" "

אלון ויקי מגלים שהבלופרן לא היה ולא נברא ומגלים שיש יותר מדרך אחת לספר סיפור

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • ר ל
    כ"ב טבת תשע"ט
    וואי אלוף אסי צובל בכל מקום הוא מפיע כתב מילים ותוכן תסתכלו בעוד סדרות
  • תהילה פנינה
    כ' אב תש"פ
    הסרט היה מאוד יפה
  • צפתיתתת
    י' תשרי תשפ"א
    אהבתי!! מאוד יפה!!
  • שירה
    ט' אלול תשפ"ד
    סרט יפה
  • שני רמתי
    י"ג אב תשע"ח
    מעניין מי ניצח?
  • הדסה. א מאשדוד
    ד' אלול תשפ"ג
    יפהההההה
  • הלל ספרוני
    ט"ז תמוז תשע"ח
    פחות אהבתי את הסרט הזה...
  • ללל
    י"ט חשון תשפ"א
    מהמם
  • סטערנא מברלין
    כ"ה ניסן תשפ"ב
    לאלון: כן אפשר לעשות עוגה ללא אפיה... עוגת בסקוויטים למשל. חחחחח
  • נועה סבח
    ג' אב תשפ"ה
    סרט מאוד יפה אבל הם לא ביקשו מדודי סליחה זה לא יפה הם חשדו בו סתם נ.ב למערכת האתר אפשר בבקשה שיצא מתי שהוא ילדי גן החיות אני ממש אוהבת את הסידרה הזאת פלייזז תוציאו
  • מלכה חסויה ;)
    כ"ב תמוז תשע"ט
    וואי יש להם רעיונות יצירתיים ביותר! הרגשתי צורך לפרגן! אין אין אין על ערוץ מאיר מספר-1
  • א.אט
    כ' חשון תשפ"ד
    לאילה העורכת כמה טילונים יקי אכל כל הסדרה
  • נועה
    כ"ז אב תש"פ
    סרט מהמם
  • חסוי
    ד' שבט תשפ"א
    ידעתי שזה צרפתי
  • צמח
    כ"ו סיון תשע"ח
    וואלה.. התפקיד של יקי הכי כיף... לאכול כל היום טילונים על חשבון ערוץ מאיר... אני מקווה שאתם מביאים גם לשחקנים האחרים מדי פעם.. אפשר להשתגע רק מלהסתכל עליו כל הזמן....
    • שירי
      כ"ט חשון תשע"ט
      חחחחחחחחחח...חזק!!!
    • אליה
      ג' אלול תש"פ
      חחחחחחחחחחחחחחחחח כל כך נכון
  • חוה ביסטריצקי
    ז' סיון תשע"ז
    זה באמת סרט יפה ואהבתי מאד את האקשן!!!!!
    • יעל עמר
      ט"ו אדר תשע"ח
      אחלה סרט
  • יודי סופרנוביץ
    י"ד תשרי תשע"ט
    צרפתי גדול!!!!!!!!!
  • הג'וקר
    כ"ב אדר תש"פ
    טוב
  • קווין רובין
    ט"ז אב תשפ"ד
    וואוו ואו ווא וואאאוו רמה גבוהה הלוואי ויוצאו עוד פרקים ! הסדרה האהובה עלי