" "

הג'ירפה בגן החיות מתה והחברים ממשיכים למצוא פתרונות

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • איילת השחר
    כ"ה תמוז תשע"ח
    וואו!! איזה סרט!, איזה שיר!!!
  • רבקי
    י"ב טבת תשע"ט
    פרק מושלם השיר מרגש בטירוף
  • נתנאל מאיר
    י"ח כסלו תש"פ
    מטורף
  • אוריה
    י"א סיון תש"פ
    לא נראה לי שיקי מנגן
  • טליה אלדד
    כ"ו ניסן תשפ"א
    דודי אלון וצרפתי ושילה המלכים
  • דינה
    ז' ניסן תשפ"ב
    אני חולה על יקי
  • מה זה עינינך?
    ג' טבת תשפ"ג
    סרט מהמם אחד הסרטים הטובים בערוץ וחוץ מזה יקי מרוויח הוא אוכל כל הזמן טילונים
  • עינתיאל
    י"ג סיון תשפ"ג
    בבקשה תעלו עוד סרטים של ילדי גן החיות
  • לוי יצחק
    ז' ניסן תשפ"ד
    יקי וצרפתי משחקים יפה
  • נעמי
    י"א תשרי תשפ"ה
    מהמם
  • מנוחה
    ג' אדר תשפ"ה
    לאיילה עורכת התוכן אני כל יום רואה את כל הסדרה והיא ממש יפה יש לי אחים ואחיות גדולות והם היו מחכים פרק אחרי פרק שיצא אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש מממשש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש רוצה שיצא סדרה חדשה איזה באסה שעם תעשו סדרה חדשה לא יהיה אותם שחקנים כל השחקנים ממש חמודים אבל בבקשה תתיחסיייייייייי!! *תשובת המערכת: אילה אינה עורכת התוכן כבר כמה שנים :)*
  • חסוי
    כ"ב סיון תשפ"ה
    שיר מהמם אני הולך להקליט אותו באולפן הקלטות תודה
  • ....
    ג' אב תשע"ח
    יפה מאד
  • אני
    ט' ניסן תשע"ט
    מווושלם
  • סודיייי
    כ"ג אייר תשע"ט
    השיר הורס לא מפסיקה לשמוע
  • בניה המלך
    י' סיון תשע"ט
    השיר מהמם
  • שלומית
    כ"ב סיון תשע"ט
    מרתק!!!! ומביא מסר וחשוב
  • YALE
    ל' אב תש"פ
    10000
  • לא מגלה
    ד' תשרי תשפ"א
    יואווווו מושלם תודה על כל ההשקעה
  • א77
    ד' כסלו תשפ"א
    77
  • אמיתי אוראל
    ז' טבת תשפ"א
    וואו ווא אחלה פרק!!! ממש ממש אהבתי!!
  • המשוגעת
    י' סיון תשפ"א
    חולה על הסדרה הזאת
  • נועה דהן
    כ' טבת תשע"ח
    סרט מהמם אם הרבה משמעות השיר גם מעלף [גם הפתיח מהמם]
  • ....
    כ"ח תמוז תשע"ח
    למה בנות ובנים
  • שילה משיח
    כ"ח ניסן תש"פ
    סרט מטורף
  • אפרת
    כ"ג סיון תש"פ
    יפה מאוד
  • חסוי
    כ"ו תמוז תשפ"א
    לאילה עורכת התוכן האם יהיה עונה חדשה בקרוב תעני בבקשה
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ב' אב תשפ"א
      שלום. לא
  • יפה
    י"א כסלו תשפ"ו
    מגניב מאוד שיר יפה מאוד קצת חבל שהכל זה לי אכפת אבל ממש מקורי
  • פנינוש
    ג' שבט תשפ"ו
    שיר מדהים!!!!!! ראיתי המוווווווון פעמים
  • ישראל בלץ
    כ"ז אב תשע"ו
    השיר מאלף
  • חני ויגלר הסתומה
    י' אב תשע"ז
    אחלה שיר
  • דסי
    י"א אב תשע"ז
    שיר מדהים לא גומרים לראות.
  • חגית מלכה מכיתה ו'
    י"ט תמוז תשע"ח
    השיר ממש אבל ממש יפה אני כבר יודעת לשיר אותו בעל פה מממש מקסים בימיוחד הסרט עצמו יפה כול הכבוד!!
    • אבישג
      כ"ז אדר תש"פ
      צודקת שיר 100מם!!
  • אנונימי (ת.פ)
    י"ב שבט תשע"ט
    זה הפרק הכי טוב בסדרה לדעתי!!!!!!!!
