" "

הג'ירפה בגן החיות מתה והחברים ממשיכים למצוא פתרונות

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • חני ויגלר הסתומה
    י' אב תשע"ז
    אחלה שיר
  • דסי
    י"א אב תשע"ז
    שיר מדהים לא גומרים לראות.
  • ....
    כ"ח תמוז תשע"ח
    למה בנות ובנים
  • אפרת
    כ"ג סיון תש"פ
    יפה מאוד
  • אמיתי אוראל
    ז' טבת תשפ"א
    וואו ווא אחלה פרק!!! ממש ממש אהבתי!!
  • ניתאי
    כ"ב שבט תשפ"א
    אני חולה על שילה
  • טליה אלדד
    כ"ו ניסן תשפ"א
    דודי אלון וצרפתי ושילה המלכים
  • דינה
    ז' ניסן תשפ"ב
    אני חולה על יקי
  • רבקי וולף
    י"ח כסלו תשפ"ג
    הכי אהבתי את יקי
  • מישהי:)
    ט"ז אב תשפ"ד
    מעניין מה עם השחקנים האלה היום...
  • בועז בן צור
    כ"ח ניסן תשפ"ו
    למערכת האתר אפשר בבקשהההה שיקי יציג בעוד עונות??? הוא שחקן מה זהה טובבבב אני אוהבת אוהבת אותווה בכרמותתת הוא משחק עם כל הלב והרגש בבקשבבההההה
  • jxuh
    ו' אב תשע"ח
    איתכם על כל מילה
  • אני
    ט' ניסן תשע"ט
    מווושלם
  • סודיייי
    כ"ג אייר תשע"ט
    השיר הורס לא מפסיקה לשמוע
  • הודיה
    כ"ב תמוז תש"פ
    השיר מושלם ראיתי את השיר בערך 50
  • סטערנא מברלין
    כ"ה ניסן תשפ"ב
    וואו ערוץ מאיר!! פרק מרגש ויפה! מלמד הרבה וממש מגניב. לאילה עורכת התוכן: האם תוכלו לעשות מהשיר קליפ משל עצמו בלי כל הסרט? כאילו לחתוך רק את השיר? אשמח לתשובה!
  • א.אט
    כ"ט סיון תשפ"ה
    9:48 תראוווווווווווווו
  • יואב ישראלי
    ט' אלול תשע"ז
    אני חולה על דודי!
    • סמי
      ב' סיון תש"פ
      גם אני הוא פשוט השחקן הכי תותח
  • נתן חיים
    כ"א שבט תשע"ח
    באמת המציאו תשיר הזה ערוץ מאיר או שהיה אותו? זה שיר ממש יפה ראיתי את זה בערך 5 פעמים
  • איילת השחר
    כ"ה תמוז תשע"ח
    וואו!! איזה סרט!, איזה שיר!!!
  • רחל
    י' אלול תשע"ח
    שיר מה זה יפה!
  • איתן בן שימול
    ח' חשון תשע"ט
    אני חולה על דודי ועל הוטרינר שלהם איך קוראים לו ?
  • אנונימי (ת.פ)
    י"ב שבט תשע"ט
    זה הפרק הכי טוב בסדרה לדעתי!!!!!!!!
  • חיה
    ו' אייר תשע"ט
    לילה עורכת תוכן: באיזו שנה יצאה הסידרה?
  • חיוש
    ט' אייר תשע"ט
    לאילה עורכת תוכן: באיזו שנה יצאה הסידרה ילדי גן החיות? פליז תעני..
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      י"ד אייר תשע"ט
      תשע'ו
  • שלומית
    כ"ב סיון תשע"ט
    מרתק!!!! ומביא מסר וחשוב
  • נתנאל מאיר
    י"ח כסלו תש"פ
    מטורף
  • שחר אלבז
    ו' אייר תש"פ
    היי סדרה מעלפתת תוציאו עוד עונה מי שמכיר את הבת של אסי היא הייתה שם עם זאתי שעשתה את המירוץ בת מצווה שלה ביחד הם היו ממש קטנותת ומתוקות
  • המשוגעת
    י' סיון תשפ"א
    חולה על הסדרה הזאת
  • נועה
    ה' טבת תשפ"ב
    זה ממש טוב
  • ליבי בוגלר
    כ"ז כסלו תשפ"ג
    יקי יא מלך! אוהבת אותך חיים שלי!
