" "

פקחו על סדרי שדה התעופה. דאגו לנחיתת המטוסים הנכנסים והכנסתם לטרמינל, ועל המראות המטוסים היוצאים. מנעו תאונה! שימו לב לאחריות הכבדה המוטלת עליכם!

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • הראל ד
    ב' תמוז תשע"ז
    ניסיתי להעלות תמונה של זה ולא הצלחתי...
  • חסוי
    ב' תמוז תשע"ז
    הצלחתי בכולם...
  • נעה נחמני
    ב' תמוז תשע"ז
    זה כמו סרט
  • יאיר גולד
    ג' תמוז תשע"ז
    משחק כיף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • אני
    ד' תמוז תשע"ז
    עשיתי 24 על המשחק הראשון שלי
  • הודיה
    כ"ח תמוז תשע"ז
    משחק כיף מאוד!
  • הלל
    כ"ט תמוז תשע"ז
    הצלחתי 16 אני יחסית טובה
  • נחמן
    כ"ט תמוז תשע"ז
    11 מטוסים!!!! אני טוב!!!!!!
  • יעלוש
    א' אב תשע"ז
    איזה משחק פצצה! מאוד כיף! הגעתי ל15 מטוסים! אני אלופה
  • חסוי מהמוסד
    כ"ח אב תשע"ז
    משחק פצצה
  • עלימתוששש
    כ"ח אב תשע"ז
    הצלחתי 22!!!! אני מלכה
  • ישראל קורד
    כ"ט אב תשע"ז
    בטרמינל 3 הגעתי ל 490
  • שירה תפארת
    כ"ג שבט תשע"ח
    איזה משחק יפה! כל הכבוד על כל הכבוד על הרעיון לעלות את המשחק הזה! אהבתי אותו מאוד! יישר כח!
  • אלוף המשחק
    כ"ד שבט תשע"ח
    אני הצלחתי 127 מטוסים
  • דוד
    י"ח סיון תשע"ח
    השיא שלי הוא 59!!!!!!!!!!!!!!אני מודה זה היה קשה
  • מיכל גרין
    י"ח סיון תשע"ח
    הצלחתי 30 מטוסים
  • כוסכוס
    כ"ב סיון תשע"ח
    תותח!מטורף!פשוט אין מילים!!!!!!!!!!!!!!!!
  • קוקומן
    י"א תמוז תשע"ז
    השיא שלי 113 מטוסים בטרמינל 3!
  • רות אלגרבלי
    ט"ז תמוז תשע"ז
    זה פשוט אדיר
  • תמר
    ז' אב תשע"ז
    איזה משחק כיפי אין עליו
  • אמיתי כהן
    ט' אב תשע"ז
    אני הגעתי ל79
  • אמיתי כהן
    ט' אב תשע"ז
    2345
  • !!!
    ט' אב תשע"ז
    ממש משחק טוב שיעשו עוד כאלה ממש כדאי!!!!
  • איתם נבט פרץ
    י"ד אלול תשע"ז
    איזה מישחק אדיר
  • שירוש
    ט"ו כסלו תשע"ח
    אני כבר בגיל 10 ואני משחקת במשחק הזה הוא חינוכי ומלמד שכל מעשה שעושים יש לו תוצאה !
    • המטיף
      כ"ב אדר תשע"ח
      כמה מרגש!!!
  • יעלי קנלסקי
    כ"ה אדר תשע"ח
    משח מושלם אהבתי נורא הצלחתי בטרמינל 3 100000000
  • יאיר
    א' ניסן תשע"ח
    משחק מעולה!!! נשמח אם תוסיפו עוד טרמינלים ושלבים.... תודה!!!!!!!!
