הייתי שם פעם אחת, כי באתי לבקר בארץ(אני מחול, ברלין שבגרמניה
מישהו
י"א כסלו תשפ"ו
למערכת האתר יש לי בר מצווה האם תוכלו להביא לי מתנה תענו לי אתם אף פעם לא עונים לי
*תגובת המערכת: לכבוד מה? :) *
מישהו
י"ג כסלו תשפ"ו
למערכת האתר כל כך קשה לכם להביא לי מתנה לבר מצווה לילד אחד אתם לא יכולים להביא וזה בר מצווה בבקשה תענו לי אתם אף פעם לא עונים
*תגובת המערכת: מה יהיה אם נצטרך לתת מתנות לכל מי שיש לו בר מצווה :) שיהיה מזל טוב!!*
מישהו
י"ד כסלו תשפ"ו
למערכת האתר אתם לא תצטרכו להביא לכל אחד יש לו בר מצווה כי אף אחד לא רואה את הסרט הזה ואת הבקשה שלי שתביאו מתנה אז האם תוכלו לביא לי מתנה לבר מצווה בבקשה תענו לי אתם אף פעם לא עונים
*תגובת המערכת: ענינו :) אתה מוזמן להשתתף בתחרויות או משימות שלפעמים יש בערוץ ואולי תזכה!*
התגובות שלכם
מישהו
י' כסלו תשפ"ומישהו
י' כסלו תשפ"והילה
כ"ט תשרי תשע"ושושה
ט"ז סיון תש"פמירי חסוי
א' חשון תשע"ושמוליק:-)
ט' תמוז תשע"ומאיה
כ"ו אדר ב תשע"טאפי
כ' טבת תשפ"גאללה וואקבר
י"ב תמוז תשע"וחסוי
ח' אדר ב תשע"טמישהוא
כ"ב ניסן תש"פסטערנא
א' תמוז תש"פמישהו
י"א כסלו תשפ"ומישהו
י"ג כסלו תשפ"ומישהו
י"ד כסלו תשפ"ו