  • לוי יצחק
    ז' ניסן תשפ"ד
    יקי וצרפתי משחקים יפה
  • הארי פוטר
    כ"ח אב תשפ"ה
    זה פרק מאד מרגש וגם אני חוזרת כל הזמן לקטע של השיר😍😍😍🤧
  • הארי פוטר
    ל' אב תשפ"ה
    חולה על אלי חביב ויאיר ראופמן וצרפתי הם מצחיקים ומי שחשב שאביתר לכטינשטיין זה עידן רייכל הצחיק אותי וצחקתי כמו שלא צחקתי בחיים🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • נועה דהן
    כ' טבת תשע"ח
    סרט מהמם אם הרבה משמעות השיר גם מעלף [גם הפתיח מהמם]
  • שילה משיח
    כ"ח ניסן תש"פ
    סרט מטורף
  • הדס גבע
    כ"ח אייר תש"פ
    תגידו דודי הוא עידן ריכל
    • יהודה
      כ"ג סיון תש"פ
      לא נראה לי
    • מישהי
      כ"ז אב תש"פ
      דודי הוא אביתר ליכטנשטט
  • תהילה פנינה
    כ"ג אב תש"פ
    מאלף וגם בעיקר השיר
  • מנוחה
    ג' אדר תשפ"ה
    לאיילה עורכת התוכן אני כל יום רואה את כל הסדרה והיא ממש יפה יש לי אחים ואחיות גדולות והם היו מחכים פרק אחרי פרק שיצא אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש מממשש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש רוצה שיצא סדרה חדשה איזה באסה שעם תעשו סדרה חדשה לא יהיה אותם שחקנים כל השחקנים ממש חמודים אבל בבקשה תתיחסיייייייייי!! *תשובת המערכת: אילה אינה עורכת התוכן כבר כמה שנים :)*
  • רוני שרה
    י"ז שבט תשע"ו
    יקי מנגן ממש יפה
  • נעה
    י"ח שבט תשע"ו
    100מם!!!!!!!!!!!!
  • אברהם גרשוביץ
    י"ח שבט תשע"ו
    זה סדרה מאוד יפה!!!
  • שרית
    י"ח שבט תשע"ו
    סרט מרגש ועוצמתי אני רואה שוב ושוב את הקטע של השיר.... מושקע ומהמם ברמות...
  • אליה וייס
    י"ט שבט תשע"ו
    הסרט הזה יפה
  • חנה
    כ"א שבט תשע"ו
    השיר יצא מהמם באמת!
  • יונתן פרידמן
    כ"א שבט תשע"ו
    השיר הכי טובבבבבב!!!!!!!
  • ישראל בלץ
    כ"ז אב תשע"ו
    השיר מאלף
  • שירלי
    כ"ט אב תשע"ז
    שיר מהמם אבל באמת לשושני אכפת.... לא נראה לי
    • נעה
      י"ט ניסן תשפ"א
      אכפת לו זה לקיוסק שלו הוא מקבל מזה כסף
    • דיני המושלמת
      ט"ו חשון תשע"ט
      מתה על השיר המושלם הזה במיוחד את הכתה של שילו
  • בניה המלך
    י' סיון תשע"ט
    השיר מהמם
  • תהילה
    ט' סיון תש"פ
    בא לי גם להופיע ולפגוש אותכם
  • נפך כהן
    ל' סיון תש"פ
    יואאאו! שילה-צ'וצ'ו-אלי אני חולה עליך!!
  • אסתי לוי
    ה' סיון תשפ"א
    זה לא עובד
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ט"ז סיון תשפ"א
      שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.
  • נועה
    כ"ה כסלו תשפ"ב
    זה מהמם
  • יהונתן
    כ"ד שבט תשפ"ד
    הייתי בגן חיות הזה
  • אביגיל מיזרחי
    ב' טבת תשפ"ה
    בסידרה זה הפרק הכי מושלםםםםםם
  • חסוי
    כ"ב סיון תשפ"ה
    שיר מהמם אני הולך להקליט אותו באולפן הקלטות תודה
  • נועה סבח
    ד' אב תשפ"ה
    אין על דודי ימלך נכון פליזז תענה לי דודי
  • הדסה
    ט' אלול תשפ"ה
    אלון יקי צרפתי אתם מוכשרים
  • יפה
    י"א כסלו תשפ"ו
    מגניב מאוד שיר יפה מאוד קצת חבל שהכל זה לי אכפת אבל ממש מקורי
  • שינא וחיהלה
    ז' סיון תשע"ח
    מוש
  • ....