  • משה מזרחי
    ב' אייר תשע"ח
    יווואו הצלחתי למרות שאני לא אוהב את המשחק הזה תנו לייק556737
  • רננה שבת
    ג' אייר תשע"ח
    הצלחתי 24!!!! אני ממש טובה
  • הלל המלך
    י"ג סיון תשע"ח
    אני הצלחתי 100
  • לא מפרסמת
    י"ג סיון תשע"ח
    אני הגעתי בטרמינל 3 לשיא 34. וחוץ מזה זה פשוט משחק כיף ומרתק
  • חסווייי
    ט"ו סיון תשע"ח
    עשיתי 34 יווו זה מלא
  • חני קנטרוביץ
    ט' תשרי תשע"ט
    זה משחק מאוד כיף
  • אליה כהן
    ח' כסלו תשע"ט
    קשה
  • יוסף יצחק
    י' אדר ב תשע"ט
    אני הגעתי ל-25!
  • מענדי בורקיס
    י' אדר ב תשע"ט
    32
  • vush
    י' ניסן תשע"ט
    מתתערב איתכם על857464539386 $ שלא קראתם את כל המספר
  • שני כהן
    י"א סיון תשע"ז
    השיא שלי הוא 32 מטוסים תודה רבה לערוץ מאיר על כל המשחקים הייייייייייייפפפפפייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
    • שני גדסי
      ח' אב תשע"ז
      יש לך שם מהמם
    • איילה
      ב' תמוז תשע"ח
      גם שלי
  • רש/הקכ
    י"א סיון תשע"ז
    בטרמינל 3 הצלחתי 23
    • תמר מושקוביץ
      י"ב ניסן תשע"ט
      חחחחחח, אני הצלחתי בטרמינל 3 34 מטוסים!
      • מרים
        ג' טבת תש"פ
        ואני הצלחתי בטרמינל 3 38 מטוסים
  • לינוי כהן
    ג' אב תשע"ז
    משחק ממש כיף!!!!!!!!!!! הכי הכי כיף בעולם !!!!!!!!
  • תמר דגן
    ט' אלול תשע"ז
    אני אוהבת את המשחק הזה.
  • יוספה (שם בדוי)
    ל' תשרי תשע"ח
    הצלחתי בפעם הראשונה 59
  • יעלי
    ט"ז שבט תשע"ח
    משחק מושלם אהבתי נורא
  • יעל
    י"ג ניסן תשע"ח
    השיא שלי זה 39 בטרמינל 3
  • מיכאל דוידה
    י"ח אלול תשע"ח
    אני הצלחתי בטרמינל 3 69
  • נחלה
    י"ט אלול תשע"ח
    משחק ממש כיף!! השיא שלי הוא 40
  • נטשה
    י"ט אלול תשע"ח
    משחק טוב
  • תותי
    כ"ט תשרי תשע"ט
    אני עשית מוטסים 30 וקיבלתי 0
  • אלישיב בן שמעון
    כ"א שבט תשע"ט
    אני הצלחתי 18 בטרמינל 3
  • רפאל רובין
    כ"ג שבט תשע"ט
    משחק יפה מאוד! אם אפשר בבקשה להוסיף אופציה שיהיה אפשר להשתיק את המשחק בלבד [וע'י כך אפשר לשמוע דבר אחר בזמן המשחק] תודה מראש!
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ"ג שבט תשע"ט
      שלום רפאל. אין באפשרותנו לעשות זאת עבור המשחק הזה, אבל אתה יכול להשתיק את המשחק על ידי השתקת האתר - לחיצה ימנית על כרטיסיית המשחק הפתוחה ואז לבחור ב'השתק את האתר'. אבל שים לב - פעולה זו תשתיק לך את כל האתר שלנו, אז בסיום המשחק כדאי ללחוץ שוב לחיצה ימנית ולעשות 'בטל השתקת אתר'.
  • תמר מושקוביץ
    י"ג אדר ב תשע"ט
    הצלחתי 33 בטרמינל 3!!!
