייתי מרשה למטוסי פיפר משנות ה-30 לנחות שם!
  • רונצו
    כ"ה אלול תשע"ט
    הצלחתי בשלב הכי קשה 88 מטוסיםםם
  • רונצו
    ג' תשרי תש"פ
    אדיררררר
  • דוד בן גוריון
    ג' תשרי תש"פ
    משחק נקץ
  • לא ידוע
    כ' שבט תש"פ
    המשחק ממש טוב לא אהבתי שאי אפשר להגדיל ולפעמים בעומס מטוס צריך לחנות אבל כל החניות תפוסות חוץ מזה המשחק ממש יפה
  • הילדה הכי הכי!
    י"ח חשון תשפ"א
    השיא שלי הוא 34
  • ידידיה
    כ"א טבת תשפ"א
    17
    • ידידיה מס 1
      י"ט אדר תשפ"א
      יאוו
      • ידידיה
        כ"ג אדר תשפ"א
        תודה
        • ידידיה מס 1
          כ"ד אדר תשפ"א
          בכיף
  • יוסף
    י"ד שבט תשפ"א
    התשובה בחדר המדע זה רמב'ם.
  • יאיר
    ב' סיון תשפ"א
    50!
  • MMM
    ג' סיון תשפ"א
    שיא שלי 28
  • טליה
    ד' אב תשפ"א
    לאילה העורכת למה אי אפשר לשלוח שתי תגובות
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ' אב תשפ"א
      שלום טליה. אפשר לשלוח 2 תגובות, אבל צריך לרענן את הדף בין תגובה לתגובה.
  • חסוי
    י' אב תשפ"א
    משהו יודע אם אפשר על מסך מלא?
  • מני מאמריקה
    י"ז תשרי תשפ"ב
    תודה ערוץ מאיר
  • ישי מטלון
    ב' ניסן תשפ"ב
    משחק טוב כל הכבוד ערוץ מאיר!
  • רות אורנשטיין
    י"ב תמוז תשפ"ב
    משחק כיף בטירוף.
  • נועה אסולין
    ט"ו תמוז תשפ"ב
    משחק ממש טוב!
  • נחמן
    ה' אדר תשפ"ה
    הגעתי ל-37 יציאות
  • המלכה
    כ"ו סיון תשפ"ה
    25 פעם ראשונה
  • צחמ
    ה' אב תשפ"ה
    😎😎😍😍😍
  • קוקומן
    י"א תמוז תשע"ז
    השיא שלי 113 מטוסים בטרמינל 3!
  • רות אלגרבלי
    ט"ז תמוז תשע"ז
    זה פשוט אדיר
  • חסוי מהמוסד
    כ"ח אב תשע"ז
    משחק פצצה
  • עלימתוששש
    כ"ח אב תשע"ז
    הצלחתי 22!!!! אני מלכה
  • ישראל קורד
    כ"ט אב תשע"ז
    בטרמינל 3 הגעתי ל 490
  • נהוראי
    ב' טבת תשע"ח
    זה משחק קל
    • נריה
      א' ניסן תשע"ט
      קל - לא אבל לכמה הגעת
  • שירה תפארת
    כ"ג שבט תשע"ח
    איזה משחק יפה! כל הכבוד על כל הכבוד על הרעיון לעלות את המשחק הזה! אהבתי אותו מאוד! יישר כח!
  • אלוף המשחק
    כ"ד שבט תשע"ח
    אני הצלחתי 127 מטוסים
  • אליה כהן
    ח' כסלו תשע"ט
    קשה
  • צי'פס
    ג' שבט תשע"ט
    סיימתי 144 {בורקסים}
  • חנה
    ה' שבט תשע"ט
    27 בטרמיל 3
  • יסכה
    י"ג אדר ב תשע"ט
    משחק יפה
  • יעלי קנלסקי
    ה' אייר תשע"ט
    משחק מושלםםםםםםםםםםם אני אלופה בזה כיףףףףףף
  • יחיאל יאיר פינפטר
    י"ג סיון תשע"ט
    ב3 19
  • מ
    ג' תמוז תשע"ט
    השיא שלי הוא ###30
  • הודוש
    כ"ג תשרי תשפ"א
    לא עובד פתאום מה קרה
  • חסוי
    כ"ג תשרי תשפ"א
    אני לא מצליחה לשחק המטוסים נוחתים אבל לא נוסעים
  • מכיין רקובר
    כ"א שבט תשפ"א
    וואי משחק מטורף
  • מיכל שמעוני
    כ"ב שבט תשפ"א
    טוב..
  • חסויה מושלמת!!!!!
    כ"ד שבט תשפ"א
    משחק מושלם!!!! לא יכולה להפסיק לשחק. רק בבקשה אם אפשר לעשות שיהיה אפשרי להגדיל את הלוח. תודה רבה! ואשמח שתסדרו את זה
  • יוחנן
    י' ניסן תשפ"ב
    אהבתי ברמות
  • אושר
    ג' טבת תשפ"ו
    שיא עולמי 256
  • יוכבד
    כ"ט אדר תש"פ
    קשה
  • תודה על המשחקים
    ט"ז חשון תשפ"א
    המשחק לא עובד כשלוחצים להנחית את המטוס הוא לא נוחת
  • MMM
    כ"א אייר תשפ"א
    השיא שלי 30
  • וייס
    ח' אייר תשפ"ב
    קשה, השיא שלי 23
  • חני
    ט"ו אייר תשפ"ב
    השיא שלי הוא 31!
