" "
תמיכה
שלחו תגובה

משחקים › כדית והזיתים האבודים

כדית יצאה למסוק זיתים כדי להכין שמן להדלקת נרות!
על ידי לחיצה בעכבר עזרו לה להשיג את כל הזיתים והיהלומים!
היזהרו מכדור הבוץ הענקי והארגזים!

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • ללי
    ה' טבת תשע"ז
    וואי משחק ענק פצץ
  • רחלי טרבניק
    ה' טבת תשע"ז
    עשיתי את כל הרמות ובסוף יש סימן שאלה
    • יומינולי המנוזל
      א' ניסן תשע"ז
      גמרתייייייייייייי!!!!!!
  • אורי
    ה' טבת תשע"ז
    חייבים לקחת את כל היהלומים וכל הזיתים ורק אחר כך הוא נפתח... זה שלב ממש קשה
  • אליסף עמר
    ו' טבת תשע"ז
    כיף
  • מוישי .ר.
    ו' טבת תשע"ז
    איזה משחק כיף תודה לערוץ מאיר
  • מוחמד טרבניק
    י' טבת תשע"ז
    עעעעעעעננננננננננקקקקקקקקק
    • לא משנה כרגע...
      ו' ניסן תשע"ז
      המישחק הז ממש מיוחד אני אוהבת את סוג המשחקים האלה
  • אוריה פרלמן
    י"ט אדר תשע"ז
    ערוץ מאיר הכי שווה!!!!!!
  • אהרוני
    א' אב תשע"ז
    מגניב
  • אמונה
    ח' תשרי תשע"ח
    מה זה הסימן שאלה בסוף?
  • דוד
    כ"ט טבת תשע"ט
    סיימתי את כל השלבים
  • ישיריבו
    ח' סיון תשע"ט
    נפשי חמדה
  • מנחם נימוי
    ד' טבת תש"פ
    יש ניצחתי
  • אסי
    ב' כסלו תשפ"א
    שאני רושמת תגובה לא מפרסמים אותה **תשובת מערכת התאר - כי אתה משתמש בשם של אסי. ניתן לבחור שם חסוי אחר, אך לא את השם אסי צובל.**
  • חגית
    ג' כסלו תשפ"א
    משחק תותח יש גם משחק כזה שצריכים לברוח ולקפוץ וזה אבל לא עם גלגל נראלי זה עם אסי איך קוראים למשחק????????.
  • שלמה
    ב' ניסן תשפ"א
    משחק אדיר! תעשו הרבה משחקים דומים ( רק פחות קשים)
  • דבורי
    ז' סיון תשפ"א
    100לף
  • ששש
    א' שבט תשפ"ב
    לאילה עורכת תוכן אני מאוד נהנתי!
  • אני 8
    ב' שבט תשפ"ב
    לאיילה עורכת תוכן! שלב 8 לא עובד!!! יש עליו סימן שאלה. אני ממש ממש אשמח שתחזירי לי תשובה בהקדם. תודה.
  • סוד
    ט"ז אייר תשע"ט
    הסימן שאלה זה שלב? אני הצלחתי את כל השלבים והסימן שאלה לא ניפתח...
  • הילה המוש
    ט' תשרי תש"פ
    יפה מאוד
  • אורי
    ל' סיון תש"פ
    אילה, למה יש לי בשלב האחרון סימן שאלה והוא לא נותן לי להיכנס לשלב **תשובת מערכת האתר - ממליצים לרענן, ואם לא עוזר אז לפנות לצוות התמיכה הטכנית**
  • מטורפי
    א' אדר תשפ"ו
    אני לא מצליח לקפוץ לפמים
  • אבי
    ז' שבט תשע"ט
    מהמם ממש
  • בניה
    ז' שבט תשע"ט
    יפה
  • מנדי ברגר
    ז' שבט תשע"ט
    לא כל כך אהבתי חחח סתם משחק אחלה
  • מימי
    י' אדר ב תשע"ט
    תגידו איך קראו למשחק שהיו צריכים למצוא את המפתחות?
  • נועם כחלון
    י"ד טבת תשע"ז
    מהמם אין עליכם
  • יהונתן
    ט' תמוז תשע"ז
    משחק טעים מאוד
  • יחיאל יאיר פינפטר
    י"ד שבט תשע"ט
    אני חולה על המשחק הזה
  • ציפי מלובה
    כ"ד טבת תש"פ
    אהבתי את הסיפור של המשחק!!
  • נריה זולברג
    ט"ז אייר תש"פ
    גמרתי את כל השלבים
  • מירי ושטערני
    י"ג כסלו תשפ"א
    אילה עורכת תוכן למה בחכמולוגי לא נותנים לי להיכנס ** תשובת מערכת האתר ואילה - תנסי לרענן ואז להיכנס שוב בבקשה**