  • יעלי קנלסקי
    ה' אייר תשע"ט
    משחק מושלםםםםםםםםםםם אני אלופה בזה כיףףףףףף
  • אבישי יהודה
    י"ג תמוז תשע"ט
    אין לי מה ליכתוב
  • לינוי כהן
    ח' תמוז תשע"ז
    השיא שלי הוא 44
  • אריאל אהוביה
    ח' תמוז תשע"ז
    תודה
  • יעל המושלמת
    ט' תמוז תשע"ז
    איזה כיף שיש ערוץ חדש
  • נקניק
    י' תמוז תשע"ז
    השיא שלי הוא 34 מטוסים.תודה רבה ערוץ מאיר!!!
  • דוידי
    י"א תמוז תשע"ז
    אני עשיתי שיא בטרמינל 3 עשיתי 33 מטוסים!!!
  • ציפי וייס
    כ"א תמוז תשע"ז
    הצלחתי 33 מטוסים בטרמינל 3
    • אני
      כ' תשרי תשע"ח
      גם אני הצלחתי 33 בטרמינל 3
      • חיט
        י"ב ניסן תשע"ח
        אתם אחים
        • מטורף
          כ"ז טבת תשפ"א
          אין דברים כאלה משחק מטורף
  • רחל כהן
    י"ז אב תשע"ז
    השיא שלי 29 מטוסים
  • חננאל גוסמן
    י"ח אב תשע"ז
    הצלחתי 31 בטרמינל 3
  • הדר ביתן
    ט' תשרי תשע"ח
    אדיר
  • הדס כהן
    ו' חשון תשע"ח
    הופה 530 מטוסים!!!!
  • תהילה
    י"ג חשון תשע"ח
    1000!!! יוווווווואווווו
  • תמר בכר
    כ"ה טבת תשע"ח
    המשחק שאני הכי אוהבת
  • אנונימי
    כ"ו אייר תשע"ח
    השיא שלי 30 בטרמינל 3
  • מור
    ל' סיון תשע"ח
    בטרמינל 3 הצלחתי 36 יווו זה הרררבבההההה
  • דרור גרשלר
    ב' תמוז תשע"ח
    קל!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • אוריה הופבאור
    כ"ח אב תשע"ח
    בטרמינל 3 הצלחתי 15 מטוסים בסה'כ
  • מלאכי
    י"ז חשון תשע"ט
    בתרמינל 3 הצלחתי 64
  • מוריה
    כ' חשון תשע"ט
    זה משחק מדהים
  • שרה ביתיה
    כ"ד טבת תשע"ט
    הצלחתי את תרמינל 3 40 נקודות
  • רעות ושירה
    כ"ז אדר תשע"ט
    הגענו ל7000!!!!!!!!!!!!!! סתם הגענו ל7
  • שם חסוי
    כ' אדר ב תשע"ט
    אני הגעתי ל 46
  • דוד הרשקוביץ
    כ"ד ניסן תשע"ט
    הגענו ל64 מטוסים בטרמינל 3!!!
  • חני בוחניק
    כ"א סיון תשע"ט
    המשחק איך מגדילים אני לא מצליחה להגדיל ??
  • איתיאל ברכה
    כ"ז אב תשע"ט
    אני הגעתי ל157 מטוסים והתרסקתי כשהיו 9 מטוסים במסלול
  • מענדל כהן
    כ"ו אייר תשע"ז
    אני הכי אלוף ואני ראשון
    • לוי גופין
      י"ט סיון תשע"ז
      משחק יפה מאוד אני כל כך אהבתי
    • דעואל
      כ"ז סיון תשע"ז
      לא נכון אני הגעתי ל28
      • אחינועם ממן
        י"ג כסלו תשע"ח
        28? אני 37
      • מאור פריינטי
        י"א אב תשע"ז
        אני הגעתי ל48
    • צמי
      ב' ניסן תשע"ט
      nnnnnn
    • מענדל כהן
      י"ז אדר תש"פ
      למה אתה ראשון ומה השיא שלך
  • חסוי
    כ"ז אייר תשע"ז
    משחק אדיר אהבתי תודה אסי טוביה וכל מי שהכין את המשחק
  • מוריה אוריין
    כ"ז אייר תשע"ז
    תודה על המשחק מאד כיף
  • חיוששששששששששש
    כ"ז אייר תשע"ז
    בהתחלה זה קל והכל איטי ואז זה נהיה מהיר בטירוף על
  • מיטל דוייב
    כ"ז אייר תשע"ז
    השיא שלי הוא 27 מטוסים
  • מענדי זקלס
    כ"ז אייר תשע"ז
    בהתחלה חשבתי שזה קל
    • l;/lmnkj
      כ"ו סיון תשע"ז
      צודקת
  • ידידיה איילי
    כ"ז אייר תשע"ז
    בונה המשחק הכי כיף בכל העולם
  • ראשית
    כ"ז אייר תשע"ז
    כיףףףףףףףףףףףףףףףףףף
  • יעל בוחבוט
    כ"ח אייר תשע"ז
    משחק מהנה ומאתגר
  • תותי
    כ"ח אייר תשע"ז
    כיף חיים!
