" "

השתמשו בעכבר כדי להזיז את המשטח ולכוון את הכדור אל עבר הלבנים. נסו להעלים את הלבנים מהמסך והזהרו שהכדור לא יפול למטה. איספו את המתנות שיתנו לכם כדור נוסף, הגדלת המשטח או יריות, המנעו מלאסוף מתנה שתקטין את המשטח. בהצלחה!

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • חגית
    כ' אלול תשע"ז
    1650 תודו אלופה
  • מנחם ציון
    ט"ו אדר תשע"ח
    כיף ממש
  • מנחם ציון
    י"ח אדר תשע"ח
    כיף ממש
  • מנחם ציון
    י"ט אדר תשע"ח
    כיף ממש
  • רעות
    י"ח ניסן תשע"ח
    הכדור כל רגע עולה מהצדדים ולא חוזר וזה מאוד מעצבן
  • צמח
    ד' אייר תשע"ח
    כל הזמן הכדור נעלם באמצע! זה ממש מעצבן!! אשמח אם תתקנוו
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      י"ז אייר תשע"ח
      שלום צמח. בכדי שנוכל לבדוק האם יש בעיה, בבקשה תכתוב לנו: באיזה שלב נעלם הכדור? מתחילת השלב או תוך כדי משחק? בבקשה תנסה לתאר בדיוק את מה שקורה, וננסה לעזור. תודה
      • שני כהן
        ו' אלול תשע"ח
        לחי
      • צמח
        ז' סיון תשע"ח
        רק עכשיו ראיתי מה שכתבת.. אני מצטער שלא אמרתי קודם.. הכדור מגיע לאחד מהפינות של המשחק ונעלם.. זה קורה בכל פעם בשלב אחר.. ונראה לי שזה בעיה במשחק כי עוד ילדים התלוננו על זה.. אבל בכל מקרה עכשיו אני רואה שכבר תיקנתם וזה לא קורה יותר אז תודה רבה..
  • שני כהן
    ו' אלול תשע"ח
    לאילה
  • נועה
    כ"ב סיון תשע"ט
    כיףף
  • טליה אטון
    ט"ז שבט תש"פ
    לאילה עורכת תוכן. למה יש גם את זה וגם את מפציץ הבלוקים?
  • חסוי
    ב' אלול תשע"ז
    קצת מעצבן שיש רק כמות כדורים מצומצמת *להכל*
  • נוה בראלי
    ב' אלול תשע"ז
    נעלם לי באמצע שלב 3 כדור והוא לא חזר ולא נתנו לי כדור חדש
    • מהממת
      א' סיון תשע"ח
      גם לי נעלם ולא חזר
  • אוריה
    י' ניסן תשע"ט
    השיא שלי הוא 1,210
  • מישהו
    ל' אב תשע"ז
    לפעמים קל לפעמים קשה
  • מענדי שאער
    י"ט תשרי תשע"ח
    מי עבר את שלב 2?
  • מענדי שאער
    כ' תשרי תשע"ח
    כמעט הצלחתי את שלב שתיים
  • אליה
    כ"א תשרי תשע"ח
    ממש כיף היה שהצלחתי אוהב אליה
  • נעם שלמה
    כ"א אייר תשע"ח
    אחלה משחק
  • לאה
    י"ד תמוז תשע"ח
    לאילה עורכת התוכן כל פעם הכדור נעלם לי אשמח שיתקנו את זה. השיא שלי 1600 בלי פיסול ואז הכדור נעלם
  • אלינור
    ט' אלול תשע"ח
    חמוד וארוך
  • שרה
    כ"ה אלול תשע"ח
    770מוצלח, כמעט
  • רעות רוזנברג
    ז' אב תשע"ז
    משחק כיף מאוד
  • יהודה'המלך
    ח' אב תשע"ז
    משחק יפה
  • אוהד שלום מחלב
    ח' אב תשע"ז
    משחק מגניב אבל כל פעם משהו מפריע
  • ברכה קלעג'י
    י' אב תשע"ז
    שלב 6 על הפעם הראשונה!