  • בתיה
    ה' אדר תשע"ט
    בשיר בסוף רואים את 2 הבנות של אסי צובל!! הם בצד שמאל, אחת עם חולצה וורודה-הלל, והשנייה עם חולצה סגולה-רות.. איזה חמודות הםםםם!!! אני יודעת כי ראיתי את הסרט בת מצווה של רות צובל..
  • חיה
    ו' אייר תשע"ט
    לילה עורכת תוכן: באיזו שנה יצאה הסידרה?
  • חיוש
    ט' אייר תשע"ט
    לאילה עורכת תוכן: באיזו שנה יצאה הסידרה ילדי גן החיות? פליז תעני..
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      י"ד אייר תשע"ט
      תשע'ו
  • טליה אסתר
    י"ח ניסן תש"פ
    האם המקרים האלה אמיתים
  • תהילה
    ט' סיון תש"פ
    בא לי גם להופיע ולפגוש אותכם
  • נפך כהן
    ל' סיון תש"פ
    יואאאו! שילה-צ'וצ'ו-אלי אני חולה עליך!!
  • רות
    ז' אלול תש"פ
    מושלם ומרגש
  • הלל ברגר
    כ"ז שבט תשפ"א
    וואו זה סרט מרגש וגם ממש מעולה
  • נועה
    ה' טבת תשפ"ב
    זה ממש טוב
  • סטערנא מברלין
    כ"ה ניסן תשפ"ב
    וואו ערוץ מאיר!! פרק מרגש ויפה! מלמד הרבה וממש מגניב. לאילה עורכת התוכן: האם תוכלו לעשות מהשיר קליפ משל עצמו בלי כל הסרט? כאילו לחתוך רק את השיר? אשמח לתשובה!
  • רבקי וולף
    י"ח כסלו תשפ"ג
    הכי אהבתי את יקי
  • יהונתן
    כ"ד שבט תשפ"ד
    הייתי בגן חיות הזה
  • שששש
    א' תמוז תשפ"ד
    איזה סרט מושלם אן עלכם
  • הדסה
    ט' אלול תשפ"ה
    אלון יקי צרפתי אתם מוכשרים
  • jxuh
    ו' אב תשע"ח
    איתכם על כל מילה
  • רחל
    י' אלול תשע"ח
    שיר מה זה יפה!
  • שחר אלבז
    ו' אייר תש"פ
    היי סדרה מעלפתת תוציאו עוד עונה מי שמכיר את הבת של אסי היא הייתה שם עם זאתי שעשתה את המירוץ בת מצווה שלה ביחד הם היו ממש קטנותת ומתוקות
  • הדס גבע
    כ"ח אייר תש"פ
    תגידו דודי הוא עידן ריכל
    • יהודה
      כ"ג סיון תש"פ
      לא נראה לי
    • מישהי
      כ"ז אב תש"פ
      דודי הוא אביתר ליכטנשטט
  • הודיה
    כ"ב תמוז תש"פ
    השיר מושלם ראיתי את השיר בערך 50
  • אסתי לוי
    ה' סיון תשפ"א
    זה לא עובד
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ט"ז סיון תשפ"א
      שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.
  • נועה
    כ"ה כסלו תשפ"ב
    זה מהמם
  • נחמי
    י"ט אייר תשפ"ב
    דייייייי אבאלה פרק מושלם עכשיו זה הפעם האלף שאני רואה את השיר איןןןן הוא פשוט משגע!!!!! לאיילה עורכת התוכן תמסרי לשחקנים ממני שהם ענקיים...אוהבת אותם בכל הלב שלייי כפרה עלייכןם
  • נועה סבח
    ד' אב תשפ"ה
    אין על דודי ימלך נכון פליזז תענה לי דודי
  • בועז בן צור
    כ"ח ניסן תשפ"ו
    למערכת האתר אפשר בבקשהההה שיקי יציג בעוד עונות??? הוא שחקן מה זהה טובבבב אני אוהבת אוהבת אותווה בכרמותתת הוא משחק עם כל הלב והרגש בבקשבבההההה
  • יואב ישראלי
    ט' אלול תשע"ז
    אני חולה על דודי!
    • סמי
      ב' סיון תש"פ
      גם אני הוא פשוט השחקן הכי תותח
  • נתן חיים
    כ"א שבט תשע"ח
    באמת המציאו תשיר הזה ערוץ מאיר או שהיה אותו? זה שיר ממש יפה ראיתי את זה בערך 5 פעמים
  • יאיר
    ט"ז ניסן תשע"ח
    סדרה מעלפת חייבים להחזיר אותה
  • תהילה פנינה
    כ"ג אב תש"פ
    מאלף וגם בעיקר השיר
  • משה מוסקטל
    כ"ג תשרי תשפ"א
    השיר מ'הלורקס'
  • רות סבג
    י"ח שבט תשפ"א
    מהמם אני רואה את הסרט כל הזמן
  • חסויה
    י"ט שבט תשפ"א
    לאילה העורכת מי זה השחקן ניצן? פליז תעני לי
  • ליבי בוגלר
    כ"ז כסלו תשפ"ג
    יקי יא מלך! אוהבת אותך חיים שלי!