  • מעוז כליף
    כ"ח אייר תשע"ז
    זה משחק תותח הצלחתי להטיס 18 מטוסים!!!!!
    • הלל
      א' אב תשע"ז
      אני הצלחתי 20!!אני חולה על זה
  • נעם מיכאל
    כ"ח אייר תשע"ז
    מישחק יפה מאוד אבל קצת קל
  • מוריה אלפסי
    כ"ט אייר תשע"ז
    זה היה כיףףףףףףףף
  • שירה
    א' סיון תשע"ז
    32 מטוסים
  • אחינועם ממן
    כ"ה תמוז תשע"ז
    השיא שלי בטרמינל 3 הוא 37
    • גקסון בוחבוט
      ט' כסלו תשע"ח
      באמת יפה =) זאת חברה שלי מהבית ספר ובאמת כל הכבוד מושלמת
      • לגקסון מאחוש
        י"ב כסלו תשע"ח
        +תודה רבה חיימשלי
        • לאחינועם מברק
          כ"ה כסלו תשע"ח
          באיזה בית ספר את|ה
          • גקסון בוחבוט
            ל' כסלו תשע"ח
            אני גר ב-------! אני לומד בבי'הס שניקרא---------והשם השני שלי הוא א------
    • לאחינועם מחסוי
      ז' כסלו תשע"ח
      37 זה המון
  • תהילה הבוובה
    כ"ז תמוז תשע"ז
    השיא שלי הוא 27 מטוסים בטרמינל 3 תודה רבה ערוץ מאיר זה משחק כיף
  • גלידה
    א' אלול תשע"ז
    משחק מאד כיף!!!!!!!!
  • גלידה
    א' אלול תשע"ז
    משחק מאד כיף!!!!!
    • סודי
      י' טבת תשע"ח
      אני ראשון ! ! !
  • עוז לוי
    ב' אלול תשע"ז
    משחק אדיר
  • מיכאלי
    ב' אלול תשע"ז
    הצלחתי 43
  • צי'פס
    ג' שבט תשע"ט
    סיימתי 144 {בורקסים}
  • חנה
    ה' שבט תשע"ט
    27 בטרמיל 3
  • שמואל
    ט"ו אייר תשע"ט
    אם זה היה השדה תעופה שלי לא הייתי מרשה למטוסי פיפר משנות ה-30 לנחות שם!
  • 9
    כ"ט תשרי תש"פ
    מלך
  • מענדל כהן
    י"ב טבת תש"פ
    לא לכתוב תגובות בשמי למשל כמו בתגובה הראשונה
  • יהודה לייב
    כ' סיון תשע"ז
    אני הצלחתי בטרמינל 18-3 מטוסים בטרמינל 2 -24 מטוסים בטרמינל 1 -31 מטוסים
    • יהודה לייב
      ב' אב תשע"ז
      טרמינל 3- 27 2- 53 1- 78
  • שיר ברמסון
    כ"ג תמוז תשע"ז
    אני הצלחתי 19 בפעם השניה
  • אחיה אפללו
    כ"ד תמוז תשע"ז
    אני הצלחתי 47
  • יוסף שלום
    ב' כסלו תשע"ח
    הגעתי ל=104
  • שניצל תירס
    ו' כסלו תשע"ח
    הצלחתי רק 9 מטוסים
  • ברניקל
    י"ג טבת תשע"ח
    אני הגעתי ל-51 בשלב שלוש!!