    ג' אב תשע"ח
    יפה מאד
  • רבקי
    י"ב טבת תשע"ט
    פרק מושלם השיר מרגש בטירוף
  • ידידיה יאיר חסון
    ט"ז טבת תש"פ
    אחלה סרט. ראיתי לפחות 10 פעמים
  • יאיר דב
    כ"ב אב תש"פ
    הפרק הכי טוב בסדרה!!!!!!!
  • YALE
    ל' אב תש"פ
    10000
  • רות
    ז' אלול תש"פ
    מושלם ומרגש
  • משה מוסקטל
    כ"ג תשרי תשפ"א
    השיר מ'הלורקס'
  • רות סבג
    י"ח שבט תשפ"א
    מהמם אני רואה את הסרט כל הזמן
  • חסויה
    י"ט שבט תשפ"א
    לאילה העורכת מי זה השחקן ניצן? פליז תעני לי
  • נעמי
    י"א תשרי תשפ"ה
    מהמם
  • חסוי
    כ"ה תמוז תשפ"ה
    חיים שלי בלב😘⚾
  • הודייה
    כ"ה תמוז תשפ"ה
    למה רפי לא אוהב את שילה או שזה רק בשביל הסדרה
  • יאיר
    ט"ז ניסן תשע"ח
    סדרה מעלפת חייבים להחזיר אותה
  • חגית מלכה מכיתה ו'
    י"ט תמוז תשע"ח
    השיר ממש אבל ממש יפה אני כבר יודעת לשיר אותו בעל פה מממש מקסים בימיוחד הסרט עצמו יפה כול הכבוד!!
    • אבישג
      כ"ז אדר תש"פ
      צודקת שיר 100מם!!
  • בתיה
    ה' אדר תשע"ט
    בשיר בסוף רואים את 2 הבנות של אסי צובל!! הם בצד שמאל, אחת עם חולצה וורודה-הלל, והשנייה עם חולצה סגולה-רות.. איזה חמודות הםםםם!!! אני יודעת כי ראיתי את הסרט בת מצווה של רות צובל..
  • טליה אסתר
    י"ח ניסן תש"פ
    האם המקרים האלה אמיתים
  • אוריה
    י"א סיון תש"פ
    לא נראה לי שיקי מנגן
  • דוד אשכנזי
    א' אב תש"פ
    מרגש מאוד
  • לא מגלה
    ד' תשרי תשפ"א
    יואווווו מושלם תודה על כל ההשקעה
  • א77
    ד' כסלו תשפ"א
    77
  • אריה לייב
    ד' אייר תשפ"א
    מישהו יודע מה היה בעבר של רפי סלע???
  • מה זה עינינך?
    ג' טבת תשפ"ג
    סרט מהמם אחד הסרטים הטובים בערוץ וחוץ מזה יקי מרוויח הוא אוכל כל הזמן טילונים
  • עינתיאל
    י"ג סיון תשפ"ג
    בבקשה תעלו עוד סרטים של ילדי גן החיות
  • שששש
    א' תמוז תשפ"ד
    איזה סרט מושלם אן עלכם
  • פנינוש
    ג' שבט תשפ"ו
    שיר מדהים!!!!!! ראיתי המוווווווון פעמים
  • טוהר
    ז' ניסן תשפ"ו
    ואי מרגש השיר פתיחה יפה אבל השיר ליקראת סוף הפרק ואו,אני כמעט בכיתי היזה מרגש
  • חסוי
    א' חשון תשע"ט
    שיר יפה למה הפסיקו
  • הלל ברגר
    כ"ז שבט תשפ"א
    וואו זה סרט מרגש וגם ממש מעולה
  • חסוי
    כ"ו תמוז תשפ"א
    לאילה עורכת התוכן האם יהיה עונה חדשה בקרוב תעני בבקשה
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ב' אב תשפ"א
      שלום. לא
  • נחמי
    י"ט אייר תשפ"ב
    דייייייי אבאלה פרק מושלם עכשיו זה הפעם האלף שאני רואה את השיר איןןןן הוא פשוט משגע!!!!! לאיילה עורכת התוכן תמסרי לשחקנים ממני שהם ענקיים...אוהבת אותם בכל הלב שלייי כפרה עלייכןם
  • הדסה. א מאשדוד
    ד' אלול תשפ"ג
    אהבתי את השיר מאודדדדד
  • אין לי שם
    ד' חשון תשפ"ו
    כי לי אכפת כי לי אכפת שיר יפה