" "

משחק - מסלולון

עליכם לדאוג לכך שהמכונית תצליח להקיף את המסלול מבלי לצאת ממנו.

לחצו על לחצן העכבר כדי להפנות את המכונית (המכונית פונה ימינה בלבד).

התקדמו בשלבים וצברו נקודות. המהירות עולה!

בהצלחה!

התגובות שלכם

  • שירה הנסיכה
    כ"א אדר תש"פ
    משחק ממש כיף תודה ערוץ מאיר
    • מעיינוש הממוש
      כ"א אדר תש"פ
      מגננננננננננניב סתאאם עדיין לא שחקתי
  • מתוקי חמודי
    כ"א אדר תש"פ
    מה עושים פה?
  • רזיאל
    כ"א אדר תש"פ
    משחק מגניב!!!!!
  • יודה אריה וחיה רחל
    כ"א אדר תש"פ
    משחק מגניב. אנחנו כבר בשלב 5
    • מנדי כהן
      כ"ה אדר תש"פ
      חחח אני כבר בשלב 11
  • שירה
    כ"א אדר תש"פ
    לא כל כך כיף
  • אני ראשון
    כ"א אדר תש"פ
    משחק אדיר
  • מישהו
    כ"א אדר תש"פ
    אחלה משחק שבעולם
  • מבשרת צופיה
    כ"א אדר תש"פ
    חמוד וכיף
  • פיירשטיין
    כ"א אדר תש"פ
    אנחנו הגענו לשלב שש
    • פיירשטיין
      כ"ב אדר תש"פ
      הטובים
    • מה זה משנה?!
      כ"ב אלול תשפ"ד
      גם אנחנו
  • שניאור המלך
    כ"א אדר תש"פ
    מגניבבבבבבבבבבבב
  • אני סודי
    כ"א אדר תש"פ
    גמרתי את כל השלבים...
  • מה זה משנה
    כ"א אדר תש"פ
    שלללבבבב 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • עוקב אחריך
      ב' טבת תשפ"ב
      משחק מהמם אני בשלב שמונה!!!!!!!!!!! מהירות מטורפת~ חיקוי
  • אני בשלב שמונה
    כ"א אדר תש"פ
    משחק מהמם אני בשלב שמונה!!!!!!!!!!! מהירות מטורפת
  • שדרות הכי גברים
    כ"א אדר תש"פ
    לא הבנתי מה בדיוק הקטע במשחק הזה אבל אני יודע שאמיתי צברי משדרות הכי גבר
  • איתי נגארי
    כ"א אדר תש"פ
    משחק מגניב הגעתי לשלב 7
  • אביטט
    כ"א אדר תש"פ
    זה שיא קשה הגעתי רק לשלב 3 תעזרו לי
  • קורונה
    כ"א אדר תש"פ
    אני די גרועה בזה אני בשלב 3 ניקוד 700 תגידו לי עם זה הרבה או קצת
  • ישי עמאר
    כ"א אדר תש"פ
    משחק טוב רק של-40000 אין סיכוי (שלב 11)
  • אריאל שמואל
    כ"א אדר תש"פ
    לאיילה העורכת, תוכלי להוציא עוד משחק שאפשר לזוז ג'ם שמאלה? זה מבאס שאי אפשר לתקן, אם בטעות זזתי יותר מדי ימינה...
    • איך קוראים לי?
      א' סיון תשפ"א
      אם היא תוסיף את זה לא יהיה קטע למשחק
      • עוקב אחריך
        ב' טבת תשפ"ב
        אם היא תוסיף את זה לא יהיה קטע למשחק ~חיקוי
  • פלוני אלמוני
    כ"ב אדר תש"פ
    משחק ממש כיף תודה ואגב הגעתי לשלב 13
    • לא ידוע
      כ"ב אדר תש"פ
      אין סיכוי לעבור את שלב 11
  • דביר גואטה
    כ"ב אדר תש"פ
    הצלחתי לשנות כיוון
  • יאיר
    ט"ז ניסן תש"פ
    משחק פשוט קשה
  • מלך העולם
    י"ח ניסן תש"פ
    קשה בטירוף
  • אור דוד
    י"ח ניסן תש"פ
    יפה
  • חסויה המלכה
    ו' אייר תש"פ
