למה משעמם דוקא יפה הוא משקיע הרבה על כל פרק לצייר כל דמות בכל מצב שהיא אמורה להיות זה הרבה זמן ועוד לעמוד בקצב מסוים זה בכלל אז אל תגיד משעמם כי זה לא.
הלל בלוי
כ"א אלול תש"פ
חחחחחחחחח קורע
חיהלה
י"ב תשרי תשפ"א
מצחיק
ח''ססססחחףצלךעחח
ד' אלול תשפ"א
מצחיק
תמר
ד' חשון תשפ"ד
מי צודק
דינה גולדה
כ"ג סיון תשפ"א
מתוק אני בת 5
לא משנה
ה' תשרי תשפ"א
אסור לחבק קורונה!
המלכה
י"א סיון תשפ"ו
חמודדדדד
מושק'ירובין
כ"ח שבט תשפ"ג
מקסים
קמי שטיינר
י"ח חשון תשפ"ד
אני לא מצליחה להיכנס לערוץ זה כל הזמן אומר לי שאני לא מנויה ולא מחוברת ואני כן *תגובת המערכת: ניתן לפנות לתמיכה הטכנית*
התגובות שלכם
תפארת המושלמת
כ"ד אלול תש"פצמ
י"ז שבט תשפ"אהלל בלוי
כ"א אלול תש"פחיהלה
י"ב תשרי תשפ"אח''ססססחחףצלךעחח
ד' אלול תשפ"אתמר
ד' חשון תשפ"דדינה גולדה
כ"ג סיון תשפ"אלא משנה
ה' תשרי תשפ"אהמלכה
י"א סיון תשפ"ומושק'ירובין
כ"ח שבט תשפ"גקמי שטיינר
י"ח חשון תשפ"דיהונתן גליק
כ"ח אלול תש"פלוי
כ"ז תשרי תשפ"ארועי אמלך
כ"ז סיון תשפ"ה