  • טליה כהן
    י"ד אדר תשע"ח
    זה המשחקים שאני אוהבת ניהול תוכלו לעשוט עוד משחקים כל כך כפיים
  • שם חסוי
    ט' תמוז תשע"ח
    הצלחתי בטרמינל 3 להוציא 30 מתוסים
  • שם חסוי
    י"א תמוז תשע"ח
    איזה משחק יפה
  • דביר יעקבסון
    ג' אלול תשע"ח
    אני הגעתי ל28
  • פלפל
    ג' חשון תשע"ט
    כיף מאוד תודה רבה מכוער
  • מיכל גרין
    ו' חשון תשע"ט
    הצלחתי בטרמינל 3, 31 מטוסים
  • שירה תפארת
    כ"ד כסלו תשע"ט
    ממש כיף, ,נחמד וממכר ערוץ מאיר תודה רבה
  • מנחם מושכל
    כ"ו כסלו תשע"ט
    אני הגעתי 89
  • פורת המלך
    ט"ו אדר תשע"ט
    אני הגעתי ל-501 מטוסים בטרמינל 3
  • דויד המלך
    י"ח אדר תשע"ט
    הגעתי ל153 בטרמינל 2
  • לימור
    כ' ניסן תשע"ט
    או פתאום נהיתי טובה למרות שהמשחק די ישן הוא כיף
  • יחיאל יאיר פינפטר
    י"ג סיון תשע"ט
    ב3 19
  • דודן
    ב' אלול תשע"ט
    השיא שלי 4215721574971
  • לא ידוע
    כ' שבט תש"פ
    המשחק ממש טוב לא אהבתי שאי אפשר להגדיל ולפעמים בעומס מטוס צריך לחנות אבל כל החניות תפוסות חוץ מזה המשחק ממש יפה
  • אילה הרשקוביץ
    י"ג אדר תש"פ
    אני הצלחתי 100
  • יויו
    כ"ב סיון תשע"ז
    משחק אדיר
  • רפאל
    כ"ה סיון תשע"ז
    השיא שלי בטרמינל 3 58
    • חסוי
      א' ניסן תשע"ט
      איך?
  • אגם
    כ"ה סיון תשע"ז
    משחק הכי כפי
  • שד
    כ"ח סיון תשע"ז
    הצלחתי 30 בטרמינל 3!
    • ישראלה
      א' תמוז תשע"ז
      אני הצלחתי 24
  • אביתר חרף
    כ"ט סיון תשע"ז
    השיא שלי הוא 28
  • בנימין שלמה
    א' תמוז תשע"ז
    אהבתי
  • דוד בן סעדון
    י"ג אב תשע"ז
    הצלחתי להגיע בטרמינל שלוש, שלושים ושלוש
  • הודיה גרינברגר
    י"ד אב תשע"ז
    והגעתי ל31 ואו איזה שיא מרשים
  • אביעד אלפסי
    י"ד אב תשע"ז
    משחק כיף
  • gili
    ט"ו אב תשע"ז
    מדהים!!!!!! הגעתי לשיא עצום!!
  • תהילה ביטון
    י"ב תשרי תשע"ח
    הצלחתי בטרמינל 3 והשיא שלי 30
  • נהוראי
    ב' טבת תשע"ח
    זה משחק קל
    • נריה
      א' ניסן תשע"ט
      קל - לא אבל לכמה הגעת
  • לוי כרמל
    ח' אלול תשע"ח
    מה אמנוי
  • המושלמת של המדינה
    כ"ג אלול תשע"ח
    גדול מתה על זה
  • משה נמן
    כ"א חשון תשע"ט
    משחק אדיר !!!!!!!!