    משחק פצצה הגעתי לשלב 7!
  • מיכל שמעוני
    כ"ז טבת תשפ"א
    אני לא יכולה לעבור לשלב שלוש .......... אוף
  • תמר ויצחק
    כ"ז טבת תשפ"א
    וואו איזה משחק יפה וחמוד תודה ערוץ מאיר אוהבים אותכם!
  • חסוי
    כ"ט ניסן תשפ"א
    יפה אבל פחות מהמשחקים האחרים
  • שרה
    י"ח אב תשפ"ד
    חמוד
  • חני
    כ"ג אדר תש"פ
    משחק מווווווווווושלם
  • אסף רז הגבגבר
    כ"ד אדר תש"פ
    משחק סבבה שבעולם
    • עוקב אחריך
      ב' טבת תשפ"ב
      משחק סבבה שבעולם ~חיקוי
  • גאולי
    כ"ד אדר תש"פ
    זה משחק הכי טוב פה!!!! אני ממש אוהבת אותו! אשמח שתעשו עוד משחקים עם מכוניות, תודה ערוץ מאיר!!!!
  • עע
    כ"ו אדר תש"פ
    אני בשלב 4 עם 800 נקוד
  • יודה אריה וחיה רחל
    כ"ו אדר תש"פ
    אנחנו כמעט עברנו את שלב 8!!
  • זה לא חשוב עכשיו
    כ"ו אדר תש"פ
    לאילה עורכת תוכן- אני אשמח עם תוכלו לעשות שיוכלו לפנות לכול הצדדים? זה ממש חשוב לי. אני אשמח לתשובה ממך. תודה. ודרך אגב, ערוץ מאיר, אתם 'פצצה'! תודה על הכול! באמת עוזר בחופש..
    • איך קוראים לי?
      ט"ו אלול תשפ"א
      אם היא תוסיף גם שמאלה לא יהיה קטע למשחק כל הקטע זה שצריך לפנות בדיוק
  • חסוי
    כ"ו אדר תש"פ
    לא מצליחה בסיבובים
  • אלעזר
    כ"ז אדר תש"פ
    להילה עורכת תוכן כל תגובה שאני שולח לא עובדת ** תשובת מערכתה אתר- שלום אלעזר. כפי שאתה רואה - תגובתך פורסמה.**
  • מוישי פינסון המלך
    כ"ו ניסן תש"פ
    מגניב
  • רוני פלדמן
    כ"ד חשון תשפ"א
    משחק ממש מגניב וכיף
  • גילי אור הרמן
    ד' כסלו תשפ"ב
    תמיד שמיצאתי את כל המשחקים אני תמיד נכנסת למשחק הזה אבל איזה באסה! כי אז אחרי 3-4 משחקים אני כבר גם ממצא את זה!
  • ייע
    י"ג תמוז תשפ"ב
    כיף
  • ימי
    י"ד תמוז תשפ"ב
    זה אחלה משחק!!!
  • נני
    כ"ד טבת תשפ"ג
    מגניבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
  • רקקקקקקקק ביתר
    ט"ו שבט תשפ"ו
    איך עוברים את שלב 66666 אוףףףףףףףף😒😒😒😒😒😒
  • רקקקקקקקק ביתר
    ט"ז שבט תשפ"ו
    רקקקקק ביתר משחק מתורףףףףף תודה ערוץ מאיר האלופים💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤
  • רא
    ד' ניסן תש"פ
    אחד מהחמישים המשחקים הטובים במרשתת
  • cool
    ד' ניסן תש"פ
    cool!!!!!!!!!קל מאוד!!!!!!!
  • שמואל פרנקל
    ה' ניסן תש"פ
    סיימתי את המשחק נורא משעמם
    • אהרון בלומנטל
      י"ג ניסן תש"פ
      מה משעמם ? בקושי הגעתי לשלב 3
  • 1234
    כ"ו ניסן תש"פ
    המשחק הזה ממש קל אבל גם כיף
  • 1234
    כ"ו ניסן תש"פ
    הגעתי כבר לשלב 3
  • לולי
    כ"ו ניסן תש"פ
    זה לא מצליח!!!!!!!!
  • mira
    כ"ח ניסן תש"פ
    lol im still on level1
    • איך קוראים לי?
      ט"ו אלול תשפ"א
