" "
אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות

מה עושים כשבצלחת נשאר רק הפלח האחרון של האבטיח? - "קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים".

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • הודיה
    ד' אלול תשע"ד
    מרתק סיפור יפה תמשיך כך לספר.
  • הדר
    ד' אדר ב תשע"ט
    תודה לערוץ מאיר על הסדרה והפרק המהמם והיפה כול הכבוד אתם ערוץ מהמם ומאיר בטח בגלל שה הערוץ מאיר אז קוראים לו ככה
  • דבורי
    כ' ניסן תשע"ט
    אחחחחחחחחחח
  • אליה
    י"ט אב תשפ"א
    יפה אבל קצר
  • אלומה וינברגר
    י"ז ניסן תשפ"א
    תודה רבה ערוץ מאיר לילדים
  • נועה דדוש
    י"א אלול תשפ"א
    יפה מאוד עם מסר מאוד חשוב
  • עילאי
    ה' טבת תשפ"ה
    כבר איזה 5 שנים לא יצא אפשר להבין למה ואפשר שתענו בבקשהההההה
  • אחינעם
    כ"ד אב תשע"ד
    1)למה אפשר לבנות בית המקדש אחד בגלל שלא נעשה חטאים ואז הוא יחרב אלא נעבוד על עצמנו ונקבל בית המקדש יחיד ומיוחד 2)צריך לעבוד על עצמנו ולעשות הרבה מצוות לדוגמא : לכבד הורים ולהתייחס לכל אחד בנחת ולדון את כל אדם לכף זכות
  • ראובן המלך
    ה' תמוז תשע"ח
    גם אני אוהב אבטיח יאמיייי
  • אילת
    כ"ב אלול תשע"ח
    מצחיק חחחחח
  • שירה יצחקי ז2
    כ"א אייר תשפ"ה
    כשאתה מעודד חבדניק עצוב אתה בעצם מנחם מנדל
  • כסוי
    י"א כסלו תשפ"א
    משעמם
  • מרדכי לראש
    כ"א תשרי תשע"ה
    אני אוהב אבטיח
  • רוני
    י"ד תמוז תשע"ח
    יאמי אבטיח
  • אוריאל מן
    ט"ז תשרי תשע"ט
    טוביה מספר 1