" "
אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות

החברים עולים לגמר בתחרות של הערוץ המקומי ויוצאים לצלם את דורסי הלילה.

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • חוה ביסטריצקי
    כ"ז סיון תשע"ז
    מתה על הסדרה!!
  • אלישבע
    י"ד שבט תשפ"א
    אני שומעת באמצע הסרט מוזיקה זה רק אצלי? זה ממש מוזר כי אצלי לא פתוח שיר כזה
  • נועה כהן
    י"ד שבט תשפ"א
    בין הסדרות המגניבות! תודה רבה!!!
  • יחי אדוננו
    כ' אדר תשפ"ב
    סדרה ממש יפההההה
  • דדדד
    י"ח טבת תשע"ו
    יפה מענין מי ניצח?
    • טל
      ד' חשון תשע"ח
      היה יפה אוהבת את הסידרה
  • הרמיוני
    י"ח טבת תשע"ו
    מהמם!!!! ומעולה!! ממש אוהבת את הסדרה
  • נועה
    י"ט טבת תשע"ט
    אילה יצא עוד עונה של ילדי גן החיות
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ"ב טבת תשע"ט
      שלום נועה. בשלב זה לא מתוכננת עונה נוספת.
  • ...
    כ"ו חשון תש"פ
    מתי תהיה עוד עונה?
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      י"ח כסלו תש"פ
      בשלב זה לא מתוכננת עונה נוספת.
      • משה סננס
        ז' אייר תשפ"א
        מתי תצא עונה חדשה?
  • לילי
    ג' אלול תש"פ
    מהמם
  • אוריה
    כ' כסלו תשפ"א
    מתי תהיה עוד עונה?
  • המתנחלת
    ב' אדר תשפ"ב
    היי איילה מתי תצא עוד עונה זה סדרה ממש טובה ומצחיקה?
  • שיר
    כ"ו כסלו תשע"ט
    חמוד וממש מעניין
  • נועה
    ח' שבט תשע"ט
    טוב ודם כל הסרטים שלכם מדהימים וחוץ מהסידרה החדשה שיש עכשיו יהיה עוד נידת החלומות כי אני שלחתי כבר פעמים בשה שעוד היתה עונה ואף פעם לא חזרו אלי
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ח' שבט תשע"ט
      שלום נועה. ל'ניידת החלומות' מגיעות מאות פניות, ולצערנו אין באפשרותנו להשיב לכולם. לכן ההפקה יוצרת קשר רק עם הילדים הרלווונטים לתוכנית. בכל מקרה - כרגע ההרשמה סגורה לניידת החלומות.
  • חסוי
    כ"ז טבת תשפ"א
    מהמם
  • דוד
    ז' אב תשפ"ב
    סדרה יפה
  • אילת
    י' חשון תשפ"ה
    סרט מצחיק
  • שחר5597
    א' אלול תשפ"א
    צר לי לבאס אבל 10 זה לא לילה.. אול לילה בשביל אחותי הקטנה
  • עדי
    כ"ו טבת תשפ"ב
    2022 אני בת 15 ורואה את זה ..........
  • שירה
    כ"ו אב תשפ"ב
    היי מאד יפה למערכת האתר מתי יוצא עוד עונה מתוכנן? *תשובת המערכת: לא צפוי בקרוב*
  • אביה
    ו' אלול תשע"ח
    סרט מהמם, מרתק, מפעים, מלמד, אין עליכם
  • האוצר
    י"ז ניסן תשפ"א
    מושי
  • 1633
    כ"ה סיון תשפ"ב
    אמאלה ואבאלה איזו סידרה מהממת מותחת ומצחיקה!!! יקי ושושני הכי קורעים ודודי תמיד עוזר לכולם אין עליו רק לא אהבתי שזה בנים ובנות ביחד אבל לא נורא סידרה מאלפת כל הכבוד!!!
  • לא חשוב עכשיו
    כ"ח סיון תשפ"ד
    שמתם לב שהמנהל של הגן חיות הוא גם המנהל של הבית ספר של אסי
  • יוסף בן משה
    י"ג חשון תשפ"ו
    אין על ילדי גן אחיות נשבע יפה רצח תודה ערוץ מאיר אין אליכם יש יוצא גם אבא ליום אחד😎😎😎😎😎🫢🫢😱😱😱😱חחח צרפתי אולווד 😱😱😱😴חח😴
  • יראת לוי
    י"ב סיון תשפ"ו
    תקשיבו אני אוהבת את הסדרה הזאת!
  • אילת
    כ"ד טבת תשע"ו
    חחחחח יותר יפה להם אם הכובעים של הקיץ ביוש
  • בארי דר
    ב' טבת תשע"ט
    אהבתי את הסדרה
  • 33
    כ"ג סיון תש"פ
    וואוו!!!!!!!!!!!
  • המלכהההה
    כ"ז כסלו תשפ"ד
    הסרטונים האלה ממש ממש מענינים וחמודים!
  • חיים
    א' ניסן תשפ"ה
    תשפ''ה ואני עדיין רואה סדרה מטורפתתתתתתתתתתתת
  • איילת השחר
    י"ג שבט תשע"ח
    מהמם!! ממש אהבתי!!
  • הדסה
    ה' אב תשפ"א
    היה מעניין מאוד עד שלא הפסקתי לראות עוד פעם ועוד פעם
  • רננה איצקוביץ
    י"א תמוז תשפ"ב
    אני בת 12 ורואה את זה פשוט סדרה כפיית ממששששש אחת האהובות עלי :) :)
  • חנוש
    א' כסלו תשפ"ד
    לאילה מתי יצא עונה חדשה
  • מלך
    ח' אדר תשפ"ו
    סדרה יפה מאוד