" "

הילד שמואל רוצה לעלות ביום ההילולה לקבר שמואל הנביא, אבל יש מי שמונע בעדו... האם יזכה להגשים את משאלת ליבו?

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • אני
    ה' כסלו תשפ"ה
    הילד כזה חמוד ומתוק
  • אני
    ח' כסלו תשפ"ה
    איזה עיניים יפות יש לילד
  • אלמונית
    ה' סיון תשע"ד
    יפה מאוד
  • דבורי קלימי
    ב' אייר תשפ"א
    יפה
  • מלך הדוסים
    י"א אייר תשפ"ו
    ערוץ מאיר איך עשייתם את קבר שמאול הנביא כי בקטע שהחייל נכנס זה מבולגן ולא יכולתם לבזות את קבר שמאול הנביא
  • אילה
    כ"ח אייר תשע"ח
    מי שכתב בתגובות שהוא ראה ראשון אז הוא טועה כי יכול להיות מישהו שראה אבל לא כתב תגובה
  • רות
    כ"ח אייר תשע"ח
    יואב (שמואל הילד) ילד מתוק! תוכנית מדהימה
  • אלחנן
    כ' תשרי תשפ"א
    מהמם
  • אסנת
    כ"א סיון תשפ"ה
    לערוץ מאיר: איך עשיתם את הקבר של שמאול הנביא? ושרט מדהים , תודה רבה.
  • שיר
    ט' אלול תשע"ח
    יפה למתי להיות חייל...
  • ישראל פיניא
    ב' אייר תשפ"ו
    אני אוהב את הסרטים
  • פלוני
    כ"ז אייר תשע"ד
    מרגש עד דמעות ... חחח ומזה נבי שמואל
    • יקיר המלך
      ד' סיון תשע"ד
      'נבי סמואל' זה הנביא שמואל בערבית.
  • משה
    ב' סיון תשע"ד
    מאד יפה
  • חן שרה
    ד' סיון תשע"ד
    ממש יפה כול הכבוד
  • חושן
    כ' תמוז תש"פ
    פרק מוש
  • איסתרק
    י"ח שבט תשפ"ד
    אני חייבת לומר שזה אחד הסרטים המרגשים. מיוחד מיוחד! ואני אחת שמאוד מתחברת לכל הסיפור של ירושלים והעיר העתיקה והמקומות הקדושים כך שזה מאוד מדבר אלי. תמשיכו לעשות עוד סרטים יפים כאלו
  • מלך הדוסים
    ו' ניסן תשפ"ו
    100מם שזה מתשע''ט [או יותר] אבל ברמה מקצועית
  • איילת השחר
    כ"ו אייר תשע"ח
    פרק מהמם
  • רקק
    כ"ו אייר תשע"ח
    אדיר
  • רוני
    ג' אייר תשע"ט
    אותי זה מרגש כל העינין הזה תחשבו על זה אנשים מתים בישביל שאתם תחיו
  • ארי
    ד' חשון תשפ"ד
    100מם
  • יאיר
    כ"ג אדר ב תשפ"ד
    מי שתלה את הדגל בכותל הוא דוד שלי
  • בצלאל
    י"א אב תשפ"ד
    יפה מאוד
  • ניתאי רוצ'ס
    כ"ז אייר תשפ"ה
    מרגש מאוד😌
  • ניתאי רוצ'ס
    כ"ז אייר תשפ"ה
    למה לא העלו את התגובה שלי🤔😣
  • חסוי
    כ"ד אב תשע"ח
    תותחים
  • .......
    כ"ג ניסן תשע"ט
    לא הרגיש לי ולא היה ניראה שהם במלחמה...!!!!! (מתי ואסי)
  • חרות
    י' שבט תש"פ
    סבא שלי היה מפקד היחידה שכבשה את נבי סמואל בששת הימים
  • חסויה
    כ"ד אייר תשפ"א
    100מם ממש אהבתי:)
  • רות שור
    כ"ח אייר תשפ"א
    מהמם
  • שפירא
    ה' אייר תשפ"ד
    אסי ומתי משחקים נדיר!!!!
  • אן
    כ"ד תשרי תשפ"ו
    מרגש ומיוחד כל פרק יפה ומרגש מקודמו. תודה רבה