" "
אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות

הג'ירפה בגן החיות מתה והחברים ממשיכים למצוא פתרונות

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • חגית מלכה מכיתה ו'
    י"ט תמוז תשע"ח
    השיר ממש אבל ממש יפה אני כבר יודעת לשיר אותו בעל פה מממש מקסים בימיוחד הסרט עצמו יפה כול הכבוד!!
    • אבישג
      כ"ז אדר תש"פ
      צודקת שיר 100מם!!
  • בניה המלך
    י' סיון תשע"ט
    השיר מהמם
  • אמיתי אוראל
    ז' טבת תשפ"א
    וואו ווא אחלה פרק!!! ממש ממש אהבתי!!
  • רות סבג
    י"ח שבט תשפ"א
    מהמם אני רואה את הסרט כל הזמן
  • חסויה
    י"ט שבט תשפ"א
    לאילה העורכת מי זה השחקן ניצן? פליז תעני לי
  • עינתיאל
    י"ג סיון תשפ"ג
    בבקשה תעלו עוד סרטים של ילדי גן החיות
  • הדסה. א מאשדוד
    ד' אלול תשפ"ג
    אהבתי את השיר מאודדדדד
  • מנוחה
    ג' אדר תשפ"ה
    לאיילה עורכת התוכן אני כל יום רואה את כל הסדרה והיא ממש יפה יש לי אחים ואחיות גדולות והם היו מחכים פרק אחרי פרק שיצא אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש מממשש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש רוצה שיצא סדרה חדשה איזה באסה שעם תעשו סדרה חדשה לא יהיה אותם שחקנים כל השחקנים ממש חמודים אבל בבקשה תתיחסיייייייייי!! *תשובת המערכת: אילה אינה עורכת התוכן כבר כמה שנים :)*
  • הדסה
    ט' אלול תשפ"ה
    אלון יקי צרפתי אתם מוכשרים
  • יפה
    י"א כסלו תשפ"ו
    מגניב מאוד שיר יפה מאוד קצת חבל שהכל זה לי אכפת אבל ממש מקורי
  • פנינוש
    ג' שבט תשפ"ו
    שיר מדהים!!!!!! ראיתי המוווווווון פעמים
  • רוני שרה
    י"ז שבט תשע"ו
    יקי מנגן ממש יפה
  • נעה
    י"ח שבט תשע"ו
    100מם!!!!!!!!!!!!
  • אברהם גרשוביץ
    י"ח שבט תשע"ו
    זה סדרה מאוד יפה!!!
  • שרית
    י"ח שבט תשע"ו
    סרט מרגש ועוצמתי אני רואה שוב ושוב את הקטע של השיר.... מושקע ומהמם ברמות...
  • אליה וייס
    י"ט שבט תשע"ו
    הסרט הזה יפה
  • חנה
    כ"א שבט תשע"ו
    השיר יצא מהמם באמת!
  • יונתן פרידמן
    כ"א שבט תשע"ו
    השיר הכי טובבבבבב!!!!!!!
  • jxuh
    ו' אב תשע"ח
    איתכם על כל מילה
  • אני
    ט' ניסן תשע"ט
    מווושלם
  • דוד אשכנזי
    א' אב תש"פ
    מרגש מאוד
  • אריה לייב
    ד' אייר תשפ"א
    מישהו יודע מה היה בעבר של רפי סלע???
  • חסוי
    כ"ה תמוז תשפ"ה
    חיים שלי בלב😘⚾
  • הודייה
    כ"ה תמוז תשפ"ה
    למה רפי לא אוהב את שילה או שזה רק בשביל הסדרה
  • נועה דהן
    כ' טבת תשע"ח
    סרט מהמם אם הרבה משמעות השיר גם מעלף [גם הפתיח מהמם]
  • ....
    ג' אב תשע"ח
    יפה מאד
  • רחל
    י' אלול תשע"ח
    שיר מה זה יפה!
  • חסוי
    א' חשון תשע"ט
    שיר יפה למה הפסיקו
  • רבקי
    י"ב טבת תשע"ט
    פרק מושלם השיר מרגש בטירוף
  • ידידיה יאיר חסון
    ט"ז טבת תש"פ
    אחלה סרט. ראיתי לפחות 10 פעמים
  • תהילה
    ט' סיון תש"פ
    בא לי גם להופיע ולפגוש אותכם
  • נפך כהן
    ל' סיון תש"פ
    יואאאו! שילה-צ'וצ'ו-אלי אני חולה עליך!!