  • המצליח
    כ"ד חשון תשע"ט
    52 מטוסים
  • שילה ששון
    ט"ו שבט תשע"ט
    טוב מאוד וקצת קשה
  • מוריה
    כ"א אדר תשע"ט
    זה משחק מדהים
  • לימור
    ט"ז ניסן תשע"ט
    אני חושבת שרק אני לא מצליחה במישחק
  • רונצו
    כ"ה אלול תשע"ט
    הצלחתי בשלב הכי קשה 88 מטוסיםםם
  • רונצו
    ג' תשרי תש"פ
    אדיררררר
  • דוד בן גוריון
    ג' תשרי תש"פ
    משחק נקץ
  • תמרי
    ג' אדר תשפ"א
    חבל שאי אפשר להגדיל את זה (עומס בשדה התעופה )
  • חסוי
    כ"ג אב תשע"ז
    איזה לחץ.
  • מלך העולם
    א' שבט תשע"ח
    הגעתי ל1100
  • אילת היפיופה
    י"ז אדר תשע"ח
    אין זה המישחק הכי יפה שיש אין עליכם תודה על כל המשחקים
  • אילה המהממת
    כ"ז סיון תשע"ח
    משחק ממש כיף הצלחתי 21 מטוסים
  • איילה
    כ"ז סיון תשע"ח
    הגעתי ל28!!!!
  • יעלה חיון
    כ"ד תשרי תשע"ט
    מה אתם כול כך מתרגשים זה לא משחק זה סרט
  • אביה רחל
    כ"ד תשרי תשע"ט
    השגתי רק 23
  • יסכה
    י"ג אדר ב תשע"ט
    משחק יפה
  • שטערני דונין
    י"ח כסלו תש"פ
    יפה אבל קשה
  • ראשית
    כ"ה טבת תש"פ
    זה ממש כיף
  • יוכבד
    כ"ט אדר תש"פ
    קשה
  • אילה הרשקוביץ
    י"ב אלול תש"פ
    אני הגעתי ל100
  • פינחס רקובסקי
    י"ב חשון תשפ"א
    59
  • שירה
    י"ד חשון תשפ"א
    אני ממש אהבתי
  • סודדדדדדדדד
    י"ד חשון תשפ"א
    משחק פצצה!
  • תודה מראש
    ו' כסלו תשפ"א
    המשחק לא עובד כבר תקופה. בעבר היה עובד. נשמח שתתקנו
  • ידידיה
    כ"א טבת תשפ"א
    17
    • ידידיה מס 1
      י"ט אדר תשפ"א
      יאוו
      • ידידיה
        כ"ג אדר תשפ"א
        תודה
        • ידידיה מס 1
          כ"ד אדר תשפ"א
          בכיף
  • MMM
    כ"א אייר תשפ"א
    השיא שלי 30
  • לנדא
    כ"א אלול תשפ"ד
    אשמח אם תעשו אפשרות לקנות חניות, סוגים של מטוסים וכאלה תודה רבה!! [אשמח לתשובה] *כרגע עובדים על דברים אחרים :) *
  • שולמית
    א' אלול תשפ"ה
    אחלה משחק😍😍😍
  • יוסי
    כ"ז אב תשע"ט
    ואני הגעתי ל231
  • אתם לא צרכים לדעת
    י"ח ניסן תש"פ
    משחק טוב
  • שיא עולם
    י"ב אב תש"פ
    אתם לא מאמנים השיא שלי בשלב 3 זה 43 נכון שיא עולמי מי שעבר את זה שיכתוב לי למטעה: אני עברתי. פ'סדר הו. קיי
  • הודוש
    כ"ג תשרי תשפ"א
    לא עובד פתאום מה קרה
  • חסוי
    כ"ג תשרי תשפ"א
    אני לא מצליחה לשחק המטוסים נוחתים אבל לא נוסעים
  • הילדה הכי הכי!
