" "

אסי בונה מבצר גבוה מקרטונים. המבצר מסתיר לפולקע את האור, ומונע ממנו מלהמשיך בהמצאות שלו. האם על אסי לפרק את המבצר? על פי מסכת בבא בתרא, דף ז'

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • סמוי
    כ"ב סיון תשפ"ו
    יפה
  • איילת השחר
    ח' חשון תשע"ט
    אני מאד מאד אהבתי במיוחד את אםי הוא היה הכי מצחיק. אין על ערוץ מאיר
    • איילת השחר :)
      י"ז טבת תשע"ט
      נכון!! נב. יש לך שם מושלם...
  • שששש...
    א' חשון תשפ"א
    וואי זה הסרט הכי מצחיק שהוצאתם ניקרעתי מצחוק!!!!
  • הלל
    ד' תשרי תשפ"ב
    חחחח
  • חסי
    י"ח כסלו תשפ"ב
    אסי מצחיק
  • סודי
    ט' סיון תשע"ח
    חחחחחחחחחחח [חחח]
  • אחינועם
    כ"ט אב תש"פ
    ואאאו כמה קרטונים
  • יונתן
    י"א אב תשפ"ד
    אין על ערוץ מאיר
  • ךןחטאא
    ט"ו חשון תשע"ט
    איזה מצחיק
  • יאיר
    י"ט אדר ב תשע"ט
    זה הפרק הכי מצחיק שלכם
  • מישהו
    כ"ג שבט תשע"ו
    מישהו יודע את התשובה???
  • לבנהרץ
    כ"ג שבט תשע"ו
    למרות שהוא מציע לו בית חדש הוא צריך לשבור את הקיר כי הוא יכול לטעון שזה טרחה עבורו לעבור בית
  • אביגייל ירון
    כ"א שבט תשפ"ה
    השכן לא חייב להסכים.... נראה לי שהאיש שבנה את הקיר צריך לפרק בכל מקרה..(אלא אם כן השכן מסכים לבית החדש...).
  • תנחשו לבד...
    ב' טבת תשפ"ב
    אהבנו שאסי בונה מגדל מקרטונים