  • YALE
    ל' אב תש"פ
    10000
  • הלל ברגר
    כ"ז שבט תשפ"א
    וואו זה סרט מרגש וגם ממש מעולה
  • חסוי
    כ"ו תמוז תשפ"א
    לאילה עורכת התוכן האם יהיה עונה חדשה בקרוב תעני בבקשה
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ב' אב תשפ"א
      שלום. לא
  • סטערנא מברלין
    כ"ה ניסן תשפ"ב
    וואו ערוץ מאיר!! פרק מרגש ויפה! מלמד הרבה וממש מגניב. לאילה עורכת התוכן: האם תוכלו לעשות מהשיר קליפ משל עצמו בלי כל הסרט? כאילו לחתוך רק את השיר? אשמח לתשובה!
  • יהונתן
    כ"ד שבט תשפ"ד
    הייתי בגן חיות הזה
  • שששש
    א' תמוז תשפ"ד
    איזה סרט מושלם אן עלכם
  • ישראל בלץ
    כ"ז אב תשע"ו
    השיר מאלף
  • טליה אסתר
    י"ח ניסן תש"פ
    האם המקרים האלה אמיתים
  • שחר אלבז
    ו' אייר תש"פ
    היי סדרה מעלפתת תוציאו עוד עונה מי שמכיר את הבת של אסי היא הייתה שם עם זאתי שעשתה את המירוץ בת מצווה שלה ביחד הם היו ממש קטנותת ומתוקות
  • טליה אלדד
    כ"ו ניסן תשפ"א
    דודי אלון וצרפתי ושילה המלכים
  • דינה
    ז' ניסן תשפ"ב
    אני חולה על יקי
  • חסוי
    כ"ב סיון תשפ"ה
    שיר מהמם אני הולך להקליט אותו באולפן הקלטות תודה
  • הארי פוטר
    כ"ח אב תשפ"ה
    זה פרק מאד מרגש וגם אני חוזרת כל הזמן לקטע של השיר😍😍😍🤧
  • הארי פוטר
    ל' אב תשפ"ה
    חולה על אלי חביב ויאיר ראופמן וצרפתי הם מצחיקים ומי שחשב שאביתר לכטינשטיין זה עידן רייכל הצחיק אותי וצחקתי כמו שלא צחקתי בחיים🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • יואב ישראלי
    ט' אלול תשע"ז
    אני חולה על דודי!
    • סמי
      ב' סיון תש"פ
      גם אני הוא פשוט השחקן הכי תותח
  • שינא וחיהלה
    ז' סיון תשע"ח
    מוש
  • חיה
    ו' אייר תשע"ט
    לילה עורכת תוכן: באיזו שנה יצאה הסידרה?
  • חיוש
    ט' אייר תשע"ט
    לאילה עורכת תוכן: באיזו שנה יצאה הסידרה ילדי גן החיות? פליז תעני..
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      י"ד אייר תשע"ט
      תשע'ו
  • נתנאל מאיר
    י"ח כסלו תש"פ
    מטורף
  • הדס גבע
    כ"ח אייר תש"פ
    תגידו דודי הוא עידן ריכל
    • יהודה
      כ"ג סיון תש"פ
      לא נראה לי
    • מישהי
      כ"ז אב תש"פ
      דודי הוא אביתר ליכטנשטט
  • הודיה
    כ"ב תמוז תש"פ
    השיר מושלם ראיתי את השיר בערך 50
  • תהילה פנינה
    כ"ג אב תש"פ
    מאלף וגם בעיקר השיר
  • א77
    ד' כסלו תשפ"א
    77
  • אסתי לוי
    ה' סיון תשפ"א
    זה לא עובד
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ט"ז סיון תשפ"א
      שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.
  • רבקי וולף
    י"ח כסלו תשפ"ג
    הכי אהבתי את יקי
  • לוי יצחק
    ז' ניסן תשפ"ד
    יקי וצרפתי משחקים יפה
  • חנה הבננה
    ב' תמוז תשפ"ו
    אמאאאא, הסרט הכי יפה שקים אבר, אם אתם עושים לו עוד עונה אני ארטיק, מאז שהוא יצא עד עכשיו אני לא מפסיקה לראות ולאהוב אותו, יותר מ10 שנים.... אני יודעת שזה הדבר הכי מורכב בעולם לעשות עוד עונה וכמעט בלתי אפשרי אבל מתהה עליו😍😍😍❤️❤️❤️❤️
  • שירלי
    כ"ט אב תשע"ז
    שיר מהמם אבל באמת לשושני אכפת.... לא נראה לי
    • דיני המושלמת
      ט"ו חשון תשע"ט
      מתה על השיר המושלם הזה במיוחד את הכתה של שילו
    • נעה
      י"ט ניסן תשפ"א
      אכפת לו זה לקיוסק שלו הוא מקבל מזה כסף
  • איתן בן שימול
    ח' חשון תשע"ט
    אני חולה על דודי ועל הוטרינר שלהם איך קוראים לו ?