  • מירי ושטערני
    י"ג כסלו תשפ"א
    אגב, למי יש את המספר של יונתן מניידת החלומות כי פשוט לא מצאתי בגוגל
  • רעות
    ט' טבת תשפ"א
    איך קופצים
  • מיכל שמעוני
    כ"ו שבט תשפ"א
    זה כיף למרות שהוא ישן
  • צופי
    כ"ז תמוז תשפ"ב
    מושלםםםםםםםםםםםםםםם ופצצתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
  • מיכאל יוסף ואשר
    ד' אב תשפ"ד
    תודה על המשחקים
  • סמויה
    כ"ט טבת תשע"ז
    המישחק הזה היה מדהים בטרוף
  • דוד
    ג' שבט תשע"ז
    אלוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
  • ישי זרביב
    ל' שבט תשע"ט
    אחלה
    • זושי שלא אוהב סושי
      ו' אייר תשפ"ה
      🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱😁😁😁
  • המנצח
    י"ט אלול תשע"ט
    סיימתי את כל השלבים!!!! השלב ? לא נפתח
  • מענדי רובין
    י"ב אב תשפ"ב
    משחק קל
  • אורי
    א' טבת תשע"ז
    כיף ונהנתי מאוד
  • אני
    ד' ניסן תשע"ז
    כמה זיתים צריך כדי להגיע לסימן שאלה בסוף??
  • אלה
    י"ט אייר תשע"ז
    מגנייייייייייייב זה משחק מעולה, פצצההההההההההה!!!
  • אוריה קהלני
    ד' אדר ב תשע"ט
    איזה משחק מעולה! אין עליכם!!
  • אלי7
    י"ט כסלו תש"פ
    לאילה עורכת תוכן, מה הסימן שאלה השחור הזה גמרתי את כל השלבים והוא לא פותח לי אותם?
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ' כסלו תש"פ
      הסימן שאלה הזה לא פעיל. אם סיימת את כל השלבים זה אומר שסיימת את המשחק - כל הכבוד!
      • אלי7
        כ"ג טבת תש"פ
        כן אבל עכשיו פתאום זה עובד... תודה שסידרתם ת'תקלה!!!!
  • הלל בלוי
    א' אלול תשפ"א
    משחק כיף ברמות מי אחד עד 10 אני נותן 9
  • ששש
    כ"ב טבת תשפ"ב
    יפה!
  • בנג'י
    י"א אדר תשפ"ב
    משחק מאוד מאתגר
  • ננח המלך
    י"ג אדר תשפ"ב
    למה הגזע עץ הזה בלתי אפשרי
  • יהונתן אברהם בראל
    ה' אדר תשפ"ג
    סיימתי את המשחק!
  • סודי
    ו' ניסן תשפ"ו
    אני לא מצליחה ליקפוץ, מישהו יכול לעזור לי
  • נעה רינה חיה
    י"ב אב תשע"ז
    הגעתי ל שלב 3
  • נחומי
    כ' שבט תשע"ט
    משחק קשה אבל כיף
  • יצחק לובצקי
    כ"א טבת תשע"ז
    המשחק ממש כיף
  • אוריאל שלום
    כ"ד טבת תשע"ז
    תודה לערוץ מאיר לילדים על המשחק המגניב הזה
  • תהילה הבוובה
    כ"ה טבת תשע"ז
    משחק ממש כיףףף אין כמוכם ערוץ מאיר משחק תודההההההההההה
  • יחי המלך
    כ"ה אדר תשע"ז
    ההוראה בעבודת ה': צריך לברוח מ'כדור הבוץ' - העבירות
  • אביטל
    י"א שבט תשע"ט
    מה הסימן שאלה עושה?
  • איליי מור
    י' אדר תשע"ט
    יפה מאוד תודה ערוץ מאיר(לילדים)
  • נודניק
    כ"ג אייר תשע"ט
    למה זה בת ולא בן? למה זה כל כך קשה? למה היא אוספת דווקא זיתים? ולמה קוראים לה ''כדית''?
  • מירב
    י"ד תשרי תש"פ
    כיף
  • אפרת גרוס
    כ"ח אדר תש"פ
    זה פשוט כיף
  • שרה
    כ"ג שבט תשפ"א
    חמוד וקל
  • הללי&&&&המלכה
    א' טבת תשפ"ג
    כמובן קליל בפקלללללללללללל
  • רננה
    ט' כסלו תשפ"ה
    יפה