" "

מפקדת מעמול נפלה לידי פרעטצל ונראה כי לא נותרה עוד תקווה. האם ימצאו אסי וגדי דרך להציל את המצב, והאם יהיו מוכנים לשלם את המחיר?

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • נהוראי בניטה
    י' ניסן תשע"ח
    אני שרוף על אסי
  • למה זה מעניין אתכם
    ב' טבת תשפ"ב
    צ'וצ'ו היה יכול לחזור בזמן עם המכונה 'דור 1' ולמנוע מאסי וגדי להרוס את 'דור 2'
    • לא עינינכם
      כ"ד שבט תשפ"ד
      הם לא ידעו שיש את מכונת הזמן ''דור 1''
  • לא מגלה
    י"ב טבת תשפ"ו
    לא אהבתי את הסוף
  • יעלוש
    ח' אלול תשע"ז
    אני חולה על אסי! משחק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ידידיה שלום
    כ"ה אלול תשע"ח
    מתי העונה הבאה של מעמול
  • ידידיה דורי
    כ"ז אלול תשע"ח
    לאילה עורכת תוכן מתי תצא העונה הבאה של הסדרה מעמול? זאת סדרה אלופה מגניבה וכיפית.
  • רועי
    ט' שבט תש"פ
    אחלה סרט
  • חסוי
    ח' שבט תשפ"ב
    רק אני שמתי לב שיש רק חוט אחד לפצצה?
  • המלך
    ט"ו אדר ב תשפ"ד
    הסרט הכי מעניין שיש
  • חסוי
    ד' סיון תשע"ט
    מגניב
  • מנדי בצלאל
    כ"ו אדר תש"פ
    סדרה יפה מאוד
  • זום זום
    י' תמוז תש"פ
    אסי וגדי פשוט פחדנים
  • זה אני זומזום
    כ"ב תמוז תש"פ
    אסי וגדי חכו לעונה הבאה אני יראה לכם מה זה חחחחחחח
  • אוריאל בן נון
    כ"ו אב תש"פ
    הסדרה הכי טובה שהייתה
  • מעריצה מספר 1
    א' כסלו תשפ"א
    אין על ערוץ מאיר דרך אגב איזה ערוץ אתם בטלוזיה??? אני לא מצליחה לראות פעם זה היה 96 אבל עכשוו זה לא עובד לי אז משהוא יכול להגיד לי??? תודה רבה!! **תשובת מערכת האתר - שלום. אנחנו כבר לא בטלוויזיה. ניתן לצפות בנו רק דרך מנוי לאתר.**
  • יצחק
    ג' שבט תשע"ט
    איזה משחק מאלף
  • סזסזס
    כ' תמוז תשע"ט
    יפההה
  • סוד
    י"א אייר תש"פ
    מדהים
  • מושקי המוש
    י"ח כסלו תשפ"ג
    100מם
  • אלעזר יעקב
    י"ג תמוז תשע"ז
    אם צ'וצ'ו סילק את אסי וגדי ממעמול, אז איך יכול להיות שהם חוזרים בעונה 3?
    • שלמוני
      י' אב תשע"ז
      בהחלט שומה מציין את הפיטורים שלהם. הם חזרו בגלל ה'טוסט עמבה'...
  • דביר ואזנה
    י' אב תשע"ז
    וחוץ מזה אם צ'וצ'ו וריש נייהיו זקנים בפרק האחרון אז איך הם פתאום לא זקנים בעונה החדשה
    • לא משנה
      ל' סיון תשע"ח
      כי זה היה רק פרק לא קשור לעונה עצמה אלא סתם פרק שכאילו יהיה בעתיד
  • ידידיה מולאיוף
    כ"ט אב תשע"ח
    כל הכבוד לאסי שהציל את גדי
  • נריה
    י"א כסלו תשע"ט
    מגניב
  • אוריה בוצקו
    י"ח אלול תשע"ט
    מענין
  • אילאי ברק
    י"ט שבט תשפ"ד
    אני לא מבין מה אכפת להם מרובו גדי הרי הם כבר לא סוכני מעמול?!
  • נעה המלכה
    כ"ט סיון תשפ"ד
    סדרה טובה
  • דבורה לאה אופיר
    כ"א שבט תשע"ט
    אסי וגדי רקדנים
    • טל מנשה
      ב' אייר תשפ"ו
      מי אוהב את המאכל מעמול? (אני ממש לא)
  • שהם מסודי אזולאי
    י"ז שבט תש"פ
    פרק טוב בטירוף
  • אלעד גרון
    ד' תמוז תש"פ
    אמורה לצאת עוד חודש עונת זומזום מה זה אומר שזה בלי אסי וגדי?
    • אסף רוטשטיין
      ב' טבת תשפ"ב
      אסי וגדי (י)היו בעונה הבאה
  • אש
    כ"ב אב תשפ"ד
    סרט מרתק ויפה
  • מנגו
    ט"ז חשון תשפ"ה
    לילה טוב
  • חסוי
    ב' אלול תשע"ו
    לא אהבתי את הסוף
  • אליה
    י"ט תמוז תשע"ז
    אוי נכון צודק אליעזר
  • היגיון בריא
    כ"ב חשון תש"פ
    הם היו יכולים לחזור במכונת הזמן דור אחד כדי להחזיר את המכונה שהם הרסו
  • לא מגלה
    י"ב אב תש"פ
    לא הם לא
  • נועם
    ז' ניסן תשפ"ד
    לא הבנתי אין לפרק המשך ישיר??
  • הדר
    ח' כסלו תשפ"ה
    טוב
  • הדס
    י"א חשון תשע"ח
    סדרה אלופה אין עליכם ערוץ מאיר! תודה
  • אני חמודה
    ה' תשרי תשפ"א
    הסדרה הזאת מאלפת
  • מנחם
    כ"ו תשרי תשפ"ד
    בשעה 3:59צוצו ממצמץ