" "
אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות

טוביה משאיר כד יקר לליבו בצריף. החברים שוברים לו אותו מתוך רשלנות. כדי לתקן את הכד, טוביה נאלץ לברר של מי האחריות על השבירה. אסי מנסה להוכיח את חפותו, ולומד כי דיני נזיקין בגמרא רלוונטיים מאוד גם לימינו.

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • אניי:)
    י' תמוז תשע"ד
    חחחח..אהבתי את הקטע שאסי אמר שהוא פרא אדם...
  • לא משנה
    ד' אב תשע"ד
    מהמהם
  • לא משנה לכם
    כ"א תשרי תשע"ה
    הסרט מאוד יפה וגם מלמד לקח לדעתי כמו הרב כולם צריכים לשלם כי כל אחד נתן חלק לשבירה. הכד היה מאוד יפה. אבל לא נראה לי שהוא כל כך עתיק ושל סבא רבא של טוביה.
  • אבנר
    כ"ז אב תשע"ט
    אמנם שלשתם הזיקו, אבל מתי הוא שואל!!!!!!!! לתשומת לב.
  • גיטי
    י"ב תמוז תשע"ד
    סרט יפה!!!
  • גברת שברגכאולוביץ
    ט' אב תשע"ד
    יפה מאד אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • איילת השחר :)
    י' חשון תשע"ט
    פרק מהמם!! וואאיי נשפכתי שאסי אמר שהוא פרא אדם..
  • תאיר שירה
    ב' ניסן תשע"ט
    אבל באמת הכד מלפני כ300 שנה
  • טוהר ברכה בנו
    ט' אייר תשע"ט
    הכד באמת בן 300 שנה? לא נראה לי האמת היא... בגלל שאף אחד לא יסכים לשבור כד בן 300 שנה...
  • שירה
    ב' טבת תשפ"ו
    מושלם אין על השחקנים וצוות ערוץ מאיר המדהים תודה רבה 💯💯💯💯💯💯
  • אלחנן אלימלך
    כ"ט כסלו תשע"ה
    יפה מאוד
  • תותי
    י"ז ניסן תשע"ט
    אסי צובל חבר שלי לא צרך שלם את הכד מתי פולקע השמים כי כתוב בהלכה שור אבן עם אתם שוברים את בור אז מתי פולקע השמים זה אומר רבי מלך משייח שליטא אומר עם שו ובר כי מתי פולקע הם לא שמים לב טוביה רוזנפלד חבר שלי הוא קנה של סבא רבה שלו ואסי צובל חבר שלי הוא לא עשה את זה למה מתי צועק על חבר שלי מי שובר את הכד של טוביה רוזנפלד חבר שלי מתי טורלדנו השם הוא עשה בכוונה לטוביה רוזנפלד חבר שלי
    • לתותי
      י"א תשרי תשפ"ג
      לא הבנתי כלוםם
  • דיתי
    כ"ו אדר תש"פ
    מהמם!!!!!!!!!!!! אין עליכם ערוץ מאיר!!!!!!
  • אילה
    י' אייר תש"פ
    'החבורה' הזאתי מצחיקה היא כל הזמן רבה!!! היא חונקת! אתם יודעים עם אתם הולכים לכל הסדרות יש שמה סדרה שקוראים לה מיוחדים. תלחצו על הסדרה הזאתי ואז יש שמה את כל הפספוסים של אסי וטוביה. יווווווווווווווווווווו זה פשוט מצחיק חחח יאלה בי בי
  • נעמי שרה קץ
    ז' אב תשפ"א
    יפה מאוד
  • ילדות מאשקלון
    כ"ז אדר תשפ"ו
    אז הם שלמו בסוף
  • נסיה המלכה
    י' סיון תשפ"ו
    אסי אני הכי אוהבת אותך בכול ערוץ מאיר
  • אורין
    ט"ז סיון תש"פ
    זה אמיתי
  • תמר ציטרנבום
    כ"ו תמוז תשע"ד
    פתחיה מה עשית שם בסרט??? יש לך קול מדהים!!!
