" "

חבורת המאגזו מתבקשת להעביר הדרכה בגן החיות, ותוך כדי להתגבר על הפחד

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • בכור
    ו' אלול תשע"ט
    מי שעשה לי את הסרט זה צרפתי
  • רחל אבוחצירא
    י"ט אלול תש"פ
    תשמעו אתם צריכים לעשות דברים שמתאימים לדתיים כי זה ערוץ דתי אבל בכל מקרה זו סדרה יפה
  • יוסף
    ג' חשון תשפ"א
    אולי תעשו עוד פרקים
  • יניב אורבינו
    י"ד שבט תשפ"א
    דודי השחקן הכי טוב מי שאומר כמוני שייתן תגובה טובה
  • יולוש המתוקה
    ד' אלול תשפ"ה
    ביכלל לא מפחיד
  • לויד
    י"א טבת תשע"ו
    סרט מהמם וצרפתי עושה את הסרט הכי מצחיק
  • אורי שמואל וזנה
    כ"ה אדר תשע"ח
    אני אוהב את פרץ בן נחשון
    • ממה
      כ"ז תשרי תשע"ט
      הוא בכלל מעלילות ארץ גושן
  • משה
    י"ט שבט תשפ"א
    אחלה סרט
  • בתאל 1633
    ז' אב תשפ"ב
    לצוות האתר פליז אתם פשוט חייבים לעשות עוד עונה של ילדי גן החיות או סדרה דומה! כי זאת הסדרה שכל הילדים בערוץ הכי רוצים שתהיה לה עונה/ עונות נוספות בבקשה תעשו משהו בנידון ודרך אגב תודה רבה על כל ההשקעה והסדרות המאלפות
  • אמיר טיליס
    ט"ו שבט תשע"ו
    יקי פוחד מחיות למי שלא הבין
  • ידידיה ביטר המלך
    ו' תשרי תשע"ח
    צרפתי המלך הכי מצחיק
  • ספרדי
    כ"ט אדר תשע"ט
    יקי הכי קוגל
  • עדי מרים
    ב' טבת תש"פ
    צרפתי ענק
  • האוצר
    י"ז ניסן תשפ"א
    יפה
  • דביר כץ
    כ"ב אלול תשע"ט
    חחחחח
  • מלי שטרן
    י"ז אדר תשפ"ג
    לאיל העורכת תוכן האם צרפתי (מתי) הוא באמת צרפתי?
  • יעל לביא
    י' אב תשפ"ה
    אלופים ערוץ מאיר אין על צרפתי אחד התותחים הי
  • אביה
    ו' אלול תשע"ח
    ווואאו סרט מוש!!!
  • אילת אוחיון
    כ"ה אלול תשע"ח
    לאילה אני רוצה לרואת את הסרט אם מיכלי אבל אין את זה אשמח אם תעני לי תודה!!!!!!
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ"ה אלול תשע"ח
      שלום. על מנת שנוכל לנסות לעזור לך, בבקשה תכתבי לנו דרך כפתור ה'צרו קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר איזה פרק את מחפשת ומה את זוכרת שקרה בפרק. תודה
  • ארבל
    ט"ו טבת תשע"ו
    איזה בטן?הבטן השמנה! חחח צרפתי קורע!
  • טולי
    ט"ו טבת תשע"ו
    הם משחקים מהממם וצרפתי ממש דג במים
  • נטע גונצ'ל
    ט"ז טבת תשע"ו
    ניראה לי שיאקי מפחד מהפחד פתאום הוא אלרגי לכל דבר בגן החיות ולא רוצה להשתתף בשום כתבה.
  • מוריה ונאוה שמש
    ט"ז טבת תשע"ו
    סרט מאוד מאוד יפה ומצחייייייייייייייק
  • מנחם יגאל ורדי
    ט"ז טבת תשע"ו
    יקי אתה שווה טילון
  • סמויה
    כ' טבת תשפ"א
    פרק מוזר
  • אלעזר
    י"ז טבת תשפ"ג
    איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
  • שירה רחל אוחיון
    כ"א אדר תשפ"ד
    היי אילת אוחיון יש מצב שאנחנו קרובות משפחה אך קוראים לסבא שלך?
  • הכעא
    כ"ג טבת תשע"ו
    צרפתי מצחיק...
  • יוסי
    כ"ב אב תשע"ז
    אני הכי אוהב את דודי
    • חנה אנטבי
      כ"ט טבת תשע"ח
      אני מזה אוהבת את דודי ניצן ויעקי וצרפתי קיצר את כולם אבל הם בעיקר כל הצוות יתפוצץ מהפרק הזה!
    • יעקב
      ב' סיון תש"פ
      גם אני
  • תהילה לוי
    י"ב אדר תשע"ח
    אני מאד אוהבת את החיות כי הם חמודים
  • מאיר צבי סלמון
    י"ד שבט תשע"ט
    יפה מושלם
  • אש
    כ"ז סיון תשפ"ב
    דודי שחקן אלוף אין עליו באמת מכל השחקנים הוא הכי אמפתי לכולם מתחשב עוזר באמת אחלה של שחקן!!!!!!
  • יעל לביא
    כ"ה חשון תשפ"ד
    ליפני כמה זמן יצא הסידרה אזותהזאת אבל סידרה טובה ברמות אתם אלופים קוראים ובמיוחד צרפתי ויקי מצחיק כי כול דבר הוא אומר שהוא אלרגי לחיות זה מוזר ברמות אבל הילדה בקטנה חמודה יש לה כול פרצוף מתוק וגם איך שהיא אומרת ארמדילו כול הכבוד לכם ערוץ מאיר
  • שוש
    י"ז שבט תשע"ו
    הכי אהבתי את צרפתי: 'אפשר להגיש מרמור?'
  • אורי קרטן
    כ"ב אדר תשע"ט
    אין על הסרטים שלהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • נויה
    ח' חשון תשפ"א
    יפה
  • שירה
    כ"ב שבט תשפ"ג
    עוד לא ראיתי אבל נראה פיצוץץץץ
  • תהילה
    ט"ז אייר תשפ"ו
    אחלה סידרה מושלמת תמשיכו להוציא סרטים