  • אנונימי (ת.פ)
    י"ב שבט תשע"ט
    זה הפרק הכי טוב בסדרה לדעתי!!!!!!!!
  • אפרת
    כ"ג סיון תש"פ
    יפה מאוד
  • יאיר דב
    כ"ב אב תש"פ
    הפרק הכי טוב בסדרה!!!!!!!
  • רות
    ז' אלול תש"פ
    מושלם ומרגש
  • נועה
    כ"ה כסלו תשפ"ב
    זה מהמם
  • מה זה עינינך?
    ג' טבת תשפ"ג
    סרט מהמם אחד הסרטים הטובים בערוץ וחוץ מזה יקי מרוויח הוא אוכל כל הזמן טילונים
  • נועה סבח
    ד' אב תשפ"ה
    אין על דודי ימלך נכון פליזז תענה לי דודי
  • אין לי שם
    ד' חשון תשפ"ו
    כי לי אכפת כי לי אכפת שיר יפה
  • בועז בן צור
    כ"ח ניסן תשפ"ו
    למערכת האתר אפשר בבקשהההה שיקי יציג בעוד עונות??? הוא שחקן מה זהה טובבבב אני אוהבת אוהבת אותווה בכרמותתת הוא משחק עם כל הלב והרגש בבקשבבההההה
  • נתן חיים
    כ"א שבט תשע"ח
    באמת המציאו תשיר הזה ערוץ מאיר או שהיה אותו? זה שיר ממש יפה ראיתי את זה בערך 5 פעמים
  • איילת השחר
    כ"ה תמוז תשע"ח
    וואו!! איזה סרט!, איזה שיר!!!
  • אוריה
    י"א סיון תש"פ
    לא נראה לי שיקי מנגן
  • משה מוסקטל
    כ"ג תשרי תשפ"א
    השיר מ'הלורקס'
  • נועה
    ה' טבת תשפ"ב
    זה ממש טוב
  • מישהי:)
    ט"ז אב תשפ"ד
    מעניין מה עם השחקנים האלה היום...
  • א.אט
    כ"ט סיון תשפ"ה
    9:48 תראוווווווווווווו
  • טוהר
    ז' ניסן תשפ"ו
    ואי מרגש השיר פתיחה יפה אבל השיר ליקראת סוף הפרק ואו,אני כמעט בכיתי היזה מרגש
  • חני ויגלר הסתומה
    י' אב תשע"ז
    אחלה שיר
  • דסי
    י"א אב תשע"ז
    שיר מדהים לא גומרים לראות.
  • יאיר
    ט"ז ניסן תשע"ח
    סדרה מעלפת חייבים להחזיר אותה
  • ....
    כ"ח תמוז תשע"ח
    למה בנות ובנים
  • בתיה
    ה' אדר תשע"ט
    בשיר בסוף רואים את 2 הבנות של אסי צובל!! הם בצד שמאל, אחת עם חולצה וורודה-הלל, והשנייה עם חולצה סגולה-רות.. איזה חמודות הםםםם!!! אני יודעת כי ראיתי את הסרט בת מצווה של רות צובל..
  • סודיייי
    כ"ג אייר תשע"ט
    השיר הורס לא מפסיקה לשמוע
  • שלומית
    כ"ב סיון תשע"ט
    מרתק!!!! ומביא מסר וחשוב
  • שילה משיח
    כ"ח ניסן תש"פ
    סרט מטורף
  • לא מגלה
    ד' תשרי תשפ"א
    יואווווו מושלם תודה על כל ההשקעה
  • ניתאי
    כ"ב שבט תשפ"א
    אני חולה על שילה
  • המשוגעת
    י' סיון תשפ"א
    חולה על הסדרה הזאת
  • נחמי
    י"ט אייר תשפ"ב
    דייייייי אבאלה פרק מושלם עכשיו זה הפעם האלף שאני רואה את השיר איןןןן הוא פשוט משגע!!!!! לאיילה עורכת התוכן תמסרי לשחקנים ממני שהם ענקיים...אוהבת אותם בכל הלב שלייי כפרה עלייכןם
  • ליבי בוגלר
    כ"ז כסלו תשפ"ג
    יקי יא מלך! אוהבת אותך חיים שלי!
  • נעמי
    י"א תשרי תשפ"ה
    מהמם
  • אביגיל מיזרחי
    ב' טבת תשפ"ה
    בסידרה זה הפרק הכי מושלםםםםםם