      ובתרגום לעברית חחח אני עדיין בשלב 1
  • יוסף לוי
    י"ד אב תש"פ
    זה אדיר
  • אריאל לוגסי
    כ"א אלול תש"פ
    כיף לי
  • ראם
    ח' שבט תשפ"א
    1234
  • מישפחת הרמן מצפון!
    י"א שבט תשפ"א
    יפה מאוד כל הכבוד זה אחד המשחקים האהובים אלנו!
  • יניב בן משיח
    י"ג אדר תשפ"ג
    משחק יפה ואין על יניב בן משיח ועופר לוי בעולם
  • היוש לכוווווולם!!!
    כ"ח כסלו תשפ"ה
    ואוו חמוד!
  • לירוני
    כ' תמוז תשפ"ה
    לוקח זמן עד שזה עובד😴😴😴
  • דוד חי
    כ"ח אדר תש"פ
    אפילו שלב 1 לא עברתי
  • אביב
    כ"ט אדר תש"פ
    אני הגעתי רק לשלב 2 :(
  • חסוי
    א' ניסן תש"פ
    אפשר לא לעשות שהאוטו יהבהב כשנפסלים זה משגע!
  • שטערני
    א' ניסן תש"פ
    אוף לא עובד לי ** תשובת מערכת האתר - ממליצים לרענן ולשחק בעזרת דפדפן כרום. אם עדין לא עובד - ניתן ליצור קשר עם צוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר. **
  • חסוי
    כ"ג תמוז תש"פ
    מגניב
  • עמנואל
    י"ב אב תש"פ
    זה משחק אתגרי וכיף! תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ??
    ה' חשון תשפ"א
    וואי אני גרועה בטירוף, אני כבר בשלב הראשון נפסלת...
  • ??
    ה' חשון תשפ"א
    לא שמתי לב אני בשלב שלוש התבלבלתי, כנראה אחותי כבר התחילה...
  • עלאי צ'פל
    כ"ז שבט תשפ"א
    אם משחק די מגניב אבל לפני כמה ימים הוא עבד לי ועכשיו לא
  • לא מגלה
    ז' סיון תשפ"א
    קשה
  • חנה
    ט' ניסן תש"פ
    משחק טוב!!!!
  • יונה המלך
    י"א ניסן תש"פ
    100מם ממש כיף
  • דוד המלך
    כ"ח ניסן תש"פ
    משחק כיף אני בשלב 7 וגם קל
  • אביה
    ב' אדר תשפ"א
    אני בשלב 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • זיו בר-טל
    ל' ניסן תש"פ
    אני כבר בשלב 10
  • דורון
    י"ט חשון תשפ"א
    20
  • חני יאיר
    כ"ב סיון תשפ"ב
    מושששששששש אתם אלופים
  • מעין סבג
    י"ב ניסן תש"פ
    לא הבנתי מה עושים
  • אושרית קורנספן
    י' אייר תש"פ
    הגעתי לשלב 3 עם 4,690
  • ביפ..
    י"א חשון תשפ"א
    הגעתי את שלב 5
  • אוריקוש ארד
    ז' אדר תשפ"א
    שלב 2!!!!!!! -איך הגעתם לשלב 10??????
  • חסוי
    ט' סיון תשפ"א
    הגענו לשלב:12 ערוץ מאיר האלופים
  • פלונית
    ז' אב תשפ"ב
    משחק מעצבןןןןןןןן איאפשר ככה
  • הגברר
    כ"ו אדר תשפ"ג
    כמה שלבים יש בכלל?????
  • הללי נעמי שני
    כ"ב אדר תש"פ
    קשה
  • איתן בןצבי
    כ"ב אדר תש"פ
    מטורףףףףףףףףף
  • משהו..
    כ"ב אדר תש"פ
    אני רק בשלב 3 :(
  • מושלמת ביותר
    י"ט ניסן תש"פ
    הצלחתי להגיע ל349 שיא
  • חומוס
    כ' ניסן תש"פ
    מגניב
  • הודיה כהן
    ט' אב תש"פ
    משחק מושלם
  • חחחחח
    כ"ג חשון תשפ"א
    אי אפשר לנצח בזה אני ,,בשלב 1