" "

מפקדת מעמול נפלה לידי פרעטצל ונראה כי לא נותרה עוד תקווה. האם ימצאו אסי וגדי דרך להציל את המצב, והאם יהיו מוכנים לשלם את המחיר?

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • סוד
    י"א אייר תש"פ
    מדהים
  • זום זום
    י' תמוז תש"פ
    אסי וגדי פשוט פחדנים
  • אילאי ברק
    י"ט שבט תשפ"ד
    אני לא מבין מה אכפת להם מרובו גדי הרי הם כבר לא סוכני מעמול?!
  • דבורה לאה אופיר
    כ"א שבט תשע"ט
    אסי וגדי רקדנים
    • טל מנשה
      ב' אייר תשפ"ו
      מי אוהב את המאכל מעמול? (אני ממש לא)
  • סזסזס
    כ' תמוז תשע"ט
    יפההה
  • היגיון בריא
    כ"ב חשון תש"פ
    הם היו יכולים לחזור במכונת הזמן דור אחד כדי להחזיר את המכונה שהם הרסו
  • אלעד גרון
    ד' תמוז תש"פ
    אמורה לצאת עוד חודש עונת זומזום מה זה אומר שזה בלי אסי וגדי?
    • אסף רוטשטיין
      ב' טבת תשפ"ב
      אסי וגדי (י)היו בעונה הבאה
  • לא מגלה
    י"ב אב תש"פ
    לא הם לא
  • אש
    כ"ב אב תשפ"ד
    סרט מרתק ויפה
  • מנגו
    ט"ז חשון תשפ"ה
    לילה טוב
  • יצחק
    ג' שבט תשע"ט
    איזה משחק מאלף
  • דביר ואזנה
    י' אב תשע"ז
    וחוץ מזה אם צ'וצ'ו וריש נייהיו זקנים בפרק האחרון אז איך הם פתאום לא זקנים בעונה החדשה
    • לא משנה
      ל' סיון תשע"ח
      כי זה היה רק פרק לא קשור לעונה עצמה אלא סתם פרק שכאילו יהיה בעתיד
  • שהם מסודי אזולאי
    י"ז שבט תש"פ
    פרק טוב בטירוף
  • מנדי בצלאל
    כ"ו אדר תש"פ
    סדרה יפה מאוד
  • אני חמודה
    ה' תשרי תשפ"א
    הסדרה הזאת מאלפת
  • חסוי
    ד' סיון תשע"ט
    מגניב
  • רועי
    ט' שבט תש"פ
    אחלה סרט
  • זה אני זומזום
    כ"ב תמוז תש"פ
    אסי וגדי חכו לעונה הבאה אני יראה לכם מה זה חחחחחחח
  • נעה המלכה
    כ"ט סיון תשפ"ד
    סדרה טובה
  • אליה
    י"ט תמוז תשע"ז
    אוי נכון צודק אליעזר
  • ידידיה שלום
    כ"ה אלול תשע"ח
    מתי העונה הבאה של מעמול
  • ידידיה דורי
    כ"ז אלול תשע"ח
    לאילה עורכת תוכן מתי תצא העונה הבאה של הסדרה מעמול? זאת סדרה אלופה מגניבה וכיפית.
  • מעריצה מספר 1
    א' כסלו תשפ"א
    אין על ערוץ מאיר דרך אגב איזה ערוץ אתם בטלוזיה??? אני לא מצליחה לראות פעם זה היה 96 אבל עכשוו זה לא עובד לי אז משהוא יכול להגיד לי??? תודה רבה!! **תשובת מערכת האתר - שלום. אנחנו כבר לא בטלוויזיה. ניתן לצפות בנו רק דרך מנוי לאתר.**
  • למה זה מעניין אתכם
    ב' טבת תשפ"ב
    צ'וצ'ו היה יכול לחזור בזמן עם המכונה 'דור 1' ולמנוע מאסי וגדי להרוס את 'דור 2'
    • לא עינינכם
      כ"ד שבט תשפ"ד
      הם לא ידעו שיש את מכונת הזמן ''דור 1''
  • המלך
    ט"ו אדר ב תשפ"ד
    הסרט הכי מעניין שיש
  • לא מגלה
    י"ב טבת תשפ"ו
    לא אהבתי את הסוף
  • חסוי
    ב' אלול תשע"ו
    לא אהבתי את הסוף
  • אלעזר יעקב
    י"ג תמוז תשע"ז
    אם צ'וצ'ו סילק את אסי וגדי ממעמול, אז איך יכול להיות שהם חוזרים בעונה 3?
    • שלמוני
      י' אב תשע"ז
      בהחלט שומה מציין את הפיטורים שלהם. הם חזרו בגלל ה'טוסט עמבה'...
  • הדס
    י"א חשון תשע"ח
    סדרה אלופה אין עליכם ערוץ מאיר! תודה
  • נהוראי בניטה
    י' ניסן תשע"ח
    אני שרוף על אסי
  • נריה
    י"א כסלו תשע"ט
    מגניב
  • אוריה בוצקו
    י"ח אלול תשע"ט
    מענין
  • יעלוש
    ח' אלול תשע"ז
    אני חולה על אסי! משחק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ידידיה מולאיוף
    כ"ט אב תשע"ח
    כל הכבוד לאסי שהציל את גדי
  • אוריאל בן נון
    כ"ו אב תש"פ
    הסדרה הכי טובה שהייתה
  • חסוי
    ח' שבט תשפ"ב
    רק אני שמתי לב שיש רק חוט אחד לפצצה?
  • מושקי המוש
    י"ח כסלו תשפ"ג
    100מם
  • מנחם
    כ"ו תשרי תשפ"ד
    בשעה 3:59צוצו ממצמץ
  • נועם
    ז' ניסן תשפ"ד
    לא הבנתי אין לפרק המשך ישיר??
  • הדר
    ח' כסלו תשפ"ה
    טוב