" "

משחק - כרטיס טיסה

עולים חדשים מגיעים לארץ! עזרו להם לנחות בבטחה.

השתמשו בעכבר כדי לסמן את מסלול הטיסה של כלי הטיס, והנחיתו כל כלי טיס בשדה המתאים לו. היזהרו מהתנגשויות אוויריות! בהצלחה

התגובות שלכם

  • תמר
    ו' אלול תשע"ז
    אני מאוד מאוד אשמח אם מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך משחקים. זה נראה משחק כיף ואני לא מצליחה להבין איך משחקים. תודה מראש!
    • מנדי
      א' טבת תשפ"א
      מטורף
    • הילה
      כ"ה תשרי תשע"ח
      פשוט לוחצים על המטוס ואז יש בקו מקווקו שביל לאן הוא צריך להגיע ואת מזיזה אם העכבר את המטוס
  • נעה מרקביץ
    ו' אלול תשע"ז
    המשחק הזה הוא לילדים שאוהבים אתגרים, ואני מאוד אהבתי!
  • שניאור זלמן כרמל
    ו' אלול תשע"ז
    עברתי את כל השלבים [זה היה מאוד קל בלי לשקר]
  • טליה שמילה
    ו' אלול תשע"ז
    הגעתי לשלב 9 והוא ממש קשה. יש שם מקום אחד שצריך להכניס אליו 35 מטוסים. ובקיצור השלב הזה קש בטירוף שאי אפשר לדמיין. אתם אפילו לא מבינים עד כמה זה קשה
  • המושלמת
    ז' אלול תשע"ז
    זה משחק קול אבל מזה קשה נכון??
  • מישהו =)
    ז' אלול תשע"ז
    משחק ממש קשה ולא נוח כי גם כשאני מכניסה אותם הם יוצאים מהצד השני, אז מה הקטע?! אבל מגרה לדעת מה יש בשאר השלבים (נראה לי שזה יותר מידי 10 על הפעם הראשונה)
    • בניה שמואל איזק
      כ"א אב תשע"ח
      זה ממש קל אני עכשיו בשלב 8
  • שירי
    ז' אלול תשע"ז
    מי שגילתה את זה ראשון שתדע שאני ראיתי איך זה עלה לערוץ מאיר..
  • שירה חבשוש
    ח' אלול תשע"ז
    משחק טוב אהבתי
    • עו7
      כ"ד אדר תש"פ
      משחק טוב
  • מ
    ח' אלול תשע"ז
    מי שהוא יכול להסביר איך משחקים?
    • נעה נחמני
      ו' תמוז תשע"ח
      למ!!! כל מטוס שמגיע לוקחים אותו עם העכבר מזיזים אותו לנתיב שמסומן עם חצים. ופונים למטוס הבא!!
  • תמר דגן
    ט' אלול תשע"ז
    מאוד מאוד קשה המשחק.
  • הואאא וואנייי
    כ"ו תשרי תשע"ח
    זה קשה כי עד שאתה מגיע למספר גבוה של נחיתות אתה נפסל!!!
    • הודיה מוטיעי
      י' כסלו תשע"ח
      אני מסכימה אתך לגמרי .
  • דביר שוקרון
    ג' טבת תשע"ח
    זה משחק קשה.
  • חסוי
    ט"ז אייר תשע"ח
    משחק כיף
  • חסוי
    ט"ז אייר תשע"ח
    משחק כיף
  • גג
    ל' סיון תשע"ח
    שלב שתים קל
  • שמעון
    ל' סיון תשע"ח
    סיימתי את כל השלבים מלא פעמים
  • מיכל
    ב' תמוז תשע"ח
    הגעתי לשלב 12 האחרון
  • שובל הרוש
    כ"ח אב תשע"ח
    משחק כיף
  • ברקת
    כ"ח אב תשע"ח
    אוווף המשחק הזה ממכר אבל מעצבן! הגעתי רק עד שלב 9 ואיך אפשר לעבור אותו :(
    • אילה עורכת-עיתון
      ב' חשון תשע"ט
      אפשר אני בשלב 10
  • יסכה
    י"ט אלול תשע"ז
    שווה ממש כיף
    • יסכה כהן
      י"ז ניסן תש"פ
      גם לי קוראים יסכה!
  • אדל כהן זדה
    כ' אלול תשע"ז
    מהמם מאלף כיף
  • מושקי
    כ"ג אלול תשע"ז
    קשה!!!!!
