אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות
אסי גילה בסוף היום בבית הספר, שמישהו התבלבל ולקח את הילקוט של אסי במקום את הילקוט שלו עצמו. אסי מחליט לקחת את הילקוט שנשאר בכיתה, כפיצוי. האם הדבר מותר לו? על פי מסכת בבא בתרא, דף מ'ו.
התגובות שלכם
הודיה
כ"ז שבט תשע"חנחומי
ט"ו אדר תשע"חמנדי אמיתי
ט' סיון תש"פמלי שטרן
ז' שבט תשפ"גשירה רביאב
י' אדר ב תשפ"דשפירא
י' תמוז תשפ"דסזסזס
י"ב שבט תשפ"באיילת השחר :)
י"ב חשון תשע"טעדי חסן
א' חשון תשפ"אווואאווווו
כ"ו תמוז תשפ"ב??
כ"ו ניסן תשע"טאסתי המלכה
י"ג כסלו תשפ"וצופיה כהן
כ"ז אב תש"פמזל מרקוב
ו' ניסן תשפ"א