" "

אלון ויקי מגלים שהבלופרן לא היה ולא נברא ומגלים שיש יותר מדרך אחת לספר סיפור

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • הלל ספרוני
    ט"ז תמוז תשע"ח
    פחות אהבתי את הסרט הזה...
  • שני רמתי
    י"ג אב תשע"ח
    מעניין מי ניצח?
  • ר ל
    כ"ב טבת תשע"ט
    וואי אלוף אסי צובל בכל מקום הוא מפיע כתב מילים ותוכן תסתכלו בעוד סדרות
  • ללל
    י"ט חשון תשפ"א
    מהמם
  • שירה
    ט' אלול תשפ"ד
    סרט יפה
  • נועה סבח
    ג' אב תשפ"ה
    סרט מאוד יפה אבל הם לא ביקשו מדודי סליחה זה לא יפה הם חשדו בו סתם נ.ב למערכת האתר אפשר בבקשה שיצא מתי שהוא ילדי גן החיות אני ממש אוהבת את הסידרה הזאת פלייזז תוציאו
  • צמח
    כ"ו סיון תשע"ח
    וואלה.. התפקיד של יקי הכי כיף... לאכול כל היום טילונים על חשבון ערוץ מאיר... אני מקווה שאתם מביאים גם לשחקנים האחרים מדי פעם.. אפשר להשתגע רק מלהסתכל עליו כל הזמן....
    • אליה
      ג' אלול תש"פ
      חחחחחחחחחחחחחחחחח כל כך נכון
    • שירי
      כ"ט חשון תשע"ט
      חחחחחחחחחח...חזק!!!
  • חסוי
    ד' שבט תשפ"א
    ידעתי שזה צרפתי
  • חוה ביסטריצקי
    ז' סיון תשע"ז
    זה באמת סרט יפה ואהבתי מאד את האקשן!!!!!
    • יעל עמר
      ט"ו אדר תשע"ח
      אחלה סרט
  • סטערנא מברלין
    כ"ה ניסן תשפ"ב
    לאלון: כן אפשר לעשות עוגה ללא אפיה... עוגת בסקוויטים למשל. חחחחח
  • צפתיתתת
    י' תשרי תשפ"א
    אהבתי!! מאוד יפה!!
  • הדסה. א מאשדוד
    ד' אלול תשפ"ג
    יפהההההה
  • א.אט
    כ' חשון תשפ"ד
    לאילה העורכת כמה טילונים יקי אכל כל הסדרה
  • מלכה חסויה ;)
    כ"ב תמוז תשע"ט
    וואי יש להם רעיונות יצירתיים ביותר! הרגשתי צורך לפרגן! אין אין אין על ערוץ מאיר מספר-1
  • הג'וקר
    כ"ב אדר תש"פ
    טוב
  • נועה
    כ"ז אב תש"פ
    סרט מהמם
  • יודי סופרנוביץ
    י"ד תשרי תשע"ט
    צרפתי גדול!!!!!!!!!
  • תהילה פנינה
    כ' אב תש"פ
    הסרט היה מאוד יפה
  • קווין רובין
    ט"ז אב תשפ"ד
    וואוו ואו ווא וואאאוו רמה גבוהה הלוואי ויוצאו עוד פרקים ! הסדרה האהובה עלי