    • מיטל
      י"א אב תשע"ז
      המשחק מושלם וכיף ערוץ מושי
  • אמונה
    ז' אלול תשע"ז
    חחח משחק מגניב
    • ozarowski
      א' אב תשע"ח
      לא נכון
  • מישהו =)
    ז' אלול תשע"ז
    גם לי נעלם הכדור השלב 2 וזה כזה מבאס זה קצת קשה שיש כמות כדורים קטנה לכל השלבים
  • שרה קופרמן
    י"א חשון תשע"ח
    משחק כייף פעם שהכדור שלי נעלם למזלי היה לי תותחים אז פוצצתי הכול עם התותחים ושהגעתי לשלב הבא הביאו לי כדור חדש בלי להוריד מכמות הכדורים
  • רוני א
    כ' אלול תשע"ט
    אני רק בשלב 1
  • קושקוש
    י"ג ניסן תש"פ
    זה כמו מפציץ הבלוקים אבל פחות כיף
  • אני אלא מי??
    ד' אב תשע"ז
    אחלה משחק תודה רבה ערוץ מאיר התותח!!!!!!
  • חגית
    ד' אב תשע"ז
    משחק חמוד אבל מעצבן תעשו משחקים כמו מריו אם תעשו כזה משחק אתם אתר פצצה אין עליכם בעולם פלייז תעשו את מה שאמרתי לכם
  • בטטה עם שוקולד
    ה' אב תשע"ז
    זה קל מאד
  • שני כהן
    ה' אב תשע"ז
    השיא שלי הוא שלב 10 תודה רבה לערוץ המדהים
  • יואב
    ו' אב תשע"ז
    אני הראשון ששיחק במשחק הזה וזאת עובדה כי אני גם הראשון ששלח תגובה לישחק הזה
  • ילד חסוי
    י"ב אלול תשע"ז
    משחק טוב אש
  • רחל
    כ"ט תשרי תשע"ח
    ממש מהנה אבל העכבר מחליק לי מהיד!!על הפעם הראשונה הגעתי לשלב 10!!!!! אין כמוני! אלופת העולם!
  • שירה המלכה
    י"ג כסלו תשע"ט
    אני חולה אל המשחק הזה
  • אורי חדאד
    כ"ב טבת תשע"ט
    למה זה מהיר
  • www
    י"ג טבת תשע"ח
    אני נפסלתי בשלב 10
  • מנחם ציון
    י"ג אדר תשע"ח
    השיא שלי הוא 650
  • חסוי
    כ"ט סיון תשע"ח
    משחק פצצות והשיא שלי הוא 670
  • ישי דובקין
    ח' תשרי תשע"ט
    מלך
  • סיגל המהממת
    י"א תשרי תשע"ט
    משחק ממש חמוד תודה רבה ערוץ מאיר אין עליכם בעולם!
  • המלכה
    כ"ט חשון תשע"ט
    משחק מוש!!!
  • תנחשו
    י"ד אב תשע"ז
    שלב 7 יו
    • יעקב יגל אליהו
      ז' טבת תשע"ח
      יו איך זה נראה!
  • אדל
    י"ג תשרי תשע"ח
    זה משחק כיף מאוד אבל מעצבן זה מחליק לי
    • אפחד
      י' אב תשע"ח
      שמתי לב, שהשלבים עם הרקעים כתום וירוק, הם השלבים הכי קשים
  • תהילה
    י"א שבט תשע"ט
    קללל!!! בטירוףףף!!!
  • בניה צינמן
    ל' סיון תשפ"א
    השיא הוא 1000000000!!!!
  • חסוי
    ל' כסלו תשפ"ב
    לאילה עורכת תוכן! באמצע המשחק הכדור הגיע לפינה ופתאום הוא נעלם!
  • חסוי
    ל' כסלו תשפ"ב
    2930 שלב 9!!!!!!! מטורף
  • הדסה יוסף ושרה
    כ"ב טבת תשע"ח
    תעסו מישחקים כמו אגריו
  • אחינועם פלדמן
    כ' שבט תשע"ח
    משחק פצצה
  • צמח
    כ"ו ניסן תשע"ח
    אני כל פעם מגיע לשלבים גבוהים וכל פעם הכדור נעלם.. לאילה עורכת תוכן.. בבקשה בבקשה תתקנו את זה, זה ממש מעצבן
  • טליה טל המלכה !!!
    כ' אב תשע"ח
    6000 תודו שאני אלופה+מלכה
  • יצחק רחמים
    כ"ז טבת תש"פ
    זה מטורף