אני נער בן 15 וחצי פלוס ואני כבר 11 שנים בתחום יש לי סימולטור בבית של רכבת ישראל שאיתו מכשירים נהגים על רכבת דובל דאק וקטר JT42BW ואני יודע כבר לנהוג שוטף כל התחנות בארץ אצלי בסימולטור וכבר יש נהגים שעקפתי אותם בידע שלי כולם מכירים אותי
מה זה משנה מה השם
י"ח חשון תשפ"ו
יפהההההההההההההה
נעם
י"א תשרי תש"פ
עשו כבר... עובדת עד בן גוריון
נדביה
ד' תמוז תש"פ
מדהים
חסויה
ז' תמוז תש"פ
זה חדש כן או לא
אמשמתה
כ"ג טבת תשפ"ב
בא לי כמו איתן מרדכי וייס
ביחד ננצח
כ"ב אדר ב תשפ"ד
ואו מתניה אין עליך אדירר
משה לאני
כ"ח אייר תשע"ז
אלופה
לוי דבי
ו' כסלו תשע"ט
אלוף
איתן
ט' כסלו תשפ"א
יפה
אני
כ"ג אדר תשפ"א
הוא ילד אלוף!!!!!
אדל
כ"א סיון תשפ"א
יפה מאוד
נהורא
כ"ה אייר תשפ"ד
וואו, הדר, את מנגנת פשוט מושלם! גם אני מנגנת בקלרינט, וזה הכלי הכי טוב בעולם! את ממש מושלמת!!!
התגובות שלכם
איתן מרדכי וייס
כ"ז כסלו תשע"טהללי
ה' שבט תשפ"דיראת לוי
י"ב טבת תשפ"ואחיה מלסה
כ"ח אלול תשע"זשלומי
ט"ו אייר תשע"ח100 ורר
ח' כסלו תשפ"גחחח
כ"ה אב תשע"ויעל צמרי
ט"ו טבת תשע"חהדס
י"ד ניסן תשע"טבאר ה100ממת
י' סיון תשפ"במנדי ו.
א' אב תש"פנדביה
כ"ג אב תש"פנדביה
כ"ד אב תש"פturhtk
א' טבת תשפ"במה זה משנה מה השם
י"ח חשון תשפ"ונעם
י"א תשרי תש"פנדביה
ד' תמוז תש"פחסויה
ז' תמוז תש"פאמשמתה
כ"ג טבת תשפ"בביחד ננצח
כ"ב אדר ב תשפ"דמשה לאני
כ"ח אייר תשע"זלוי דבי
ו' כסלו תשע"טאיתן
ט' כסלו תשפ"אאני
כ"ג אדר תשפ"אאדל
כ"א סיון תשפ"אנהורא
כ"ה אייר תשפ"דלא משנה. נכון?
י' שבט תשע"חנח גלינסקי
ג' תשרי תש"פזיו גניש
ט' אב תשע"זמשפחת גל מאריאל
כ"ג אייר תשע"חחיה
ה' ניסן תש"פ