    • הלל
      י"ח חשון תשע"ה
      מי זה ביכלל פתחיה
    • טליה
      י"ח תשרי תשע"ה
      פתחיה משחק אחד מהתלמידים בכיתה (הוא יושב ליפני אסי)
  • שפרינצהל'ה בריין
    א' אב תשע"ד
    הם באמת צריכים לשלם
  • אוריה רושנרוז
    י' אלול תשע"ד
    מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • רחלי
    כ"ד כסלו תשע"ה
    לא חבל על הכד?
  • שילת יצחק
    ד' אדר תשע"ח
    מה קרה לכד
  • שירה גדניאן
    י' כסלו תשפ"א
    למה לא יוצא פרק חדש
  • רעי המלך
    כ"ט תשרי תשפ"ב
    זה לא נראה לפני 300 זה נראה חדש
  • חסוי
    ז' אב תשפ"ג
    טוביה צריך לשלם הוא הביא למתי את הכד מתי הזיז את הכד ואחרי זה פולקע הזיז גם אסי שבר את הכד טוביה השם
  • חסוי
    ז' אב תשפ"ג
    אף אחד לא ה'
  • רבקה שיראל
    י"ג שבט תשפ"ה
    אני חושבת שזה בגלל סי בכל זאת הוא לא היה אמור לשחק בצריף
  • מירב
    ו' תמוז תשע"ד
    סרט מגניב ........
  • yael 123
    י"ד חשון תשפ"א
    לדעתי זה נכון שכולם צריכים לשלם
  • חסוייייי
    כ"ה טבת תשפ"א
    ברור שזה אסי......
  • אילה
    ה' אייר תשע"ד
    100מם מאודדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!
  • פתחיה
    א' שבט תשע"ה
    שלום! קוראים לי פתחיה לוי ואני ראיתי מה שכתבתם ותודה רבה. ובקשר לבת דודה שלי[אילה]היא כן בת דודה שלי למי שלא מאמין
    • הודיה
      י"ט אב תשע"ח
      איזה אילה
  • מצפה למשיח
    כ"ב סיון תש"פ
    כל אחד משלם 40 שח
    • נעה
      ט' תמוז תש"פ
      ברור
      • נעה
        כ"ד אלול תשפ"א
        400
  • אדל להט
    י' אלול תשפ"א
    נו אז מי שילם?
  • שירה
    י"ב אדר תשפ"ב
    סרט מהמם
  • אילה כהן
    כ' אייר תשפ"ה
    סרת יפה 🤩🥳😇💯💎🦄🐼🦋
    • מה אתם רוצים?????
      כ"ו אב תשפ"ה
      סרט לא סרת פשוט מאוד😑😒
  • שירי
    ג' אייר תשפ"ו
    אואו איזה פרק יפה🥰לדעתי פולקע חף מיפשע כי הדבר היחיד שהוא עשה זה רק הוזיז את הכד מהשולחן כי זה הפריע לו .... אבל מי שהכי אשם זה אסי
  • לילי
    א' סיון תשע"ד
    נחמד ומענין יפה הכד
  • מישהו
    כ"ו תמוז תשע"ד
    ממש יפה!
  • יובל
    כ"ה חשון תשע"ה
    לדעתי רק אסי צריך לשלם
    • אסי צובל
      כ"ג תמוז תשפ"ד
      סליחההההההה???
      • תמר ק
        ח' תשרי תשפ"ו
        ל אסי אני מאוד אוהבת אותך סליחה על שעה זו פשוט שלחתי לך הודעה על חידון של ערוץ מאיר לילדים שלך כי שמתי לב כשאני אלופה ב חידונים שאלות תשובות של ערוץ הילדים הזה ו אני מבקשת זהו ממש תודה רבה על כל תמשיכו לעשות עוד סרטים ל ילדים למשוך עוד סרטים ל ילדים זהו לילה טוב חלומות נעימים 😇😇😴😴🥱🥱😴😴🥱🥱🥱💌💌💌💌💌💞💞💓💗📝📝📝📚🥇🥈🥉🏅
  • כנרת
    י"ט ניסן תש"פ
    סרט מקסים ו100מם
  • אלישיב
    כ"ח שבט תשפ"ב
    מה קרה בסוף?