    י"ח חשון תשפ"א
    השיא שלי הוא 34
  • יוסף
    י"ד שבט תשפ"א
    התשובה בחדר המדע זה רמב'ם.
  • אברימי פרידקיס
    ג' אייר תשפ"א
    לאילה העורכת למה לא יכולים לעשות מסך מלא.
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ז' אייר תשפ"א
      שלום. מכיוון שבחלק מהמשחקים, כולל המשחק הזה, זה לא אפשרי.
  • גרינום
    כ"ו ניסן תשפ"ג
    כמה זמן לוקח לזה להיטען
  • צחמ
    ה' אב תשפ"ה
    😎😎😍😍😍
  • איתמר כהן
    ג' סיון תשפ"ו
    אני הצלחתי 35!! 😎😎זה קשה שיש עומס!!🥴 אבל אחלה משחק!🥳 בעיקר טרמינל 3 💙💙✈️✈️🛫🛬🛩️🏁
  • בנימן
    כ"ד סיון תשע"ט
    משחק כיף
  • מ
    ג' תמוז תשע"ט
    השיא שלי הוא ###30
  • אברהם קרמר
    י"ב תמוז תשע"ט
    השיא שלי הוא 67 מטוסים בטרמינל 3
  • שושה
    כ"ה תמוז תשע"ט
    כול הכבוד לערוץ מאיר האלופים יוווווו
  • שירה
    כ' חשון תש"פ
    השיא שלי זה 18 ב3 איך אתם מצליחים
  • יעלי ק המושלמת
    ז' ניסן תש"פ
    המשחק מושלם הגעתי ל31 מטוסים טרמינל 3
  • המלכה
    ח' ניסן תש"פ
    אני הגעתי ב3 ל98
  • נועה אסולין
    ל' ניסן תש"פ
    יפה
  • גילי לאה ואזנה נצר
    י"ד סיון תשפ"א
    מהמם
  • מני מאמריקה
    י"ז תשרי תשפ"ב
    תודה ערוץ מאיר
  • ~גילי לאה~
    כ"ח כסלו תשפ"ב
    הצלחתי 24 מטוסים בטרמינל 3!
  • וייס
    ח' אייר תשפ"ב
    קשה, השיא שלי 23
  • חני
    ט"ו אייר תשפ"ב
    השיא שלי הוא 31!
  • שמוליק כהן
    י"א אב תשפ"ב
    למה אין טרמינל 4
  • נועה אסולין חב''ד
    י"ז אב תשפ"ב
    משחק נחמד
  • יונתן
    ב' אב תשפ"ד
    אני השגתי 73
  • אושר
    ג' טבת תשפ"ו
    שיא עולמי 256
  • אליהו פרוכטר הצדיק
    י"ג אלול תשע"ח
    אני הצלחתי לעשות במשחק הסירות 239 ואני אלוף
  • רחלי
    י"ד אלול תשע"ח
    טרמינל 3 24 מטוסים
  • אלישיב בן שמעון
    כ"ח שבט תשע"ט
    שיא:21
  • מאיר שלמה אזימאוו
    ג' אדר ב תשע"ט
    אני מאוד אוהב את המשחק הזה
  • ליאה.
    א' ניסן תשע"ט
    3 -32
  • הודיה אשכנזי
    ח' תשרי תש"פ
    נגמר לי המקום ואז זה עשה לי תעונה
  • אביים שמעוני
    ד' כסלו תש"פ
    הצלחתי 34
  • מיני
    ג' טבת תש"פ
    מהמם אבל יוצא המון פשלות
  • שמואל מייזליש
    י"ז אדר תש"פ
    מה עם התגובה שלי
  • מאיר
    ט' אייר תש"פ
    השיא שלי 2222
  • דודי וולף
    כ"ג אב תש"פ
    משחק כיף מאוד אבל למה אי אפשר להגדיל אותו?