  • הדסה
    כ"ד חשון תשע"ח
    הגעתי לשלב 10 סתאם
  • נוה שרים
    כ"ו חשון תשע"ח
    מני אתה צודק לגמרי
  • ישראל קורד
    ל' כסלו תשע"ח
    נתקעתי
  • לוי עמוס
    ל' כסלו תשע"ח
    הגעתי לשלב 9
  • ליאה.
    ט"ו תמוז תשע"ח
    אילה יקרה. למה הוא (המחשב)לא מסמן לי נקודות לטבלת השיאים
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      י"ח תמוז תשע"ח
      שלום ליאה. את צריכה להיות מחוברת דרך המשתמש האישי שלך כדי לצבור נקודות. בהצלחה
  • יוסי גחון
    י"ט תמוז תשע"ח
    אני בשלב 9
  • יוסי גחון
    י"ט תמוז תשע"ח
    איך מסימים את שלב 9
  • מנחם מנדל
    כ"א חשון תשע"ט
    לאילה תעני לי מהר. המשחק לא שומר לי את השלבים ויש לי משתמש אישי אשבח לתשובה תודה.!!!
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ"ג חשון תשע"ט
      שלום. השלבים נשמרים בדפדפן, לא אצלנו באתר. לכן, אם כשמישהו מוחק את ההיסטוריה של הדפדפן אז גם הניקוד נמחק, וכנראה זה מה שקרה.
  • חסוייי
    כ"ה חשון תשע"ט
    לאילה סליחה אבל לא הבנתי מה זה ההיסטוריה של הדפדפן סליחה
  • תמר פלינט
    י"ח סיון תשע"ט
    איזה מלכה אני סיימתי את כל השלבים וואי זה קשה שלב 10 ו11 אבל 12 הצלחתי אחרי 2 ניסיונות :)
  • חסויה 2
    כ"ז אלול תשע"ט
    המשחק ממש קשה אני רק בשלב 2
  • יוכבד
    א' ניסן תש"פ
    יפה
  • יעלי
    י"ג ניסן תש"פ
    לא עובד לי, הוא עושה לי רק מסך בצבע סגול.
  • עופר יונה
    י"ג ניסן תש"פ
    משחק ממש כיף אבל ת'כלס זה משחק דפוק
  • מני
    ב' אלול תשע"ז
    המישחק הזה קשה מאוד וואיי וואיי...
    • אוריה הופבאור
      כ"ט אלול תשע"ז
      נכון את צודקת בגדול
    • חסוי
      י"ב ניסן תשע"ח
      קל מאוד אגב השיא שלי 8766598 מטוסים
    • אברהם
      ה' אלול תשע"ז
      משחק מעצבן
      • בני
        ו' אלול תשע"ז
        הגעתי לשלב חמש וזה מעצבן!!!!!!!הם כל הזמן נתקעים אחד בשני!!!!!
        • מני
          י"ב חשון תשע"ח
          המשחק הזה לא מתוכנת טוב ולכן אי אפשר להתקדם יותר מדי שלבים וזה פשוט מ-ע-צ-ב-ן :(
        • בניה שמואל
          ל' כסלו תש"פ
          נכון לגמרי דווקא בשלב 5 נתקעים
    • חסוי
      י"ב אלול תשע"ז
      נכון
    • תפוזינה
      ב' כסלו תשע"ח
      משחק אדיר
    • יחימע
      י' טבת תשע"ח
      צודק
  • אגם
    ב' אלול תשע"ז
    יפה אבל לא כל כך הבנתי ובכל זאת הצלחתי
  • שני כהן
    ג' אלול תשע"ז
    משחק נפלא תודה רבה לערוץ הנפלא
  • עוז לוי
    ג' אלול תשע"ז
    משחק אדיר השיא שלי 247
  • נטע
    ג' אלול תשע"ז
    קשה!
  • מוריה אוריין
    ה' אלול תשע"ז
    המשחק מאד כיף
  • רבקה
    ה' אלול תשע"ז
    המשחק הזה חיים משוגעים!!!! תודה רבה ערוץ מאיר!!!
  • אמוננוש:)
    ה' אלול תשע"ז
    קשה אבל כיף
  • בניה חבשוש
    ה' אלול תשע"ז
    גיליתי את זה 1 (ראשון) אהבתי
  • תותי
    ה' אלול תשע"ז
    הגעתי כבר לשלב 4! זה ממש קשה!!
