" "
אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות

בסך הכל רצה הרב ללמד את אנשי העיירה מהו כבוד תורה... אז למה הכל התבלגן לו כל־כך ואיך זה שהוא נותר בסוף הסיפור עצוב וכועס, ובעיקר - איך זושא, איך רק זושא לא מפסיק לשמוח?

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • צבי יוסף
    א' שבט תשפ"ג
    רציתי להגיד שני דברים: א. שכוי'ח! ב. חבל שמי שמשחק את המשרת של ר' יענקל לא עושה את הכל הטבעי שלו זה נשמע הרבה יותר טוב...
  • מלכי
    כ"ב טבת תשע"ח
    נחמד אהבתי
  • דוד
    כ"ו שבט תשע"ט
    אהבתי מאוד
  • שירה
    ג' כסלו תשפ"א
    ממש יפה ומלמד
  • שרי
    ד' תשרי תשפ"ב
    איזה מסר... הלוואי שכולנו נהיה כמו רבי זושה.
  • אילה
    כ"ב אב תשפ"ב
    ממש יפה כל הכבוד ערוץ מאיר!!
  • כ
    כ"ה אלול תש"פ
    אהבת ישראל בנשמה!!!
  • למה צריך לדעת
    ח' שבט תשפ"ה
    יש לי ספר שיש בו את הסיפור הזה
  • דוד יוסף
    י"ג תמוז תשע"ח
    יפה מאוד ומלמד
  • אבישי אוהב ציון
    י"א ניסן תש"פ
    מהמם
  • מישהי בת 14
    ט"ו טבת תשפ"ו
    כמה יפה
  • 00000
    כ"ד אב תש"פ
    וואווו איזה יפה מאוד יפה אהבתי מאוד תודה רבה ערוץ מאיר אין עליכם!
  • פיני כהן
    י"א ניסן תשפ"ב
    ישר כח
  • תגובה שמינית
    א' סיון תשפ"א
    אני התגובה השמינית
  • אלישמע ציון
    י"ב כסלו תשפ"ב
    זושא כל הזמן אומר אני