" "

מה דינו של מישהו שפגע בגופו של חברו? טוביה מלמד את אסי את דיני 'החובל' ואת חמשת התשלומים שעליו לשלם לחברו. אסי מנסה לנצל את הרעיון לטובתו... על פי מסכת בבא קמא, דף פ'ג.

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • אחיה
    י"ג כסלו תשפ"א
    מקסים
  • שטערנא
    ב' אדר תשפ"א
    100מם
  • אביחי חדד
    ה' אדר תשפ"ד
    שאלה: לגבי התשלום של השבת אם אדם הכה אדם אבל לא עד כדי שיצטרך לנוח בבית ויהיה הפסד כספי מכך וכו' האם ה'חובל' חייב לשלם גם על שבת?
  • צאלה שטרן
    י"א אדר תשע"ה
    זה היה מוווווושלם
  • תמר הודיה
    כ' סיון תשע"ח
    כן
  • שרה
    כ"ג חשון תשפ"א
    רק בסוף מצחיק עם פולקע אבל זה היה קצת מצחיק
  • יאיר
    כ"ח חשון תש"פ
    יפה
  • חירות
    א' אדר תשפ"ג
    יואאאאאאאאאאאאאאאאאאאא בדיוק אני למדתי על זה בכיתה
  • מושק'ירובין
    י' שבט תשפ"ג
    מצחיק
  • עמיחי
    א' אדר תשע"ה
    יפה
  • מענדי
    כ"א טבת תשע"ה
    חמוד!
  • יסכה
    כ"א טבת תשע"ה
    כן כי הוא גורם לו נזק על החיה ובכסף שצריך לשלם לווטרינר ושבט טלטלה עד למרפאה וצער על החיסרון
  • חני
    כ"א טבת תשע"ה
    לא, נראה לי שצריך לשלם רק על הקנייה של הבעל חיים או החפץ שנחבל ונראה לי גם + צער נ.ב ממממממהדדדדדהההההייייייםםםםם!!!!!!!!!!!!
  • אילת
    כ"א טבת תשע"ה
    היה מאוד יפה
  • הכיכצגכ
    כ"א טבת תשע"ה
    הוא לא חייב, רק על בן אדם חייבים
  • אביגיל
    כ"א טבת תשע"ה
    פרק ממש חמוד
  • יודש לוי
    ו' אדר תשפ"א
    מוש
  • ניתאי
    י' שבט תשע"ט
    מצחיק