אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות
שמשון מאוד רעב הוא רוצה כבר לאכול סנדביץ מלחם טוב. אז היום הוא הולך לעבוד במאפיה. חנן הבן של דוד האופה הולך לעזור לו לאפות לחם בריא. פת במלח היא לא מאפיה רגילה כאן אופים רק 'לחם מחמצת'. בשביל להבין מה זה? למה זה בריא יותר? ואיך עושים את זה? תצטרכו לצפות בפרק הזה של 'אבא ליום אחד'
התגובות שלכם
מאיר מולאיוף
י"ג אב תשע"זטליה
ח' אדר תשפ"בבניה
ט"ז כסלו תשפ"דשירה לפיד
ב' טבת תשע"חמעיין אלמכיאס
ט' טבת תשע"טחני הרשקופ
כ"ט טבת תשפ"והמלכה!
כ"ד אדר ב תשע"והודיה גואטה
כ"ו אדר ב תשע"ואלקנה דדוש
כ"ה סיון תשע"חמוסי קולטון
ט"ז סיון תש"פLAY
כ' תשרי תשפ"אשלוימי
ז' תמוז תשפ"בטוביה משה גרציק
ז' תשרי תש"פחסוי
ט"ו שבט תשפ"אפלוניעלמוני
ג' שבט תשע"טאביגיל שרה
י"ג תמוז תש"פטלי לוי
ב' שבט תש"פחסוי
כ"ג תמוז תש"פאוריה יהונתן הגבר
כ' אלול תשע"טחבדי
י"ח אלול תשפ"אחבדניקית
כ"א אדר תשפ"ב