" "
אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות

חבורת גן החיות מחליטה לעשות כתבה על השבת יחמורים לטבע, בדרך אלון מגלה שגם במשפחה צריך ללמוד לשחרר

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • חנה
    א' טבת תשע"ו
    מתי כבר יוצא חדש אני במ----ת----ח--
  • שילת המושלמת!!!!!
    ב' טבת תשע"ו
    אני הראשונה....!!!! מהמהם!!!!! מושלם!!!! מה עם חלק ב'???????? אני במתחחחח..........!!!!!!!!!!!!!!!!
  • יעלי
    ב' טבת תשע"ו
    הסרט לקראת הסוף פצצה אני אוהבת קטעים כאלה
  • יהודה תם המלך
    ה' טבת תשע"ו
    מרגש
  • ביבי נתניהו האלוף
    י' אב תשפ"ה
    איןןןןןןןןןןןןן על צרפתי וגם דודוי ושילא איןןןןןןן עלייךךךךךך
  • יוסף חיים סבח
    י"א אב תשפ"ה
    סרט יפה אבל זה די מבאס שאתם לא עושים עוד עונה אשמח עם תעשו ופליזז תענו לי
  • שהםחן
    ג' סיון תשפ"ו
    אתם שרים יפה
  • אביה
    ו' אלול תשע"ח
    וווואאוו
  • חסוי / ה
    כ"ג סיון תש"פ
    אין על יאקי בעולם הוא באמת מספר 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • רבקי
    ב' חשון תשפ"ד
    יואו סרט תותח!! אסי צובל אלוף!!!
  • שילה
    כ' חשון תש"פ
    טוב
  • יעל אסתר המושלמת
    כ' אדר תש"פ
    חיה על הסדרה הזות !!!!!
  • יעכיעמכא
    כ"א אלול תש"פ
    הולכ לצאת עונה חדשה של הסדרה ילדי גן החיות? **תשובת מערכת האתר - לא**
  • יהודה
    ד' אב תשע"ח
    מאוד מותח
  • חסוי חסוי!!!?
    א' סיון תשפ"ג
    תעשו עוד עונההה
  • אאאאא
    ח' טבת תשע"ו
    מגניב
  • אילת
    י' טבת תשע"ו
    זה פרק 100מם ומענין ומותח
  • חגית מלכה מכיתה ו'
    י"ט תמוז תשע"ח
    ממש יפה !!
  • חסוי
    כ"ו אייר תש"פ
    אין על ערוץ מאיר
  • מנחם
    כ"ז כסלו תשפ"ב
    עצוב... יום ההזכרה של אבא...
  • שירה פוזרבסקי
    ג' ניסן תשפ"ג
    אהבתייייייייייייייייייייייייייייי
  • יעל לביא
    ח' כסלו תשפ"ד
    אתם יודעים שאסי כתב תשיר פתיחה לא עוצר לדקה סרט מושלם נכון מי שרואה עלילות ארץ גושן אז נכון שניצן דומה לפפירוס הבן של והמסס אבל זה לא הוא כי כתוב בפתיחה של השיר שם אחר אז זה לא הוא אבל ממש ממש ממש דומה לא תראו שבה לכם ליראות כמה שהוא דומה אתם חיבים ליראות
  • שלום סטודניץ
    י"ט שבט תשפ"ד
    מהמם!!! אתם פשוט אלופים!1
  • חיים פישל בישל
    כ' שבט תשפ"ד
    עמיקם מעצבןן
  • טלאור המלכה
    ג' טבת תשע"ט
    אני אוהבת את הסידרה הזאת וגם את השיר פתיחה לא עוצר לדקה...
    • טלאור המלכה
      ט"ו סיון תשע"ט
      היחמור שבווטרינר אמיתי כי זה ניראה בובה?
      • נעה
        ט' חשון תשפ"ב
        זה בובה
      • א.
        ב' אב תש"פ
        דבר ראשון זה צבי וזה פוחלץ
  • אביגל לוי
    ג' טבת תשע"ט
    מאוד מותח:)
  • סודי
    י"ג ניסן תשע"ט
    יפה
  • סזסזס
    ג' טבת תש"פ
    צרפתי מעצבן!!!
  • רחלי אבוטבול
    י"ח אדר תשפ"א
    אין על עמיקם שחקן מושלם
  • נועה. ??????
    י"ט אב תשפ"ד
    די מתי אימה חדש
  • אליהו
    ז' תשרי תשפ"ו
    לא כזה הבאתי זה כן יפה אבל בלי מסר