" "
אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות

מה עושים כשבצלחת נשאר רק הפלח האחרון של האבטיח? - "קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים".

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • אחינעם
    כ"ד אב תשע"ד
    1)למה אפשר לבנות בית המקדש אחד בגלל שלא נעשה חטאים ואז הוא יחרב אלא נעבוד על עצמנו ונקבל בית המקדש יחיד ומיוחד 2)צריך לעבוד על עצמנו ולעשות הרבה מצוות לדוגמא : לכבד הורים ולהתייחס לכל אחד בנחת ולדון את כל אדם לכף זכות
  • אילת
    כ"ב אלול תשע"ח
    מצחיק חחחחח
  • הדר
    ד' אדר ב תשע"ט
    תודה לערוץ מאיר על הסדרה והפרק המהמם והיפה כול הכבוד אתם ערוץ מהמם ומאיר בטח בגלל שה הערוץ מאיר אז קוראים לו ככה
  • הודיה
    ד' אלול תשע"ד
    מרתק סיפור יפה תמשיך כך לספר.
  • מרדכי לראש
    כ"א תשרי תשע"ה
    אני אוהב אבטיח
  • ראובן המלך
    ה' תמוז תשע"ח
    גם אני אוהב אבטיח יאמיייי
  • אליה
    י"ט אב תשפ"א
    יפה אבל קצר
  • אלומה וינברגר
    י"ז ניסן תשפ"א
    תודה רבה ערוץ מאיר לילדים
  • עילאי
    ה' טבת תשפ"ה
    כבר איזה 5 שנים לא יצא אפשר להבין למה ואפשר שתענו בבקשהההההה
  • רוני
    י"ד תמוז תשע"ח
    יאמי אבטיח
  • דבורי
    כ' ניסן תשע"ט
    אחחחחחחחחחח
  • נועה דדוש
    י"א אלול תשפ"א
    יפה מאוד עם מסר מאוד חשוב
  • אוריאל מן
    ט"ז תשרי תשע"ט
    טוביה מספר 1
  • כסוי
    י"א כסלו תשפ"א
    משעמם
  • שירה יצחקי ז2
    כ"א אייר תשפ"ה
    כשאתה מעודד חבדניק עצוב אתה בעצם מנחם מנדל