אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות
אסי גילה בסוף היום בבית הספר, שמישהו התבלבל ולקח את הילקוט של אסי במקום את הילקוט שלו עצמו. אסי מחליט לקחת את הילקוט שנשאר בכיתה, כפיצוי. האם הדבר מותר לו? על פי מסכת בבא בתרא, דף מ'ו.
התגובות שלכם
צופיה כהן
כ"ז אב תש"פשירה רביאב
י' אדר ב תשפ"דאסתי המלכה
י"ג כסלו תשפ"וווואאווווו
כ"ו תמוז תשפ"בשפירא
י' תמוז תשפ"דהודיה
כ"ז שבט תשע"ח??
כ"ו ניסן תשע"טמלי שטרן
ז' שבט תשפ"גנחומי
ט"ו אדר תשע"חמנדי אמיתי
ט' סיון תש"פעדי חסן
א' חשון תשפ"אמזל מרקוב
ו' ניסן תשפ"אסזסזס
י"ב שבט תשפ"באיילת השחר :)
י"ב חשון תשע"ט