  • תודה על המשחקים
    ט"ז חשון תשפ"א
    המשחק לא עובד כשלוחצים להנחית את המטוס הוא לא נוחת
  • יונה זאב סטמבלר
    ד' שבט תשפ"א
    וואווווווווווווו בטרמינל 1 הגעתי ל34 וב2 ל59 וב3 111
  • יוכי לראש
    ה' שבט תשפ"א
    וואו איזה משחק טוב
  • יוחנן
    י' ניסן תשפ"ב
    אהבתי ברמות
  • המלכה
    כ"ו סיון תשפ"ה
    25 פעם ראשונה
  • טליה
    ד' אב תשפ"א
    לאילה העורכת למה אי אפשר לשלוח שתי תגובות
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ' אב תשפ"א
      שלום טליה. אפשר לשלוח 2 תגובות, אבל צריך לרענן את הדף בין תגובה לתגובה.
  • חסוי
    י' אב תשפ"א
    משהו יודע אם אפשר על מסך מלא?
  • ...
    ז' אלול תשפ"ד
    משחק שכיף לשחק בו תמידדדד! תודה רבה ערוץ מאיר
  • שמואל מייזליש
    י"ג אדר תש"פ
    אני יודע לשחק במשחק עומס בשדה התעופה והשיא שלי הוא 29 מטוסים
  • hub,i
    י"ד ניסן תש"פ
    ממש החלום שלי
  • אילת
    י"ב אייר תש"פ
    משחק כיף:)
  • יאיר
    ב' סיון תשפ"א
    50!
  • MMM
    ג' סיון תשפ"א
    שיא שלי 28
  • רות אורנשטיין
    י"ב תמוז תשפ"ב
    משחק כיף בטירוף.
  • נועה אסולין
    ט"ו תמוז תשפ"ב
    משחק ממש טוב!
  • אבישי יהודה
    י"ג תמוז תשע"ט
    איך כותבים דברים שרוצים ליכתוב
  • מני סגל
    כ"ב ניסן תש"פ
    משחק הכי כיף
  • חסוי
    כ"ו אייר תש"פ
    משחק ממכר וכיף!
  • ישראל
    ל' תשרי תשפ"א
    קל
  • מתנאל
    כ"ב חשון תשפ"א
    השיא שלי: 113098
  • מכיין רקובר
    כ"א שבט תשפ"א
    וואי משחק מטורף
  • מיכל שמעוני
    כ"ב שבט תשפ"א
    טוב..
  • חסויה מושלמת!!!!!
    כ"ד שבט תשפ"א
    משחק מושלם!!!! לא יכולה להפסיק לשחק. רק בבקשה אם אפשר לעשות שיהיה אפשרי להגדיל את הלוח. תודה רבה! ואשמח שתסדרו את זה
  • יסכה המלכה
    א' אלול תשפ"א
    הצלחתי 100 על המשחק הראשון!!!!!
  • מושית מושלמת
    כ"א טבת תשפ"ב
    לאיילה עורכת התוכן או למי שאחראי על המשחקים. אני אשמח ממש אם תוכלו לעשות אופציה במשחק למסך מלא, זה ממש מעצבן שאין, ואני נפסלת פעמים רבות בגלל שאני לא רואה את כל הלוח. תודה רבה על כל המשחקים!
  • דניאל
    ז' אדר תשפ"ד
    השיא שלי ב1 הוא 17
  • נחמן
    ה' אדר תשפ"ה
    הגעתי ל-37 יציאות
  • המהממת
    כ"א סיון תשפ"ה
    ממש כיף!! תודה רבה!!!🥰😎😍😍
  • תפארה ברקוביץ
    י' תמוז תש"פ
    כן זה משחק מגניב
  • חני
    ט' חשון תשפ"א
    זה לא עבד לי
  • ישי מטלון
    ב' ניסן תשפ"ב
    משחק טוב כל הכבוד ערוץ מאיר!
  • שונאת את כולם
    ו' אב תשפ"ב
    למה הצלחתי רק 41? זה לא פייר
  • שם\כינוי
    י"ח אייר תשפ"ו
    אני משחק את זה שניםםם המשחק הכי טוב שאהבתי!🤗