  • נבו רפאל
    כ"א סיון תשע"ח
    אי אפשר לעבור את שלב 2 מעצבן!
  • יוסף אגיב
    ז' חשון תשע"ט
    לא הצלחתי
  • פלוצי פליצה
    כ"ב אייר תשע"ט
    מאוד מרשים
  • חסוי
    כ"ג אייר תשע"ט
    אני הגעתי לסוף וזה התחיל מהתחלה
  • אנונימי
    ד' ניסן תש"פ
    יפה מאוד
  • כנרת פולק
    י"ב אייר תש"פ
    הי
  • יעקב המלך
    ה' אב תשפ"א
    לאילה עורכת תוכן המשחק לא נותן ללחוץ על המטוס האחרון בשלב שלש
  • מיאאאאאאאווווווווו
    כ"ב שבט תשפ"ד
    שלב 6 קשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(אם צריך להוסיף עוד סימני קריאה אז אני יוסיף מבטיח)
  • משי
    ה' תשרי תשע"ח
    זה קשה אבל המשחק הכי כיפי בעולם
  • טליה
    ו' תשרי תשע"ח
    כיף מאוד
  • יודי שאער
    ט' תשרי תשע"ח
    הגעתי לשלב שתיים
  • יונתן כהן
    ד' אדר תשע"ח
    הגעתי לשלב 17
  • יאיר
    ז' סיון תשע"ח
    קשה
  • אמיתי כהן
    כ' תמוז תשע"ח
    אני גמרתי את כל השלבים
  • שטערנא
    ו' אב תשע"ח
    אני הגעתי ל1476
  • ידידיה זורנו
    כ"ה תשרי תשע"ט
    לא אהבתי
  • שושה
    כ"ה תמוז תשע"ט
    כיףףףףףףףףףףףףף אין על ערוץ מאיר בעולמות
  • ברקגעיון
    ז' חשון תש"פ
    משחק ממש כיף תודה רבה:-)
  • משה
    כ"ב אדר תש"פ
    למה זה לא עובד לי? *תשובת מערכת האתר - במשחק הזה נוצרה בעיה. אך עקב המצב כרגע אנו מעדיפים להשקיע מאמץ בליצור משחקים חדשים במקום לתקן את זה. תודה על ההבנה.**
  • לא מגלה
    ט"ז ניסן תש"פ
    שלום אילה למה זה לא עובד לי **תשובת מערכת האתר - בבקשה תצרי קשר עם צוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר**
  • רעות7
    י"ח ניסן תש"פ
    לאיילת עורכת תוכן! המשחק לא עובד לי. אשמח לטיפול!
  • משה זוכמיר
    י"ח ניסן תש"פ
    המשחק נטען אבל אחרי זה עושה רק מסך בצבע אפור ** תשובת מעכת האתר - בבקשה תפנה לצוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר**
  • שירה דיין
    ד' אייר תש"פ
    משחק מאוד כיפי!!!!!
  • חנה בן חיים
    ד' אייר תש"פ
    משחק כיף
  • איתמר ארד המלך
    י"ז טבת תשפ"ב
    משחק טוב
  • יגלדוד צרפתי
    כ"ה אדר ב תשע"ט
    תפעילו את המשחק כבר
  • נועה אסולין
    כ"ו ניסן תש"פ
    קשה מעצבן אני רק בשלב 2 מרגיז
  • לא אומר
    ד' אייר תשפ"א
    יפה אבל איך קשור לעצמאות ?
  • חגית כהן
    י' אלול תשע"ז
    שלב 5 מאוד קשה
  • חגית כהן
    י"ג אלול תשע"ז
    הגעתי לשלב 6 וסגרתי תמחשב יום אחרי זה התחיל משלב 2
  • אליצור
    ט"ז אלול תשע"ז
    איזה כיף
  • הודיה מוטיעי
    א' כסלו תשע"ח
    איזה כיף הגעתי לשלב 5
  • יוחאי
    י"א אב תשע"ח
    סיימתי הכל!!!