  • גרינום
    כ"ו ניסן תשפ"ג
    כמה זמן לוקח לזה להיטען
  • יונתן
    ב' אב תשפ"ד
    אני השגתי 73
  • המהממת
    כ"א סיון תשפ"ה
    ממש כיף!! תודה רבה!!!🥰😎😍😍
  • שולמית
    א' אלול תשפ"ה
    אחלה משחק😍😍😍
  • יעלה חיון
    כ"ד תשרי תשע"ט
    מה אתם כול כך מתרגשים זה לא משחק זה סרט
  • אביה רחל
    כ"ד תשרי תשע"ט
    השגתי רק 23
  • שירה תפארת
    כ"ד כסלו תשע"ט
    ממש כיף, ,נחמד וממכר ערוץ מאיר תודה רבה
  • מנחם מושכל
    כ"ו כסלו תשע"ט
    אני הגעתי 89
  • שרה ביתיה
    כ"ד טבת תשע"ט
    הצלחתי את תרמינל 3 40 נקודות
  • איתיאל ברכה
    כ"ז אב תשע"ט
    אני הגעתי ל157 מטוסים והתרסקתי כשהיו 9 מטוסים במסלול
  • יוסי
    כ"ז אב תשע"ט
    ואני הגעתי ל231
  • אביים שמעוני
    ד' כסלו תש"פ
    הצלחתי 34
  • מיני
    ג' טבת תש"פ
    מהמם אבל יוצא המון פשלות
  • יעלי ק המושלמת
    ז' ניסן תש"פ
    המשחק מושלם הגעתי ל31 מטוסים טרמינל 3
  • המלכה
    ח' ניסן תש"פ
    אני הגעתי ב3 ל98
  • אילת
    י"ב אייר תש"פ
    משחק כיף:)
  • חסוי
    כ"ו אייר תש"פ
    משחק ממכר וכיף!
  • שיא עולם
    י"ב אב תש"פ
    אתם לא מאמנים השיא שלי בשלב 3 זה 43 נכון שיא עולמי מי שעבר את זה שיכתוב לי למטעה: אני עברתי. פ'סדר הו. קיי
  • ישראל
    ל' תשרי תשפ"א
    קל
  • מתנאל
    כ"ב חשון תשפ"א
    השיא שלי: 113098
  • אברימי פרידקיס
    ג' אייר תשפ"א
    לאילה העורכת למה לא יכולים לעשות מסך מלא.
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ז' אייר תשפ"א
      שלום. מכיוון שבחלק מהמשחקים, כולל המשחק הזה, זה לא אפשרי.
  • מושית מושלמת
    כ"א טבת תשפ"ב
    לאיילה עורכת התוכן או למי שאחראי על המשחקים. אני אשמח ממש אם תוכלו לעשות אופציה במשחק למסך מלא, זה ממש מעצבן שאין, ואני נפסלת פעמים רבות בגלל שאני לא רואה את כל הלוח. תודה רבה על כל המשחקים!
  • איתמר כהן
    ג' סיון תשפ"ו
    אני הצלחתי 35!! 😎😎זה קשה שיש עומס!!🥴 אבל אחלה משחק!🥳 בעיקר טרמינל 3 💙💙✈️✈️🛫🛬🛩️🏁
  • מוריה
    כ"א אדר תשע"ט
    זה משחק מדהים
  • שם חסוי
    כ' אדר ב תשע"ט
    אני הגעתי ל 46
  • דוד הרשקוביץ
    כ"ד ניסן תשע"ט
    הגענו ל64 מטוסים בטרמינל 3!!!
  • אבישי יהודה
    י"ג תמוז תשע"ט
    אין לי מה ליכתוב
  • אבישי יהודה
    י"ג תמוז תשע"ט
    איך כותבים דברים שרוצים ליכתוב
  • שירה
    כ' חשון תש"פ
    השיא שלי זה 18 ב3 איך אתם מצליחים
  • ראשית
    כ"ה טבת תש"פ
    זה ממש כיף
  • שמואל מייזליש
    י"ז אדר תש"פ
    מה עם התגובה שלי
  • hub,i
    י"ד ניסן תש"פ
    ממש החלום שלי
  • מאיר
    ט' אייר תש"פ
    השיא שלי 2222
  • תפארה ברקוביץ
    י' תמוז תש"פ
    כן זה משחק מגניב
  • אילה הרשקוביץ
    י"ב אלול תש"פ
    אני הגעתי ל100
  • ~גילי לאה~
    כ"ח כסלו תשפ"ב
    הצלחתי 24 מטוסים בטרמינל 3!
  • לנדא
    כ"א אלול תשפ"ד
    אשמח אם תעשו אפשרות לקנות חניות, סוגים של מטוסים וכאלה תודה רבה!! [אשמח לתשובה] *כרגע עובדים על דברים אחרים :) *
  • יונה זאב סטמבלר
    ד' שבט תשפ"א
    וואווווווווווווו בטרמינל 1 הגעתי ל34 וב2 ל59 וב3 111
  • יוכי לראש
    ה' שבט תשפ"א
    וואו איזה משחק טוב
  • תמרי
    ג' אדר תשפ"א
    חבל שאי אפשר להגדיל את זה (עומס בשדה התעופה )
  • שונאת את כולם
    ו' אב תשפ"ב
    למה הצלחתי רק 41? זה לא פייר
  • מני סגל
    כ"ב ניסן תש"פ
    משחק הכי כיף
  • דודי וולף
    כ"ג אב תש"פ
    משחק כיף מאוד אבל למה אי אפשר להגדיל אותו?
  • חני
    ט' חשון תשפ"א
    זה לא עבד לי
  • תודה מראש
    ו' כסלו תשפ"א
    המשחק לא עובד כבר תקופה. בעבר היה עובד. נשמח שתתקנו
  • גילי לאה ואזנה נצר
    י"ד סיון תשפ"א
    מהמם
  • ...
    ז' אלול תשפ"ד
    משחק שכיף לשחק בו תמידדדד! תודה רבה ערוץ מאיר