" "

אלעד הולך לעבודה עם אבא אוריאל ברפת. יחד הם ישאבו חלב אבל גם ישקו חלב (וזה לא פשוט כמו שזה נשמע) חוץ מהריח יש ברפת, עוד כמה עבודות שצריך להתמודד איתן.

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • דוד
    י"ג ניסן תשע"ח
    בן דוד שלי
  • הלל
    ח' סיון תשע"ד
    אחלה של סרט
    • רבקה
      כ"ט תמוז תשע"ד
      הסרט היה יפה נהננו ממאוד
  • יוסי
    י"ח אב תשע"ד
    אחלה סרט ואחלה רפת יש לנו בישוב
  • אלחנן גלבוע
    ד' אייר תשע"ה
    אני שונא להיות ברפתות בגלל הריח שיש שם
  • מושקי
    כ' אב תשפ"א
    איך אומרים לא בוכים על חלב שנשפך
  • שירה
    כ"ג אב תשע"ד
    רפת נחמדה ביותר
  • שחף1
    י"ד אלול תשע"ד
    מדהים אין אין
  • שרה קולטון
    כ"ג סיון תש"פ
    יפה...
  • אורי
    כ"ו תמוז תשפ"ה
    רוצים עוד עונה של בול בפוני!!!!!
  • אביה ונועם
    ז' אב תשע"ד
    שלום!!!!!!!!!!!!!!!!
  • דבורה לב ארי
    י"ט תשרי תשע"ה
    אני מתה על הרפת יש שם אחלה ריח וגם יש לנו בישוב(רמת מגשימים שבגולן)רפת ע נ ק י ת
  • עדי רבינוביץ
    ז' טבת תשע"ה
    רפת מהממת אין עליה למרות הריח יש שם אחלה רפת