" "

מפקדת מעמול נפלה לידי פרעטצל ונראה כי לא נותרה עוד תקווה. האם ימצאו אסי וגדי דרך להציל את המצב, והאם יהיו מוכנים לשלם את המחיר?

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • דבורה לאה אופיר
    כ"א שבט תשע"ט
    אסי וגדי רקדנים
    • טל מנשה
      ב' אייר תשפ"ו
      מי אוהב את המאכל מעמול? (אני ממש לא)
  • למה זה מעניין אתכם
    ב' טבת תשפ"ב
    צ'וצ'ו היה יכול לחזור בזמן עם המכונה 'דור 1' ולמנוע מאסי וגדי להרוס את 'דור 2'
    • לא עינינכם
      כ"ד שבט תשפ"ד
      הם לא ידעו שיש את מכונת הזמן ''דור 1''
  • המלך
    ט"ו אדר ב תשפ"ד
    הסרט הכי מעניין שיש
  • הדר
    ח' כסלו תשפ"ה
    טוב
  • לא מגלה
    י"ב טבת תשפ"ו
    לא אהבתי את הסוף
  • חסוי
    ב' אלול תשע"ו
    לא אהבתי את הסוף
  • חסוי
    ד' סיון תשע"ט
    מגניב
  • זום זום
    י' תמוז תש"פ
    אסי וגדי פשוט פחדנים
  • זה אני זומזום
    כ"ב תמוז תש"פ
    אסי וגדי חכו לעונה הבאה אני יראה לכם מה זה חחחחחחח
  • לא מגלה
    י"ב אב תש"פ
    לא הם לא
  • חסוי
    ח' שבט תשפ"ב
    רק אני שמתי לב שיש רק חוט אחד לפצצה?
  • ידידיה מולאיוף
    כ"ט אב תשע"ח
    כל הכבוד לאסי שהציל את גדי
  • נריה
    י"א כסלו תשע"ט
    מגניב
  • יצחק
    ג' שבט תשע"ט
    איזה משחק מאלף
  • רועי
    ט' שבט תש"פ
    אחלה סרט
  • מנדי בצלאל
    כ"ו אדר תש"פ
    סדרה יפה מאוד
  • אוריאל בן נון
    כ"ו אב תש"פ
    הסדרה הכי טובה שהייתה
  • אש
    כ"ב אב תשפ"ד
    סרט מרתק ויפה
  • מנגו
    ט"ז חשון תשפ"ה
    לילה טוב
  • אליה
    י"ט תמוז תשע"ז
    אוי נכון צודק אליעזר
  • דביר ואזנה
    י' אב תשע"ז
    וחוץ מזה אם צ'וצ'ו וריש נייהיו זקנים בפרק האחרון אז איך הם פתאום לא זקנים בעונה החדשה
    • לא משנה
      ל' סיון תשע"ח
      כי זה היה רק פרק לא קשור לעונה עצמה אלא סתם פרק שכאילו יהיה בעתיד
  • סזסזס
    כ' תמוז תשע"ט
    יפההה
  • מנחם
    כ"ו תשרי תשפ"ד
    בשעה 3:59צוצו ממצמץ
  • נועם
    ז' ניסן תשפ"ד
    לא הבנתי אין לפרק המשך ישיר??
  • שהם מסודי אזולאי
    י"ז שבט תש"פ
    פרק טוב בטירוף
  • סוד
    י"א אייר תש"פ
    מדהים
  • מושקי המוש
    י"ח כסלו תשפ"ג
    100מם
  • אלעזר יעקב
    י"ג תמוז תשע"ז
    אם צ'וצ'ו סילק את אסי וגדי ממעמול, אז איך יכול להיות שהם חוזרים בעונה 3?
    • שלמוני
      י' אב תשע"ז
      בהחלט שומה מציין את הפיטורים שלהם. הם חזרו בגלל ה'טוסט עמבה'...
  • הדס
    י"א חשון תשע"ח
    סדרה אלופה אין עליכם ערוץ מאיר! תודה
  • היגיון בריא
    כ"ב חשון תש"פ
    הם היו יכולים לחזור במכונת הזמן דור אחד כדי להחזיר את המכונה שהם הרסו
  • אלעד גרון
    ד' תמוז תש"פ
    אמורה לצאת עוד חודש עונת זומזום מה זה אומר שזה בלי אסי וגדי?
    • אסף רוטשטיין
      ב' טבת תשפ"ב
      אסי וגדי (י)היו בעונה הבאה
  • אני חמודה
    ה' תשרי תשפ"א
    הסדרה הזאת מאלפת
  • מעריצה מספר 1
    א' כסלו תשפ"א
    אין על ערוץ מאיר דרך אגב איזה ערוץ אתם בטלוזיה??? אני לא מצליחה לראות פעם זה היה 96 אבל עכשוו זה לא עובד לי אז משהוא יכול להגיד לי??? תודה רבה!! **תשובת מערכת האתר - שלום. אנחנו כבר לא בטלוויזיה. ניתן לצפות בנו רק דרך מנוי לאתר.**
  • אילאי ברק
    י"ט שבט תשפ"ד
    אני לא מבין מה אכפת להם מרובו גדי הרי הם כבר לא סוכני מעמול?!
  • נעה המלכה
    כ"ט סיון תשפ"ד
    סדרה טובה
  • יעלוש
    ח' אלול תשע"ז
    אני חולה על אסי! משחק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • נהוראי בניטה
    י' ניסן תשע"ח
    אני שרוף על אסי
  • ידידיה שלום
    כ"ה אלול תשע"ח
    מתי העונה הבאה של מעמול
  • ידידיה דורי
    כ"ז אלול תשע"ח
    לאילה עורכת תוכן מתי תצא העונה הבאה של הסדרה מעמול? זאת סדרה אלופה מגניבה וכיפית.
  • אוריה בוצקו
    י"ח אלול תשע"ט
    מענין