  • הדסה. א מאשדוד
    ד' אלול תשפ"ג
    אהבתי את השיר מאודדדדד
  • אביגיל מיזרחי
    ב' טבת תשפ"ה
    בסידרה זה הפרק הכי מושלםםםםםם
  • חסוי
    כ"ה תמוז תשפ"ה
    חיים שלי בלב😘⚾
  • הודייה
    כ"ה תמוז תשפ"ה
    למה רפי לא אוהב את שילה או שזה רק בשביל הסדרה
  • הארי פוטר
    כ"ח אב תשפ"ה
    זה פרק מאד מרגש וגם אני חוזרת כל הזמן לקטע של השיר😍😍😍🤧
  • הארי פוטר
    ל' אב תשפ"ה
    חולה על אלי חביב ויאיר ראופמן וצרפתי הם מצחיקים ומי שחשב שאביתר לכטינשטיין זה עידן רייכל הצחיק אותי וצחקתי כמו שלא צחקתי בחיים🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • רוני שרה
    י"ז שבט תשע"ו
    יקי מנגן ממש יפה
  • נעה
    י"ח שבט תשע"ו
    100מם!!!!!!!!!!!!
  • אברהם גרשוביץ
    י"ח שבט תשע"ו
    זה סדרה מאוד יפה!!!
  • שרית
    י"ח שבט תשע"ו
    סרט מרגש ועוצמתי אני רואה שוב ושוב את הקטע של השיר.... מושקע ומהמם ברמות...
  • אליה וייס
    י"ט שבט תשע"ו
    הסרט הזה יפה
  • חנה
    כ"א שבט תשע"ו
    השיר יצא מהמם באמת!
  • יונתן פרידמן
    כ"א שבט תשע"ו
    השיר הכי טובבבבבב!!!!!!!
  • שירלי
    כ"ט אב תשע"ז
    שיר מהמם אבל באמת לשושני אכפת.... לא נראה לי
    • דיני המושלמת
      ט"ו חשון תשע"ט
      מתה על השיר המושלם הזה במיוחד את הכתה של שילו
    • נעה
      י"ט ניסן תשפ"א
      אכפת לו זה לקיוסק שלו הוא מקבל מזה כסף
  • שינא וחיהלה
    ז' סיון תשע"ח
    מוש
  • חסוי
    א' חשון תשע"ט
    שיר יפה למה הפסיקו
  • ידידיה יאיר חסון
    ט"ז טבת תש"פ
    אחלה סרט. ראיתי לפחות 10 פעמים
  • ניתאי
    כ"ב שבט תשפ"א
    אני חולה על שילה
  • אריה לייב
    ד' אייר תשפ"א
    מישהו יודע מה היה בעבר של רפי סלע???
  • מישהי:)
    ט"ז אב תשפ"ד
    מעניין מה עם השחקנים האלה היום...
  • אין לי שם
    ד' חשון תשפ"ו
    כי לי אכפת כי לי אכפת שיר יפה
  • טוהר
    ז' ניסן תשפ"ו
    ואי מרגש השיר פתיחה יפה אבל השיר ליקראת סוף הפרק ואו,אני כמעט בכיתי היזה מרגש
  • חנה הבננה
    ב' תמוז תשפ"ו
    אמאאאא, הסרט הכי יפה שקים אבר, אם אתם עושים לו עוד עונה אני ארטיק, מאז שהוא יצא עד עכשיו אני לא מפסיקה לראות ולאהוב אותו, יותר מ10 שנים.... אני יודעת שזה הדבר הכי מורכב בעולם לעשות עוד עונה וכמעט בלתי אפשרי אבל מתהה עליו😍😍😍❤️❤️❤️❤️
  • איתן בן שימול
    ח' חשון תשע"ט
    אני חולה על דודי ועל הוטרינר שלהם איך קוראים לו ?
  • דוד אשכנזי
    א' אב תש"פ
    מרגש מאוד
  • יאיר דב
    כ"ב אב תש"פ
    הפרק הכי טוב בסדרה!!!!!!!
  • א.אט
    כ"ט סיון תשפ"ה
    9:48 תראוווווווווווווו