" "

משחק - אלקטרו-אופטיקה

כבקשתכם, אנחנו מוציאים את משחק אלקטרו-אופטיקה ממשחקי מערת השבעים.

עליכם לכוון את המראות כך שקרן הלייזר תצליח לפגוע במטרה! שימו לב, בכל שלב יש לכם כמות מוגבלת של מראות!

בהצלחה!

התגובות שלכם

  • אילה מילר
    כ"ו אב תשע"ט
    עברתי את כל השלבים ב-10 דקות זה ממש קל ומי שהגיעה לשלבים האחרונים יודעת בעצמה שהם הכי קלים אבל לא הבנתי למה השלבים האחרונים הכי קלים@מילר נ.ב בהצלחה לכולם!
  • דן המלך
    כ"ז אב תשע"ט
    למה יש רק קצת שלבי עברתי את זה בתיק תק!!!!!!!!!! קלולי!!!!!!!!!!!!!
    • שלמה אלוף העולם
      כ"ב אלול תשע"ט
      איך עוברים שבע
  • נוה הרשקופ
    כ"ז אב תשע"ט
    קלללללל סיימתי בדקה
  • יואל
    י"ט אלול תשע"ט
    משחק קשה הגעתי עד שלב 8 ואז סגרתי
    • ????????
      י' טבת תש"פ
      גמרתי את כל המשחק...
  • וויינר
    י"ט אלול תשע"ט
    סייימתייייייייייי! וואי זה היה קשההה (מי שלא מאמין שיראה את התמונה בקישור הזה https://drive.google.com/file/d/1mqJuWltQ-6-oLRYlN601tfhcSFmIeXSJ/view?usp=sharing )
  • שלמה אלוף העולם
    כ"ב אלול תשע"ט
    איך עוברים את שלב שש
  • שלמה אלוף העולם
    כ"ב אלול תשע"ט
    בסוף עברתי אבל לא את שבע כי כבר ממש קשהההה!
  • טליה הוד
    כ' חשון תש"פ
    קל
  • אור חיים קמחי
    ו' טבת תש"פ
    לא הבנתי כלום מישהו יכול להסביר לי
  • שרה רבקה מימון
    כ"ג אייר תש"פ
    אילה שושני היקרה אני לא מצליחה לעבור את שלב 3 חייב 4 מראות לא שלוש איך עושים אותו אם אני יצליח אני יעדכן אותך תודה רבה על כל המשחקים המושלמים שאת שמה לנו אני אוהבת מאוד את המשחק כדור על הגובה אני כבר קניתי את כל סוגי הכדורים שיש וגם 12 מכל דבר מגן, מגנט ובקיצור את שלושתם קניתי כל מה שיכלתי תודה רבה את אלופה
  • קים
    כ' שבט תשפ"ב
    אני לא מצלחה את שלב 6 אפשר עזרה?
  • אמונה כהן
    ו' אב תשע"ט
    אני ראשונה! שלב 5 קשה משחק יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • חיה מושקא
    ו' אב תשע"ט
    סיימתי את המשחק
  • נעמי סמואל
    ו' אב תשע"ט
    אני לא מבינה תמשחק
  • ננח
    י"ז אב תשע"ט
    קל מאוד
  • תמר
    י"ט אב תשע"ט
    אני לא מצליחה את שלב 6 באלקטרו-אופטיקה מי שעבר אותו שיכתוב לי בתגובות איך עושים אותו תודה
    • וטכ
      כ' אב תשע"ט
      קל
  • אבי
    י"ב תשרי תש"פ
    קקקקקקקקקקלללללללללל סיימתי את המשחק בכמה דקות
  • מרדכי
    ט"ז תשרי תש"פ
    סיימנו
  • אביטל ביטון
    כ"ח אב תשע"ט
    משחק כיף אבל לא הצלחתי לעבר את שלב ארבע
  • אילה מילר
    כ"ט אב תשע"ט
    זה משחק ממש קל למי שחושב ומפעיל קצת ת'שכל.@מילר. דרך אגב- משחק מהמם.
  • לא משנה
    א' אלול תשע"ט
    זה היה מאוד קשה אבל עכשיו גמרתי
  • אטירגיאקג
    א' אלול תשע"ט
    הגעתי לשלב 8
  • אברם האתיופי
    א' אלול תשע"ט
    קל ברמות על
  • hub,i
    כ"ד תשרי תש"פ
    תוך 5 דקות סיימתי
  • יוסף החתיך
    ד' ניסן תש"פ
    קול!!!!!!!!!!!! ניצחתי! סיימתי ת'משחק
  • שמואל מייזליש
    י"ד אייר תש"פ
    קשה בטירוף איך עוברים את שלב 3
  • יהודה שטרנברג
    י"ג תמוז תש"פ
    הצלחתי את הכל והיה קצת קשה
  • יוסף
    כ"א אב תשע"ט
    ניצחתיייייי יש שלבים קשים אבל עם קצת מחשבה עוברים אותם
  • חני
    כ"ד אב תשע"ט
    אני אוהבת את המשחקים אבל אשמח אם היה משחק של מוכרת
  • המלכה של העולם
    כ"ה אב תשע"ט
    וואי שלב 7 ממש קשה!!!!!!
  • המלכה של העולם
    כ"ה אב תשע"ט
    ואאי בעצם 7 ממש קל!!!!!!!!!
  • אחווה
    כ"ה אב תשע"ט
    איזה קללללל!!! עם קצת מחשבה עוברים תיק-תק
  • שירה
    כ"ה אב תשע"ט
    איך עוברים את שלב 6? ממממממש קשה מישהו עבר?
  • יובל רז
    ז' תשרי תש"פ
