" "

חבורת גן החיות מחליטה לעשות כתבה על השבת יחמורים לטבע, בדרך אלון מגלה שגם במשפחה צריך ללמוד לשחרר

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • שילה
    כ' חשון תש"פ
    טוב
  • סזסזס
    ג' טבת תש"פ
    צרפתי מעצבן!!!
  • מנחם
    כ"ז כסלו תשפ"ב
    עצוב... יום ההזכרה של אבא...
  • שירה פוזרבסקי
    ג' ניסן תשפ"ג
    אהבתייייייייייייייייייייייייייייי
  • יהודה
    ד' אב תשע"ח
    מאוד מותח
  • יעל אסתר המושלמת
    כ' אדר תש"פ
    חיה על הסדרה הזות !!!!!
  • חסוי
    כ"ו אייר תש"פ
    אין על ערוץ מאיר
  • רבקי
    ב' חשון תשפ"ד
    יואו סרט תותח!! אסי צובל אלוף!!!
  • סודי
    י"ג ניסן תשע"ט
    יפה
  • חסוי / ה
    כ"ג סיון תש"פ
    אין על יאקי בעולם הוא באמת מספר 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • נועה. ??????
    י"ט אב תשפ"ד
    די מתי אימה חדש
  • ביבי נתניהו האלוף
    י' אב תשפ"ה
    איןןןןןןןןןןןןן על צרפתי וגם דודוי ושילא איןןןןןןן עלייךךךךךך
  • יוסף חיים סבח
    י"א אב תשפ"ה
    סרט יפה אבל זה די מבאס שאתם לא עושים עוד עונה אשמח עם תעשו ופליזז תענו לי
  • שהםחן
    ג' סיון תשפ"ו
    אתם שרים יפה
  • יעל לביא
    ח' כסלו תשפ"ד
    אתם יודעים שאסי כתב תשיר פתיחה לא עוצר לדקה סרט מושלם נכון מי שרואה עלילות ארץ גושן אז נכון שניצן דומה לפפירוס הבן של והמסס אבל זה לא הוא כי כתוב בפתיחה של השיר שם אחר אז זה לא הוא אבל ממש ממש ממש דומה לא תראו שבה לכם ליראות כמה שהוא דומה אתם חיבים ליראות
  • שלום סטודניץ
    י"ט שבט תשפ"ד
    מהמם!!! אתם פשוט אלופים!1
  • חיים פישל בישל
    כ' שבט תשפ"ד
    עמיקם מעצבןן
  • אאאאא
    ח' טבת תשע"ו
    מגניב
  • אילת
    י' טבת תשע"ו
    זה פרק 100מם ומענין ומותח
  • חגית מלכה מכיתה ו'
    י"ט תמוז תשע"ח
    ממש יפה !!
  • אביה
    ו' אלול תשע"ח
    וווואאוו
  • טלאור המלכה
    ג' טבת תשע"ט
    אני אוהבת את הסידרה הזאת וגם את השיר פתיחה לא עוצר לדקה...
    • טלאור המלכה
      ט"ו סיון תשע"ט
      היחמור שבווטרינר אמיתי כי זה ניראה בובה?
      • נעה
        ט' חשון תשפ"ב
        זה בובה
      • א.
        ב' אב תש"פ
        דבר ראשון זה צבי וזה פוחלץ
  • אביגל לוי
    ג' טבת תשע"ט
    מאוד מותח:)
  • רחלי אבוטבול
    י"ח אדר תשפ"א
    אין על עמיקם שחקן מושלם
  • חסוי חסוי!!!?
    א' סיון תשפ"ג
    תעשו עוד עונההה
  • חנה
    א' טבת תשע"ו
    מתי כבר יוצא חדש אני במ----ת----ח--
  • שילת המושלמת!!!!!
    ב' טבת תשע"ו
    אני הראשונה....!!!! מהמהם!!!!! מושלם!!!! מה עם חלק ב'???????? אני במתחחחח..........!!!!!!!!!!!!!!!!
  • יעלי
    ב' טבת תשע"ו
    הסרט לקראת הסוף פצצה אני אוהבת קטעים כאלה
  • יהודה תם המלך
    ה' טבת תשע"ו
    מרגש
  • יעכיעמכא
    כ"א אלול תש"פ
    הולכ לצאת עונה חדשה של הסדרה ילדי גן החיות? **תשובת מערכת האתר - לא**
  • אליהו
    ז' תשרי תשפ"ו
    לא כזה הבאתי זה כן יפה אבל בלי מסר