  • חסוי/ה
    י"ב אב תשע"ח
    מהממם! הגעתי לשלב 6! תודה ערוץ מאיר! וד'א, על מה אסי צובל אחראי בערוץ? חסוי/ה
  • אילה עורכת
    ב' חשון תשע"ט
    יש בעיה בשלב 12
  • נועם פחימה
    ט"ז תשרי תשע"ח
    זה המשחק שהיה לי בכל החיים ואני ברמה שתיים
  • רעיה טמסות
    כ' אייר תשע"ח
    זה לא עובד לי
  • טל חיים
    כ"ב אייר תשע"ח
    קשה
  • אודל
    כ"ג אייר תשע"ח
    אני שימתי את הכול חחח
  • מאור
    כ"ד סיון תשע"ח
    הגעתי לשלב 9 סגרתי את המחשב וזה התחיל משלב 2
  • אילה המהממת
    כ"ו סיון תשע"ח
    קשה!!!!! אפילו את שלב 1 לא הצלחתי לעבור
  • מנדי.
    כ"ז סיון תשע"ח
    קשה...
  • חסוי
    כ' אב תשע"ח
    לא עובד לי
  • חסוי
    י"ח תשרי תשע"ט
    שלב 9 בלתי אפשרי
  • תדעו בהמשך ()()()
    כ"א תשרי תשע"ט
    משחק קל
  • חסוי
    י"ט טבת תשע"ט
    הגעתי ל 12 בלי פסילה הגעתי ל 12 בלי פסילה אחת
  • רות
    ו' אייר תש"פ
    אני בשלב6 זה כיף
  • אל על
    כ"ז אב תש"פ
    שיאו משחק מטורף
  • יעל
    כ"ב אלול תשע"ט
    משחק כיף ברמות
  • נעמה זערור
    י"ז אדר תש"פ
    הצלחתי לעבור את שלב 5 אחרי 5 ניסיונות נכון זה מגניב
  • תמר שיפמן
    כ"ז ניסן תש"פ
    תודה לכם על כל המשחקים והסרטים היפים רק חבל שמערת השבעים והחללית אבות לא עובדים אשמח אם ימשיכו להפעילם בתודה מראש תמר שיפמן **תשובת מערכת האתר - בבקשה תפני לצוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר**
  • יאיר
    ח' טבת תשפ"ה
    זה לא נטען
  • המלכה
    כ"ו סיון תשפ"ה
    זה קשה ברמותתתתתתתתתת
  • המלכה
    כ"ו סיון תשפ"ה
    זה לא בשבילי
  • רעיה נרי גל
    כ"ד סיון תשפ"ו
    מי פה סיוון תשפו? חחחחחחח🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • לההההה
    כ"ג תשרי תשע"ח
    וואי זה כיף
  • פרציפלורה הופשטוך
    כ"ה תשרי תשע"ח
    בהתחלה לא הבנתי אבל עכשיו אני כבר עוברת שלבים ...תוך שניות! צריך לשחק כמה פעמים כדי להבין
  • דניאל מנצור
    י"ט כסלו תשע"ח
    קל ב-ט-י-ר-ו-ף!!!!
  • שרה
    י"ג תמוז תשע"ח
    קשה
  • מנצור
    י"ג תמוז תשע"ח
    הגעתי לשלב 6!!!!
  • 1232
    כ"ב תמוז תשע"ח
    הגתי לשלב חמש וזה נמחק לי
  • ט7טח
    כ"ג תמוז תשע"ח
    קשה
  • שמעון
    כ"ח אב תשע"ח
    משחק כיף מטוסים זה כיף
  • איו כמוני
    ו' אדר תשע"ט
    אני הגעתי לשלב 7 פשוט אין כמוני!!! סתם חיים בסרט
  • יוכבד שטראוסבר
    ל' סיון תשע"ט
    משחק קולללל
  • רחלי מנשה
    ט"ו תשרי תש"פ
    וואי אני מזה אוהבת את המשחק הזה
  • רוני שוקרון
    י"ד כסלו תש"פ
    קשה מאוד
  • לא ידוע
    ז' אדר תש"פ
    המשחק לא עובד לי
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ט' אדר תש"פ
      שלום. נבדוק זאת תודה.
  • צחטו
    ח' אדר תש"פ
    משחק מעצבן
  • יוסף
    י"א ניסן תש"פ
    אילה זה לא עובד לי!! **תשובת מערכת האתר - בבקשה תפנה לצוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר**
  • מעין
    כ"ג סיון תש"פ
    וואו משחק קשה!!
  • 30540168
    כ"ב חשון תשפ"א
    אחלה משחק
  • ריקי קלישר
    כ"ה ניסן תשפ"א
    תודה רבה