    משחק מדליק שמפתח את החשיבה היצירתית המלמדת אותנו לחשוב מחוץ לקופסא. נ.ב. סיימתי את כל השלבים!!!!
  • חסוי
    כ"ז אלול תש"פ
    תודה רבה ערוץ מאירי על המשחק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • אלעזר
    ב' שבט תשפ"ג
    שלב 7 קשה
  • ינון חדד
    ה' אב תשע"ט
    אני לא מצליח לעבור את שלב 2
  • אריאל
    ה' אב תשע"ט
    קל ברמות
  • מלכה חסויה ;)
    ה' אב תשע"ט
    ראשונהההההה!!!!!! משחק מדהים!!!!
  • אריאל חורי
    ה' אב תשע"ט
    לאילה אין אפשרות לעבור את שלב 7 אפשר תשבה רמז כול שהוא אשמח ערוץ שוווווווווה
  • יטדחצצ
    ה' אב תשע"ט
    גמרתי ראשון
  • איתמר רבונה
    ו' אב תשע"ט
    המשחק בסדר קצת קשה
  • איתמר רבונה
    ו' אב תשע"ט
    המשחק אחלה
  • יעל
    ט"ז טבת תש"פ
    איך עושים את שלב 5 אגב המשחק יפה
  • חנה בתיה
    ג' אייר תש"פ
    קשה!!!!!!!!!!
  • טוהרושש
    כ"א ניסן תשפ"א
    אני לא מצליחה
  • נעמה
    כ' אב תשע"ט
    לאיילה עורכת תוכן איך עושים את שלב 5 הוא לא ברור ממש ממש קשה!!!!!!!!!!!!! יואוווו
    • שלמה אלוף העולם
      כ"ב אלול תשע"ט
      מה הבעיה לשנות כיוון לקו פשוט לוחצים על המראה
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ"א אב תשע"ט
      שלום נעמה. אם הצלחת להגיע לשלב 5 אנחנו מאמינים שתצליחי גם לעבור אותו. בהצלחה!
      • יוסי
        כ"ד תשרי תש"פ
        לאילה עורכת תוכן נכון קוראים לך אילה שושני?(כל הכבוד שאת משתדלת לענות לכל התשובות באתר!)
        • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
          כ"ה תשרי תש"פ
          תודה רבה! וכן
      • נעמה
        כ"א אב תשע"ט
        תודה אבל זה ממש לא ברור!!!!!!!!!!!!!! וממש לא נראה שאפשרי לעבור אותו אולי תעשו אותו פשוט יותר או שתהיה אפשרות במשחק לקבל רמז קטן:-)!!!! אבל בכל זאת תודה רבה ואשמח אם זה ישתפר
  • תאיר דרי
    כ"ה אלול תשע"ט
    משחק מהמם הגעתי עד שלב 8 ונתקעתי שם
  • לאילה עורכת תוכן
    כ"ו אלול תשע"ט
    אי אפשר לעבור את שלב 8
    • חסוי
      ה' כסלו תש"פ
      אפשרי
  • שי- אל בר אשר
    כ"ט אלול תשע"ט
    שלב ארבע ממש קשה בישבילי!!!!!!!!!!
    • בלא בראון
      י"א תשרי תש"פ
      יש לך שם מההההמם!!!!!
  • עדיאל יטיב
    כ"ט אלול תשע"ט
    אני לא מצליח את שלב 6
  • יואל
    י"ד חשון תש"פ
    קללללל
  • 1234
    א' תמוז תש"פ
    סיימתי הכל הכל קל חוץ משלב 8 ממש קשה
  • האלופים
    ו' אייר תשפ"א
    סימנו את הכל קל קלותי אין עלינו
  • אוריה כהן זדה
    ו' אלול תשע"ט
    8 הכי קשה
  • אביתר שלי ויגל
    ו' אלול תשע"ט
    משחק יפה
  • חגי
    ט' אלול תשע"ט
    אי אפשר לעבור את שלב 6
    • ש.ס.ח.
      ד' תשרי תש"פ
      נכון. מישהו עבר ויכול לעזור לי? תודה מראש...
  • נשמת
    א' חשון תש"פ
    קליל
  • המלך של העולם
    י"ד שבט תש"פ
    וואלה זה קל
  • הארי פוטר
    כ"ד אב תש"פ
    הצלחתי את כל השלבים בלי להיפסל איפלו פעם אחת!!
  • פריאל
    ד' אלול תש"פ
    משחק חשיבה קשה
  • יהודית
    ג' חשון תשפ"א
    סיימתי את כל השלבים זה קל ברמות
  • תום
    ט"ו אלול תשע"ט
    קל! כמו קרנבל
    • בלא בראון
      י"א תשרי תש"פ
      לא באמת קוראים לך תום
  • דוד
    ז' חשון תש"פ
    6 קשה
  • אמונה כהן
    ט' חשון תש"פ
    זה לא משנה מי ראשון!
  • אלמונית מנהריה
    ו' אייר תש"פ
    גמרתי יששששש!!!
  • אין עלי
    י"ב אלול תש"פ
    אדיר
  • הלל בלוי
    י"ב שבט תשפ"א
    המשחק הכי קל
  • אבנר
    י"ד שבט תשפ"א
    יפה
  • נעמה כהן
    ח' טבת תשפ"ב
    חמוד ויפה. שלב 5 קשה
  • השם לא רלוונטי
    כ"ג אלול תשפ"ד
    מה זה המשחק הקל הזה עכשיו זאת הפעם ה24 שלי